Skrevet av Emne: Ny, men ikke helt fremmed i subkulturen  (Lest 2413 ganger)

VulpoFox

  • Gjest
Ny, men ikke helt fremmed i subkulturen
« på: 06. apr, 2022, 20:18 »
Kanskje passende å legge seg flat først og meddele at jeg assosierer meg sterkt med den kunstneriske delen av subkulturen - dvs. at jeg lenge har vært fascinert av antropomorfi, og kombinert med en forkjærlighet for tegning, kan dere nok se hvor dette gikk?  [wink]

I flere år har jeg holdt skisser og tegninger skjult, ettersom jeg føler at jeg har blitt fremmedgjort av min egen, lille "hobby". Nå er jeg lei av å leve i en mental bunker og ønsker å opprette kontakt med likesinnede, med håp om å kunne utfolde den kunstneriske delen i meg.
Min lidenskap har alltid lugget på den tegneserieliknende siden, eller på godt engelsk kjent som "toony". Problemet er derimot at jeg ikke føler at utviklingen min ikke går noen vei, samt at jeg lett blir litt overveldet når jeg jobber "solitært". Av den årsak ønsker jeg gjerne å komme i kontakt med noen å utveksle ideer med, få konstruktiv kritikk av osv.. Eller få motivasjon for den slags skyld ;)

Det var egentlig alt jeg hadde på hjertet (i hvert fall for nå), så jeg gleder meg til å høre i fra dere :)

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Ny, men ikke helt fremmed i subkulturen
« Svar #1 på: 30. apr, 2023, 23:02 »
Velkommen! Dette forumet er dødt, anbefaler deg å laste ned og bruke Telegram, er der vi holder til :)