Generelt > Spill

Magic: The Gathering

(1/39) > >>

Miles T.F. Baxxter:
Er det noen her som spiller eller generelt har noen interesse for kortspillet Magic: The Gathering?

Selv hadde jeg smådilla en periode i ungdomsskolen, og har nå fått litt smådilla igjen. Har filet litt med et nytt deck konsept, nemlig katter med kniver - eller kitties with knives som jeg kaller den. Har nesten litt for mange kattekort, fant jeg ut. Mye jeg må utelate om jeg skal holde meg til 60 kort.

Regandor:
Jeg har aldri spilt magic før, men har hatt lyst til å lære det. Høres litt morsomt ut. ^^

Kixt:
Det var ganske populært rundt hvor jeg gikk på skole også. men jeg var for opptatt og nerde med og eie c klassen i full skole krig >:3

Miles T.F. Baxxter:

--- Sitat fra: Regandor på 02. jan, 2008, 00:19 ---Jeg har aldri spilt magic før, men har hatt lyst til å lære det. Høres litt morsomt ut. ^^

--- Slutt sitat ---

Jeg vil anbefale å kjøpe en ferdiglaget deck i så fall, og å lære seg ut i fra den. De selges på Outland for ca. 120 kroner pr. stykk, og de har hatt noen på EB Games for 80 kroner pr. stykk. Så kan vi ha en duell.

Tellos:
For noen år siden blei to venner av meg og jeg hekta på spillet. vi kunne ikke skikkelig reglene og var meget færske, men alikevell samlet vi sammen en imponerende mengde kort. Mit beste deck konsept var vel beasts'n elves ^^ tror jeg har den decken enda.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning