Skrevet av Emne: Sprite animasjoner (gratis requests)  (Lest 2115 ganger)

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sprite animasjoner (gratis requests)
« på: 24. nov, 2017, 01:49 »
Noen som muligens har lyst på sprite animasjoner av sin fursona i stilen av av gamle 16-bits spill? Da kan du bare legge igjen en beskjed i tråden her så kan det god være at jeg ordner en liten .gif animasjon eller sprite sheet, hva enn en måtte ønske seg.

Kommer sannsynligvis ikke være den eneste som tegner disse, så kvaliteten kan være varierende (om jeg tør å kalle det kvalitet), og arbeid kommer til å fullføres sporadisk.

*Animasjonene kommer til å være SFW, NSFW detaljer i ref. sheets kommer til å bli ignorert med mindre jeg og den som requester spriten blir enige om noe annet.
*Enkelte medlemmer kan bli prioritert fordi jeg følger dem på Twitter (Jeg følger folk som jeg har møtt IRL på twitter for å holde styr på hvem er hvem, om du er sikker på at vi har møtt og jeg ikke følger deg er det bare til å komme og kjefte :P)
*Er en fyr i teamet som liker kaniner, så det kan godt være at enkelte kommer til å bli priortert over andre pga. dette. :P

Ellers er det bare til å linke ref. sheets (eller sende link i privat msg. om det er nødvendig ) her og det er bare til å fortelle hva slags stil du vil at spriten skal bli tegnet i, om du ikke vil at det skal være en overraskelse.

For guds skyld ikke kom med for vanskelige requests, vil helst ikke tegne fighting spill sprites i sin SNK stil helt enda.

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.