Skrevet av Emne: Hei der!  (Lest 2982 ganger)

Lighty Paws

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
  • Professional Procrastinator
    • Vis profil
Hei der!
« på: 10. apr, 2018, 22:57 »
Hei! Jeg er Lighty (opplagt ikke mitt virkelige navn, men det er det Fursonaen min heter for øyeblikket). Jeg blir 17 i år og bor i Trondheims området!
Før jeg sier noe annet, så beklager jeg hvis den norske gramatikken min er litt rusten. Norsk er morsmålet mitt, men jeg leser og skriver mest engelsk. Kan hende at jeg gjør ett par skrivefeil her og der!

Jeg bør vel si litt om meg selv da.

Jeg liker animasjon (driver ikke på med det selv men har mye respekt for det), Xenofiction (på Engelsk så klart, så litt sånne ting som "Watership Down", "Guardians of Ga'hoole" og andre serier), å tegne (ikke sånn super god på det men jeg jobber med saken), spille video spill, og jeg driver på å eksperimentere med å lage plushies.

Jeg har nok teknisk sett vært en Furry siden jeg var rundt 10, men har aldri før blitt involvert i fandomen, eller tenkt på meg selv som en før, ja, i fjor kanskje? Jeg ble bare ordentlig interessert noen jeg kjenner via internet lagde en Furry Discord server og spurte om jeg var en. Så, nå er jeg her, og vurderer å spare opp til en partial, sånn at jeg kan kanskje få tak i en når jeg fyller 18.

Fursonaen min er en blanding av en hvit tiger og en drage-aktig skapning. Så, en blanding av den Fursonaen jeg har hatt lengst (en hvit katt med grå striper) og den første (en snodig drage-aktig reptil ting jeg lagde da jeg var sånn cirka 10.)

Har aldri dratt på furmeets eller conventions og aldri møtt en Fursuiter "IRL", og har ingen venner på skolen som er en Furry heller, så jeg bestemte meg for å starte her.

Så, hei! Jeg håper at jeg kan finne noen venner her og kanskje bli litt mer involvert i fandomen ^^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hei der!
« Svar #1 på: 11. apr, 2018, 21:22 »
velkommen velkommen =)

Vaporclaws

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • Yare Yare Daze
    • Vis profil
Sv: Hei der!
« Svar #2 på: 11. apr, 2018, 21:32 »
Velkommen!! Vet at det finnes en del furries oppe i Trondheims området, kjenner godt en av dem. Vil anbefale å joine telegram hvis du vil chatte med folk, mer aktiv chatting pågående der :DD

Lighty Paws

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
  • Professional Procrastinator
    • Vis profil
Sv: Hei der!
« Svar #3 på: 11. apr, 2018, 23:13 »
Tusen takk!

Også, hvordan joiner jeg Telegram gruppa?

Vaporclaws

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • Yare Yare Daze
    • Vis profil
Sv: Hei der!
« Svar #4 på: 21. apr, 2018, 22:47 »
Tusen takk!

Også, hvordan joiner jeg Telegram gruppa?

Hvis du gir mer brukernavnet ditt der aka @(navn her) så kan jeg få addet deg :D
ææ sorry for sent svar!

Lighty Paws

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
  • Professional Procrastinator
    • Vis profil
Sv: Hei der!
« Svar #5 på: 16. mai, 2018, 15:18 »

Hvis du gir mer brukernavnet ditt der aka @(navn her) så kan jeg få addet deg :D
ææ sorry for sent svar!
Brukernavnet mitt på Telegram er @LightyPaws. Sorry selv for sent svar! Har ikke skjekket forumet på en stund ^^"

Vaporclaws

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • Yare Yare Daze
    • Vis profil
Sv: Hei der!
« Svar #6 på: 16. mai, 2018, 21:58 »

Hvis du gir mer brukernavnet ditt der aka @(navn her) så kan jeg få addet deg :D
ææ sorry for sent svar!
Brukernavnet mitt på Telegram er @LightyPaws. Sorry selv for sent svar! Har ikke skjekket forumet på en stund ^^"
Oki!