Skrevet av Emne: Russ?  (Lest 8861 ganger)

Kotoma

• Overaktiv Fur
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Russ?
« på: 10. mar, 2010, 09:28 »
Er det noen her som blir russ i år? hadde vært kultog høre om det var noen andre fur russer :)

lassenissen

• Gjest
Sv: Russ?
« Svar #1 på: 10. mar, 2010, 14:20 »
JEG ER RUSS 8D <3

Vi var faktisk nettopp å henta russeutstyret i stad faktisk. Russekortet mitt er smålame, men bortsett fra det så er jeg fornøyd. Gleder meg til å få skrevet/tegnet masse tral på russebuksa mi. xD

Kotoma

• Overaktiv Fur
  • Subwoofur!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. mar, 2010, 15:44 »
Så kult da! Jeg henta russeutstyret mitt akkuratt jeg og ^^, Gleder meg til og komme hjem for og prøve buksa! Har allerede fått på meg joggebuksa ^^, Den er DIGG!

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. mar, 2010, 18:54 »
Nope...
Kan bli det neste år... Men dropper det...
Ser ingen grunn for å bli det heller...

Kan heller ikke fordra russ x3
Makan til folk, hvis man kan kalle russ for folk  [laugh]
Ikke noe personlig ment altså
« Siste redigering: 10. mar, 2010, 21:09 av Fenris »

Kotoma

• Overaktiv Fur
  • Subwoofur!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. mar, 2010, 19:11 »
Flertall av russ går over grensen. Men ikke alle. Jeg er vell en av de som ikke kommer til og gjøre det (håper jeg).

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. mar, 2010, 19:13 »
Flertall av russ går over grensen.

Derfor kan jeg ikke fordra russ, og generaliserer x3
Så forsatt, ikke noe personlig ment...

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #6 på: 10. mar, 2010, 19:42 »
Flertall av russ går over grensen. Men ikke alle. Jeg er vell en av de som ikke kommer til og gjøre det (håper jeg).

Jeg må si meg litt uenig. De fleste oppfører seg, men de få som er bråkmakerne er veldig tydelige.
Erfaring er også at det finnes en liten gruppe grunnskoleelever som tror russ er fri vilt.
Husker at vi selv hadde ganske strenge regler for hva vi kunne gjøre, men vi så enkelte på grunnskoler som brøt disse (brukte annet enn vann bl.a. egg++, kastet alt mulig mot russebiler når de var i trafikken).
Verste var/er gamle grunnskolen min. Russ totalnekter å dra ditt pga. litt for "wild west" tendenser ifra ungene.

Litt gamle minner:
- Mens vi besøkte en skole oppdaget vi en elev som prøvde å snike seg tilbake inn på skoleområdet. Vi så at han hadde en full kartong med egg. Eggene ble konfiskerte og eleven bløtlagt.
- Besøk på gamle skolen min ble avbryt når elever begynte å bruke tungt skyts pluss fysisk angripe russen. NO CARDS FOR YOU!!
- Stilte opp som sjåfør på en buss når vi skulle å se en fotballkamp. Kjørte ute i trafikken da en vannballong fløy inn igjennom et åpent vindu i bussen.
  Traff heldigvis kun de i baksettet. Vi gadd ikke å jage synderne pga. trafikksikkerhet. Flaks for de at jeg ikke ble truffet mens jeg kjørte.
- Under 17 mai toget prøvde lillebroren til en av russen (og vennen til lillebroren) å kaste vannballonger, kongler o.l. på russen. Uheldigvis for dem så likte politiet det like lite som oss :p
- Gruppen min sin gode gammel skranglevogn som feilet i EU kontrollen. Litt mekking ifra oss og kyndige foreldre og vi fikk den "godkjent".
  Dvs. en varevogn godkjent for 2, brukt av 6-7 stykker... **host**

« Siste redigering: 10. mar, 2010, 20:06 av Dax Cyro »

lassenissen

• Gjest
« Svar #7 på: 11. mar, 2010, 09:13 »
Jeg veit at jeg ikke skal ta helt av i russefeiringa i affal.

For det første har jeg kjæreste så jeg skal ikke drive å "rote" rundt med alt og alle som mange gjør i russetia.
For det andre er jeg egentlig ikke så glad i sånne flatfyllfester med dårlig musikk på 200 desibel, og 40 mennesker du ikke kjenner i det hele tatt.

Heldigvis er de jeg har russebil sammen med av samme oppfatning, bestekompisene mine, så det blir nok morro uansett tenker jeg. C:

Mikio

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15. mar, 2010, 01:26 »
Skal være russ i år jeg og  :D Svartruss med nagler og alt mulig. Det blir kjempegøy. Tviler på det blir mye festing, men russetoget gleder jeg meg til ^^,