Generelt > Musikk

Metal furs

<< < (3/18) > >>

Alliha:

--- Sitat fra: Darkferal på 09. feb, 2010, 08:46 ---Jeg skal nok på inferno. er en del band dær jeg liker, får bare prøve å ikke være like full i år da.

Dethklok


--- Slutt sitat ---
Hahaha! Har du sett serien? Dei er så sjukt kule  [laugh]

Darkferal:
Merer du metalocalypse?
Har sett sesong 1 og deler av sesong 2.
Er en jævlig kul serie, og så absurd og ironisk att den blir bare bra. [laugh]

Darkferal:
Øy, noen flere som skal på inferno-festivalen til uka?

Ziggy Wolf:
Obligatorisk det, vet ikke om jeg skal alle dagene dah.

Kaoskatten:
Inferno er blitt litt som jula for meg. Man gleder seg ganske mye på forhånd, men rett før er det SYKT mye stress. Så er det voldsomt gøy mens det står på, men ganske greit at det er et helt år til neste gang...

Så ja.. jeg er også metalhead egentlig... Noe min last.fm kanskje ikke gjenspeiler ettersom det stort sett går i NrkMp3s topp spillelister når jeg er hjemme bare for å koble ut litt. Men sjangermessig er jeg en snodig metalhead har jeg fått høre. Ikke turbofan av den gamle svartmetallen med shitty lyd og alt for mye diskant, men kan for eksempel plutselig få dilla på Darkthrone. For tiden er jeg litt mer into folkemetall. Så gleder meg vilt til å se Finntroll på Inferno!
Men i tillegg gleder jeg meg voldsomt til Kovenant, som jo er et godt stykke på andre siden i sjanger. Er fan av mye industrielle greier.
Og for å toppe det, digger jeg metalband med jentevokal XD

Så! Alle som skal til Inferno må få med seg Madder Mortem og Blodspor! Fantasiske rising stars!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning