Generelt > NordicFuzzCon

[NFC8] Løvens Skvulpetur: Båt fra Oslo til NFC

(1/2) > >>

Leophan:
Ny by, nye muligheter. Når NFC nå flytter til Malmø får man flere reisemuligheter enn man hadde til Stockholm. Mange vil nok savne den behagelige togturen. Man kan fortsatt toge om man ønsker det med togbytte i Gøteborg.
For de som ønsker maks komfort og en rolig start og slutt på con'et. Eventuelt ett lite pre-con og post-con om man ønsker, presenterer jeg herved Løvens Skvulpetur!

Vi reiser med DFDS (Danskebåten) fra Oslo til København, og derfra med lokaltog til Malmø C.

Turen er for folk med early og late!

Avreise Oslo blir mandag 17/02/20 klokken 16:30. Oppmøte ved Tigeren 15:30.

Ankomst Oslo etter con'et blir tirsdag 25/02/20 klokken 09:45. Båten ligger til kai ved Vippetangen.

På turen ned blir det middag på buffet restauranten, mens hjemover blir det to retters i skipets steakhouse (kan oppgraderes til tre retters for de som ønsker). Frokost buffet begge veier.
Overnatting blir i 2 sengs lugarer, fortrinnsvis køyesenger.
Dette vil koste rundt 1800 kr per pers. Merk at DFDS opererer med dynamiske priser og jeg kan derfor ikke gi noen eksakt pris. Har du en makspris, gi beskjed så stryker jeg deg fra listen om vi skulle overstige den.

Obs: lokaltoget er ikke inkludert i denne prisen!


Påmelding:

Påmelding gjøres ved å sende ett depositum på kr 1500 til meg via Vipps 91526239 eller bankoverføring (send pm på Telegram for kontonummer, @Leophan), samt å bli med i denne Telegram gruppen: https://t.me/joinchat/BG0XSxVBRKwCtj1Oy-fgaw.
Skriv både furry navn og ekte navn på overføringen!


Påmeldingsfrist er mandag 11. November!

Når billetter er kjøpt vil alle bli bedt om å betale den resterende summen, ca 400 kr.

Kun tur/retur reisende!


Påmeldt:

Leophan
Daniel
Werzy
Ryazon
Øystein
Yellow

Miles T.F. Baxxter:
Jeg vil skvulpe!

Fenris:
jeg vil vere med men horfor kan vi ikke reise fredag å hjem tisdag onsdag

Leophan:
Datoene er tilpasset early og late.


--- Sitat fra: Fenris
link=topic=6593.msg169985#msg169985 date=1565206122 ---jeg vil vere med men horfor kan vi ikke reise fredag å hjem tisdag onsdag

--- Slutt sitat ---

Fenris:
Er ikke lait dipaser mandag da

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning