Skrevet av Emne: [NFC10] Høydepunkter  (Lest 196 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
[NFC10] Høydepunkter
« på: 10. mar, 2024, 01:59 »
Så hvilke høydepunkter hadde folk i år, 2024?

Hadde liten tid til å være norsk i år. Så knapt andre norske, annet enn litt borti-skumping her og der, og noen av de vanlige jeg alt ofte ser i Oslo-regionen.

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: [NFC10] Høydepunkter
« Svar #1 på: 12. mar, 2024, 23:26 »
Dette var mitt første NFC, og mine høydepunkter var...

FEIRE bursdagen min med Paxes og et kobbel venner i en finpynta airBnB,

bli PRANKET,

få snakke masse med Miles (du sa det var kort, men jeg snakket mer med deg på to kvelder enn jeg gjorde med mange av vennene mine hele NFC),

finne meg et PUMA-BELTE på DD,

gå på HUNDEBINGO i slottsparken med Paxes, Candy, og Rinka <3

- møte TRISTAN, Sveriges største australske gjeterhund

spise frokost på Tales and Beans,

spise libanesisk mat på Mahalle,

spise planteburger fra MAX og bli frelst.

Kanskje ikke et høydepunkt, mer en høydelinje, var den nesten konstante opplevelsen av å treffe på hyggelige nye folk, såvel som gamle venner jeg endelig fikk treffe igjen.


Tusen takk til alle de frivillige som gjorde så mye for å legge til rette for oss andre.  [smile]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: [NFC10] Høydepunkter
« Svar #2 på: 15. mar, 2024, 12:43 »
Vanskelig å velge høydepunkter fordi hele uken var så fin.

Det var veldig gøy å suite med Atrox på hotell for første gang. Halloumisalaten på Mahalle var til nå årets beste matopplevelse. Være med venner jeg ikke har sett på 5+ år var også veldig fint, men også å være med de vennene jeg vanligvis ser.

Skulle gjerne bodd på main slik at jeg kanskje kunne fått med meg flere events, om så det hadde vært via tv. Glemte også art gallery som jeg pleier å stikke innom hvert år, litt trist.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: [NFC10] Høydepunkter
« Svar #3 på: 15. mar, 2024, 14:22 »
Ikke i rekkefølge, før turen var jeg lenge usikker på om det kom til å 'bli verdt det', da penger har vært litt mer stramt siste året og en så stor utgift ikke var så fristende. Men turen klarte å overstige 2023 så mye at jeg ikke klarer å se for meg å ikke skulle dra nesteår

Tristan den gigantiske australske gjeterhunden og bortimot beste hunden jeg har sett + hundebingo, hilse på og prate litt med hundeeiere var koslig

Spise ute, på forskjellige steder hver dag, mahalle som den beste mmmm

Møte og bli kjent med nye folk, møte folk fra i fjor, og bli mer kjent med folk jeg alt kjenner

Pynte Airbnb med diverse fra partybutikker i nærheten og ferie bUSHDA til kinjara

Kontstant møte på bekjente litt her og der

Samle KLISTREMERKER, etter jeg innså at jeg kan klistre alle en skissebok fikk jeg motivasjon til å faktisk ta vare på klistremerker jeg får og finner

Dele location på telegram i diverse NFC grupper og se iconene til folk sprade rundt om kring

Charity klo-maskin

Se på NFC museet og gjenkjenne folk fra bilder, samt se på utviklingen til NFC gjennom årene