Skrevet av Emne: [NFC7] Tog Oslo-Stockholm  (Lest 3433 ganger)

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
[NFC7] Tog Oslo-Stockholm
« på: 11. sep, 2018, 20:22 »


Da er det tid for påmelding til årets togtur Oslo - Stockholm igjen, den mest sosiale, og mest miljøvennlige måten å komme seg til NFC på. Les alt nøye!
Same procedure as every year, påmelding ved å betale et "depositum" på 750 kr. Når billettene er kjøpt vil du enten få tilbake penger hvis billettene ble billigere, eller få beskjed om å betale litt mer hvis de ble dyrere. Vær forberedt på opptil 150 kroners økning. Påmelding er bindene.
Alle må kjøpe egen billett til lokaltoget videre fra Stockholm. Det kan kjøpes på automat på stasjonen, og via app.
Android
iOS


Betaling via Vipps til 91526239 eller bankoverføring til konto 6242.11.07233. For Vipps: legg ved fullt navn og furry nick. For bankoverføring: send meg en pm her eller på Telegram (@Leophan) med fullt navn og furry nick.
Betaler du for flere trenger jeg navn og nick på samtlige.

Påmeldingsfrist mandag 12. November!

Husk at bilde ID er påkrevd og kan bli kontrollert, norske bankkort er ikke godkjent ID i Sverige så pass anbefales.

Tøff tøff chat for alle togreisende: https://t.me/joinchat/BG0XS0v58G9zVqsMxD8y2g


Avreise Oslo S Tirsdag 26/02 klokken 05:56. Toget går presist, og du er selv ansvarlig for å være på plass i tide.
Ankomst Stockholm C klokken 11:29.


Avreise fra Stockholm C Mandag 04/03 klokken 15:29. Du må selv ordne transport fra hotellet til Stockholm C. Det er bagasjeoppbevaring på Stockholm C om du vil kombinere dette med litt sightseeing.
toget ankommer Oslo 21:23. Ta høyde for minst 30 minutter forsinkelse, det er en lang tur og ting kan skje.


Skal:

Leophan
Nera Soundcloud
Zal
Domino
NamelessCoyote (kun til)
« Siste redigering: 07. nov, 2018, 21:18 av Leophan »

domino

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • Tiny polar bear ʕ◉ᴥ◉ʔ
    • Vis profil
    • Min Furaffinity
Sv: [NFC7] Tog Oslo-Stockholm
« Svar #1 på: 15. sep, 2018, 22:13 »
Jeg skal!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NFC7] Tog Oslo-Stockholm
« Svar #2 på: 28. sep, 2018, 08:52 »
Påmeldingsfrist mandag 12. November.