Skrevet av Emne: Ny vaskebjørn her  (Lest 2179 ganger)

Viski

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Ny vaskebjørn her
« på: 28. jan, 2019, 02:11 »
Hei. Jeg er Viski, en enkel vaskebjørn. Jeg har sett fandomen fra siden litt, og har lyst å bli mer aktiv nå. Jeg er en 19 år gammel student i Oslo. Interesser inkluderer tegne, gaming, lese, sport og matematikk.

Det virker som telegram er det store nå for tiden. Jeg har aldri brukt det, så hvis noen har noen kanaler å invitere til hadde det vært kult  [ureshii]

Lapu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 44
  • I'll find a way!!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ny vaskebjørn her
« Svar #1 på: 28. jan, 2019, 16:58 »
Hei, velkommen!  [w-happy]

Bruker ikke telegram selv, men det er en discord server folk er relativt aktive på: https://discord.gg/aVUUSyq

I will look for you, i will find you .... and i will hug you <3

Viski

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Ny vaskebjørn her
« Svar #2 på: 29. jan, 2019, 00:01 »
Skal sjekke den ut, takk!  [razz]

Lapu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 44
  • I'll find a way!!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ny vaskebjørn her
« Svar #3 på: 29. jan, 2019, 17:54 »
Nice. Hvilken type spill/bøker pleier du spille/lese ? [w-confused]

I will look for you, i will find you .... and i will hug you <3

Viski

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Ny vaskebjørn her
« Svar #4 på: 29. jan, 2019, 18:56 »
Jeg er kanskje mest interessert i korte indie spill med unike ideer/god story, typ Night in the Woods, Tacoma, Return of the Obra Dinn. Er og en TF2 addict (på siden, men er alle som er skeive og spilte TF2 en furry nå?).

Når det kommer til bøker er jeg i det siste fult furry thrash.  [w-happy] Kyell Gold, Rukis og Ryan Campbell blant annet. Akuratt nå leser jeg antologien "The rabbit dies first". Vet du om gode bøker med anthro personer, enten i eller utenfor fandomen?

Lapu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 44
  • I'll find a way!!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ny vaskebjørn her
« Svar #5 på: 29. jan, 2019, 21:10 »
Nice, Spilte en del TF2 i en periode for noen år siden... men alle gikk til overwatch eller noe annet. For øyeblikket spiller jeg nok mest Rainbow six siege, men jeg er glad i større spill og klarer snart ikke vente lenger på Division 2. Spiller vel egentlig hva som helst av det jeg kan få poten min på.

Når det kommer til lesing går det mest i manga og tegneserier. Har lest noe av Rukis. Hadde ikke hørt navnet Kyell på lenge nå... kanskje jeg skulle lese noe av han for en gangs skyld, har vært litt lat nå  [w-happy].

Har ikke mye til anbefalinger annet en noe manga hvis du skulle være interessert: "Wolf Children Ame & Yuki" (du har sikkert lest eller hørt om den allerede) og "spice and woolf"

I will look for you, i will find you .... and i will hug you <3

Viski

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Ny vaskebjørn her
« Svar #6 på: 31. jan, 2019, 17:30 »
Har sett Wolf Children filmen og likte den. Visste ikke det var en manga, men skal sjekke den og spice wolf ut  [smile]