Furry eksentrisiteter > Tøydyr

Cleaning those little furballs:p

(1/8) > >>

Jhansi:
Well, so, how am i supposed to clean those little predators i have? My tiger plush keeps begging for a swim, but i dunno if he knows /how/ to swim, so i can't just throw him neck deep into the water:S I need some advice on how to proceed here... Anyone?

Kixt:
Vell, er det ikke noe merkelapp på den som sier hvor mange grader den vesle tingen kan ta?


Well, is there no note to tell you what kind of washes you can take it through?

Aikho:
Det er vanligvis en lappe på enten bamsen eller den lille papp platen som hang(eller ikke hang) i øret til bamsen når du kjøpte den som sier hvor mange grader de tåler før det koker over for dem ;3

Selv har jeg ikke vaska en bamse enda i mitt liv... mor har gjort det for meg, men jeg har ikke hatt bamser siden veldig lenge siden heller... Jeg har noen nå dog, som jeg er meget knyttet til, de skal nok ikke til vask riktig enda...

Kal:
Det spørs veldig på hva de er fyllt med. De fleste plushies tåler helt fint å bli gjennomtrukket med vann så lenge man lar de tørke godt etterpå. Noen få har litt billig fyll som kan miste mye volum hvis de blir vasket. Jeg kasta ~50 plushies i badekaret for ett par år siden, og bare én ble flat etterpå, så det er ikke så veldig sansynlig at skjer. 40 graders vann og litt vanlig tøyvaskemiddel burde gå bra. Hvis du er veldig bekymret kan du bruke noe tekstilrens-spray, men da tror jeg ikke du får den samme renvaskede følelsen.

Jhansi:
Well, my tiger is kinda old, and i never bought him, i adopted him:p He's doesn't have a tag that i can look at either... Which is kinda why i'm asking here...

For those who wants to know how i got him, i was kinda walking home from school once, and these people were loading up a bunch of trash and things on a hanger, and right there, on the edge, in a box of childrens toys, the tiger was laying on top... They were gonna throw him on the dump!:(

It was a little embarressing, but i asked if i could have it for my (non-existing) collection of plushies:p And they said i could just take it if i wanted it... Which i did:p So that's how i ended up with him^^, I just call him "Tiger", cos he's a tiger:p hehe

It's the first plushie i've ever gotten myself. It also happened /way/ before i joined the fandom here:p I only have one plushie that i really like, and that's my tiger:) All the others are just... well, i dunno... I like them, but not in the same way as the tiger one...

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning