Skrevet av Emne: Ny her, hei!  (Lest 1975 ganger)

Malann

  • Nykommer
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Ny her, hei!
« på: 16. jun, 2018, 20:03 »
Er vel på tide at jeg blir med litt jeg og! Jeg har vel vært en furry i omtrent fem år, men aldri aktivt.

Litt om meg: jeg er 23 år og studerer datateknologi ved NTNU i Trondheim, opprinnelig fra Sandnes. Hovedhobbyer er gaming, fjellturer og løping, matlaging, og så programmering da. Den eneste måten jeg er involvert i furry-comminityet på er at jeg har laget og drifter en middels stor nettside.

Jeg har også meldt meg på Furway neste helg, selv om jeg ikke kjenner noen.. så håper jeg det går bra då!

Hvis det er noe aktivitet i telegram-gruppechatter så setter jeg pris på en invite :) og ellers hvem som helst som vil prate selvfølgelig! Navnet mitt der er Malann9 (tror jeg!). Malann er ellers brukernavnet mitt rundt forbi.

Det var alt jeg kom på, håper å bli kjent med mange hyggelige folk - jeg kan til gjengjelds love at jeg er snill og grei :3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Ny her, hei!
« Svar #1 på: 17. jun, 2018, 22:00 »
VELKOMMEN <3 <3

YukiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Ny her, hei!
« Svar #2 på: 30. jun, 2018, 13:56 »
Ummmmmm... jeg er ny her, og jeg vet ikke også man legger inn innlegg og sånn, så... litt hjelp plz...?

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ny her, hei!
« Svar #3 på: 01. jul, 2018, 07:23 »
Ummmmmm... jeg er ny her, og jeg vet ikke også man legger inn innlegg og sånn, så... litt hjelp plz...?

Gå inn i den kategorien hvor du vil legge ut ett nytt innlegg, og klikk på knappen hvor det står nytt emne. Den er rett over oversikten over emner som alt er i kategorien.

YukiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Ny her, hei!
« Svar #4 på: 01. jul, 2018, 15:21 »
Tusen takk!!