Skrevet av Emne: Hei! Ny furry her OWO  (Lest 1443 ganger)

WynillaWynx

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
  • Oh DEER! I'm a FURRY!?
    • Vis profil
Hei! Ny furry her OWO
« på: 16. des, 2018, 20:15 »
Hei! [smile]
Fant ut om furry community i starten av året og lagde meg min første fursona i høst. Jeg heter Wynilla og er en Wynx (hybrid mellom gaupe og mankeulv).

Jeg kom hit for å finne noen å chatte med ettersom jeg ikke kjenner så mange furries. Hvis noen av dere er interessert i anime eller fantasy litteratur (kanskje prøver å skrive litt, sånn som meg) så kommer vi til å ha mye å snakke om. Hadde vært best om chattevennen var omtrent på min egen alder (videregående), men jeg er åpen for det meste.

Har også forelsket meg hodestups i fursuits og fantaserer om den dagen jeg kan pakke opp min egen. Kemono stilen er den jeg liker best (har nok noe med at jeg er så glad i anime).

vet ikke hva mer jeg skal si om meg selv egentlig... gleder meg til å lære meg mer om furry community, og håper at dere vil ta meg godt imot  [blush] (disse smilefjesene er kjempesøte!!! OWO)

Mystic

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 27
    • Vis profil
Sv: Hei! Ny furry her OWO
« Svar #1 på: 20. des, 2018, 08:25 »
Hallo og velkommen  [w-happy]

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Hei! Ny furry her OWO
« Svar #2 på: 21. des, 2018, 22:56 »
Velkommen skal du være. :D

Har sett på Anime helt siden jeg var 13, så hvis du trenger noen forslag så bare dytt borti meg. :P
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.