Skrevet av Emne: Og være eller ikke være en Furry!  (Lest 2319 ganger)

TheFoxAddict

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Og være eller ikke være en Furry!
« på: 10. mai, 2017, 21:23 »
Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg står. Er jeg en Furry eller er jeg ikke en Furry? Jeg er intresert i en god del av det Furries er intresert i.

Jeg elsker kunsten. Jeg elsker antropomorfe filmer. Og jeg elsker å lese antropomorfe tegneserier. Og jeg prøver å tegne litt selv, egne Fursonaer og slikt. Og ja de ser ut som typiske Furry karakterer mange av dem. Er ingen Fursuiter men elsker ører, poter og hale tilbehør. Fikk en helt nydelig kurvet hvit katte hale i posten i dag. Er veldig glad i slike ting. Det får meg til og føle meg hel. Og når det gjelder rever, vel jeg identifiserer meg med min egen art. Men reven er noe helt spesielt for meg. Føles som en del av den jeg er blitt.

Men alt dette, gjør det meg virkelig til en Furry?! Jeg har tenkt en del på det [puzzled]

Jeg må innrømme at jeg ikke føler meg 100% komfortabel med å kalle meg selv en Furry. Jeg kan ikke helt identifisere med det og være en Furry. Ikke enda i alle fall. Jeg føler meg mer som en Anthro fan minus Furry delen.

Er det noen som har følt/ hatt det slik? Eller viste dere fra første stund at dere var en Furry? For meg har det vært veldig forvirrende...

Hva er egentlig forskjellen på det og være en Furry og bare være en Anthro fan. Hadde vært veldig fint om noen har lyst og dele noen historier, personlige erfaringer om det og være en Furry. Livet som en Furry. Om hva det betyr for hver enkelt.



Jeg vil veldig gjerne fortsette og være en del av Furry sammfunnet. Og forhåpentligvis finne min plass på veien  [smile]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Og være eller ikke være en Furry!
« Svar #1 på: 11. mai, 2017, 02:42 »
Jeg tror det minste som kan gjøre deg "legit" furry, er om du liker mikke mus, liksom. Så med andre ord, skal ikke mye til for å være furry. Alt du må gjøre er å si at du er en.

Reint personlig har jeg mista mer og mer interesse i furry fandommen, og sliter litt med å assosiere megselv med furry fandom. Jeg liker å tegne dyr og min egen karakter, men har egentlig mista litt lysten til å ha "furry" på meg, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg vil heller bli kalt en anthromorphic-artist, enn noe annet. Men, det betyr ikke at jeg ikke er like "furry" som du er, jeg bare vil ikke kalle meg furry, noe som da gjør at jeg muligens ikke er det, i en teknisk sans.

Hva jeg vil frem til med andre ord er at du bestemmer helt selv om du vil kalle deg selv furry eller ikke.