Angående remixen, Aikho, så var den interesang, men jeg må nok inrømme at jeg foretrekker originalen. Hovedsakelig fordi jeg er en sucker for vocoder vokalen som kommer klarere frem i originalen
Det er en Auto-Tune, ikke vocoder, og det med at den kommer bedre frem i orginalen er akkurat det jeg ikke er fornøyd med, noen annlegg og headset kommer den bra nok frem på mens andre druknes den, så jeg har drevet med er EQ for å få den bedre frem i mixen min uten at musikken forsvinner, jeg har tross alt lagd en helt ny låt som ligger under den som jeg ikke vil skal forsvinne, så du får vente til den er på SoS siden så får du sjekke igjen
Angående de mesterverkene med looper, første som kommer til tankene er Scooter, da jeg selv har liggende på en av diskene mine her alt for mange av samplene og loopene de brukte på å lage "Jumping All Over The World" albumet sitt, og det verste er at mye annet er rene 4/8 bar utklipp fra andre sanger jeg kjenner igjen.
Og Trash, uten en PC å lene seg på så blir det vel mer eller mindre utelukkende live-musikk da CDer med låter som over hodet ikke er mastret skikkelig der alt er tatt opp samtidig og man ikke har noen mulighet til å stille volumet på hvert enkelt instrument blir brysomme å få bra da sangen må spilles inn helt på nytt igjen hvis noe har for høy lyd og slikt kan jo skje selv om det høres greit ut før man begynner å ta opp, så jeg tør påstå at datamaskinen er et viktig instrument for de sjangrene som helst bør hålde seg unna trommemaskiner og synther også. (Eg. Rock, Blues, Reggae, Klassisk og liknende.) Jeg er klar over at de ikke hadde PCn før, men du må innrømme at uten den så blir det vanskeligere å få det bra på en overlevbar tid. (Hvor overlevbar er den tiden du kan bruke på noe før du har plagdes så mye med det at du mister interesse, jeg har selv gjort det mange ganger og det suger)