Skrevet av Emne: Ingen ny furry  (Lest 1733 ganger)

KILL.ITRANCID

  • Gjest
Ingen ny furry
« på: 08. jul, 2019, 22:20 »
Hei, ingen ny furry her. Vært i fandomen for ca. 8 år nå men søker mer norske furry venner da. Har hatt dårlige rykter i fandomen for å være et rumpehull til andre og ender med å blokkere de litt for raskt. Var et sinna menneske før men har fått endret mestet på det. Så prøver på nytt kan du vel si?...

Er jente i 16 år’a men håper jeg kan bli akseptert for det, er også artist og lever av å selge tegninger. Furaffinitien min kan bli sett her: http://www.furaffinity.net/user/sexualdoggo/ :)

Hvis noen vil vite mer om meg så er det bare å legge til telegramen min @ sexualdoggo (ikke spør om navnet plis :b)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ingen ny furry
« Svar #1 på: 15. jul, 2019, 03:45 »
Hvis det hjelper, så hadde jeg en del problemer da jeg var 16 og furry sjøl :P Var veldig sint og sur av en eller annen grunn.

Det har jeg rett og slett måtta jobbe med, syns det var så synd å miste venner fordi jeg var en rass :( lol.

Jeg bruker såvidt telegram, men jeg er på discord. Du kan jo joine norpaw gruppa på telegram da :) Virker som allesammen har forsvunnet dit, er mye aktivitet der. Jeg syns det er litt trist siden jeg syns det blir så mye med sånn megachatter, men iallefall så er det en aktiv chat! ^^

KILL.ITRANCID

  • Gjest
Sv: Ingen ny furry
« Svar #2 på: 15. jul, 2019, 11:48 »
Hei Six, jeg har vært i norpaws gruppa før men forlot pga rykter folk ga om deg, men takk uansett. Hva er discorden din? :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ingen ny furry
« Svar #3 på: 16. jul, 2019, 00:05 »
Skyee#3665 ^^