Skrevet av Emne: Endelig har jeg laget en bruker her  (Lest 1224 ganger)

HyddgenNumbat

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
  • Jeg er glad i boblemost
    • Vis profil
Endelig har jeg laget en bruker her
« på: 12. des, 2020, 21:24 »
Hei folkens!
Jeg er Hyddgen, og har vært en del av furry-fandommen siden tidlig 2017, men har ikke vært noe glad i å snakke med folk jeg ikke kjenner på internett, eller hatt noen furry-venner å snakke med ansikt til ansikt. Jeg har tegna for meg selv og sett på en del furries på YouTube da. Jeg er ikke særlig glad i å sosialisere over internett, men jeg er fortsatt glad i å svare på spørsmål og slikt, så hvis det er noen er det bare å stille.

Her er litt fakta om fursonaen min fordi jeg elsker henne
Fursonaen min er en numbat som heter Hyddgen (uttalt Høthgen med engelsk th-lyd). Jeg bytta nylig fursona fra en rev som heter Pickles, fordi jeg følte jeg hadde forandra så mye siden jeg lagde ham.

Hyddgen er genderfluid og bi. Hun bruker alle pronomen, men jeg refererer oftest til henne med hunkjønnspronomen. Hyddgen kan bare to språk, walisisk og saratsarä, og snakker derfor sjeldent med noen andre enn familie og venner som forstår henne.
Jeg har ikke noe tegninger av henne, så designet hennes er ikke helt bestemt, men det består av naturlige farger for en numbat iallfall.

Werzaiire

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 28
  • Acceptance, Open minded, Understanding
    • Vis profil
    • Werzaire.net
Sv: Endelig har jeg laget en bruker her
« Svar #1 på: 14. jul, 2021, 13:02 »
Velkommen!
Dragekattn
Discord: Werzy#0001