Generelt > Spill

Magic: The Gathering

<< < (2/39) > >>

Phase:
Ah, Magic ja. Holder ikke så mye på med det selv, men har en nær venn som er en kjempedyktig og erfaren spiller.  Kitties with knives? Heh, ja, likte hele Mirrodin-blocken selv.. Skjønt mer pga artifactene fremfor Leonins(selv om de uten tvil er fascinerende antropomorfer).  Har du skaffet deg noe fra Lorwyn, Miles?

Miles T.F. Baxxter:

--- Sitat fra: Phase på 02. jan, 2008, 15:22 ---Har du skaffet deg noe fra Lorwyn, Miles?

--- Slutt sitat ---

Njæi, ikke egentlig. Er ikke så begeistret for tegningene i det settet, selv om det er noen kort (eller trylleformularer) derfra jeg gjerne skulle hatt. En venn av meg har også en svært irritende alve-basert deck fra det settet.

Ergrer meg litt over at jeg gikk glipp av Onslaught-blocken. Mye morsomt der, særlig om jeg skulle prøvd å lagd en zombie deck. Skulle også ha anskaffet mer Urza mens jeg hadde sjansen. Annet enn disse to litt eldre blockene er jeg blant de nyere hovedsaklig interessert i Mirrodin, Ravnica og Time Spiral blockene.

Regandor:

--- Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 02. jan, 2008, 13:47 ---
--- Sitat fra: Regandor på 02. jan, 2008, 00:19 ---Jeg har aldri spilt magic før, men har hatt lyst til å lære det. Høres litt morsomt ut. ^^

--- Slutt sitat ---

Jeg vil anbefale å kjøpe en ferdiglaget deck i så fall, og å lære seg ut i fra den. De selges på Outland for ca. 120 kroner pr. stykk, og de har hatt noen på EB Games for 80 kroner pr. stykk. Så kan vi ha en duell.

--- Slutt sitat ---

Høres bra ut.
Jeg tror jeg skal kjøpe litt så fort jeg får penger.
Får noen kroner snart. en som skal betale meg i kveld. men, jeg vet ikke hvor lang tid det tar fra han har betalt til jeg får det.
Jeg har fri nå på lørdag. Så, kanskje, hvist jeg kommer meg til Oslo, kan du gi meg en liten guide på hvordan man spiller det? :P

Miles T.F. Baxxter:

--- Sitat fra: Regandor på 02. jan, 2008, 19:02 ---Høres bra ut.
Jeg tror jeg skal kjøpe litt så fort jeg får penger.
Får noen kroner snart. en som skal betale meg i kveld. men, jeg vet ikke hvor lang tid det tar fra han har betalt til jeg får det.
Jeg har fri nå på lørdag. Så, kanskje, hvist jeg kommer meg til Oslo, kan du gi meg en liten guide på hvordan man spiller det? :P

--- Slutt sitat ---

Kunne vært mulig! Kanskje kombinert med noe annet. Men ville måtte se hvordan formen er litt nærmere dagen. (Sliter fortsatt med dette viruset.) Og du får holde meg oppdatert du også.

Regandor:

--- Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 02. jan, 2008, 21:50 ---Kunne vært mulig! Kanskje kombinert med noe annet. Men ville måtte se hvordan formen er litt nærmere dagen. (Sliter fortsatt med dette viruset.) Og du får holde meg oppdatert du også.

--- Slutt sitat ---

håper du blir kvitt viruset snart. Høres ikke morsomt ut å ha.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning