Skrevet av Emne: Spør for en venn i Bergen  (Lest 1723 ganger)

Charade

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Spør for en venn i Bergen
« på: 05. jan, 2020, 02:05 »
Hei hei! Jeg må skrive på engelsk, so, sorry before I begin.
I have a friend living outside Bergen who recently joined the fandom and could use some people to hang out with or talk to. He's very social but has a hard time reaching out, so I'm posting this hoping some people here might help him make some friends. He also doesn't trust strangers so it might be hard to get to know him, but, he really likes video games, especially Pokemon, Steven Universe, and is obsessed with cats. He usually has his head in the clouds and puts others before himself way too much. He also overthinks a LOT, so beware. If you can be patient he's a really nice guy to know.
Hvis du har lyst å være kjent med ham sende meg en melding eller skrive her og jeg skal prøve overbevise ham om ta kontact.  Takk og jeg håper å høre fra dere  :)

Også, jeg så at det var en Telegram gruppe for folk som bor i Bergen men jeg vet ikke hvor jeg finner den. Han har en Telegram men han bruker den aldri, så jeg tror at noe som det er en god plass å begynne. Hvis dere har noe info gi meg beskjed

(If any of my Norwegian is wrong or weird please don't hesitate to say something. I'm still learning so corrections help)
« Siste redigering: 05. jan, 2020, 10:56 av Charade »

SobaDoodle

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Spør for en venn i Bergen
« Svar #1 på: 09. jan, 2020, 13:45 »
Hei! Jeg er visst denne vennen haha...tusen takk til Charade for at du gjør en innsats for å hjelpe meg på vei  [w-happy] (thanks for making the effort, really!!). Håper å finne folk jeg kan snakke med og bli kjent med, alt som nevnt av Charade stemmer ganske overens med...vel meg haha  [w-confused] beklager visst dette er feil plass å plassere et slikt emne (and sorry to you Charade for having to go out of your way on my behalf!), men jeg håper at jeg kan bli kjent med mange av dere  [w-happy] (håper dette ikke høres merkelig ut? så fall beklager jeg!  :-X )

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Spør for en venn i Bergen
« Svar #2 på: 11. jan, 2020, 17:25 »
https://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=5552.msg155656#msg155656

Du må nok legge til en av de på telegram for så at de gir deg tilgang til den.

You might have to add one of them to telegram and have them give you access to it.