Skrevet av Emne: Hei  (Lest 2502 ganger)

Anior

  • Gjest
Hei
« på: 05. jul, 2017, 11:13 »
Er bare her fordi jeg er oftest deppa og føler meg alene og uten venner. Tror ikke jeg er direkte en resurs for å kontribuere til siden. Men ville bare skrive for å føle at jeg har noen å snakke med. Vet det kanskje høres egoistisk ut. Men generelt 90% av dagen hater jeg meg selv som oftest, føler liksom at livet ikke er verdt mye for meg, i dunno. Ganske emo tenkning jeg vet

Hadde Facebook også for en stund siden. Men jeg klarer ikke å takle foreldre å familie så jeg slettet den, jeg vet ikke. Jeg bare føler jeg er en egen byll. Er noe mentalt feil med meg, og vet ikke hvordan jeg kan fikse det.

Jeg har skype forresten, hvis noen vil snakke med en depressiv person. Altså jeg oppfører meg ikke deppa hele dagen. Men inni meg så er jeg det. Egentlig så savner jeg venner, har aldri følt den sida før videregående og på videregående. Men forstår om noen ikke vil.

Jeg har hobbier som uteliv, spilling osv. Generelt, jeg er ikke en veldig avansert person
« Siste redigering: 05. jul, 2017, 11:22 av Anior »

CantusTheFolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: Hei
« Svar #1 på: 06. jul, 2017, 03:04 »
Heeeeii! :DD
Ser du en jeg går rundt si ifra om du ser en sprekk!
jeg ser de ikke selv... Har du sitron? :3
(Telegram: @CantusTheFolf)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hei
« Svar #2 på: 06. jul, 2017, 12:07 »
Hei hei! Hvis du er på Telegram, så kan du snakke og bi kjent med mange flere furs som helt sikkert deler samme interesse som deg :3

TK the wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 86
  • may the force be with you
    • Vis profil
Sv: Hei
« Svar #3 på: 07. jul, 2017, 18:31 »
God dag ^^ hva heter du på skype?

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Hei
« Svar #4 på: 08. jul, 2017, 22:19 »
Hei og velkommen! Om du er interresert i å komme i kontakt med folk har vi en egen telegram gruppe om du har det.
Er også en del aktive på discord, så bare å slenge seg med der!
Hvilken spill er det du spiller for tiden?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hei
« Svar #5 på: 09. jul, 2017, 01:13 »
Jeg personlig er litt i samme båten, men har liksom venner å prate med, men som regel vil de ikke høre når jeg har det dårlig, hehe. Men er jo bra du kommer frem som du gjør :) Også håper jeg det blir ordnings.

Sliter selv veldig med depresjon og diverse andre lidelser som da gjør min hverdag veldig tung, men har en del småting jeg prøver å gjøre for å holde meg av de dårlige tankene, og heller på gode tanker.

Kan nevnes at jeg er kanskje ikke den aller første og beste å "vent"e til, om du skjønner, men du kan jo legge meg til på discord om du vil bli kjent likevel :)
Skyee#3665