Skrevet av Emne: Rrrr.. rr?  (Lest 16138 ganger)

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Rrrr.. rr?
« Svar #25 på: 23. mar, 2010, 18:48 »
Velkommen :)
Fint å se en litt sjelden art  [laugh]

For fursona, gjør den slik du ønsker den vil være, fargerik eller enkelte, søt eller skummel. Du skal trives med den - det er viktigst ;)

Son44

• Gjest
« Svar #26 på: 23. mar, 2010, 21:12 »
Heya og velkommen til the magical mi... æ mener Npaws

Regandor

• Senior Fur
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. mar, 2010, 21:19 »
heihei Vaskebjørn :)
*shakes paws* Hyggelig å møte en annen vaskebjørn på forumet. :)
Jeg er da en catcoon (vaskebjørn og katt). Med gul/oransj pels.

Kan jeg anbefale at du ser filmen "Pom Poko" ?
handler om tanukier (vaskebjørner fra japansk historie) som kjemper for at skogen dems skal overleve mot menneskene.
om du får med deg hele historien er den ganske rørende på slutten. veldig fin film. :)  

Og, det kan hende den hjelper deg å finne ut av din vaskebjørn side. Litt inspirasjon.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. mar, 2010, 21:26 »

handler om tanukier (vaskebjørner fra japansk historie) som kjemper for at skogen dems skal overleve mot menneskene.
om du får med deg hele historien er den ganske rørende på slutten. veldig fin film. :)  

Og, det kan hende den hjelper deg å finne ut av din vaskebjørn side. Litt inspirasjon.
Uff... med mega stor xxxxxx som man kan bruke til å slå ting med x.X

Regandor

• Senior Fur
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. mar, 2010, 22:08 »

ah. hehe
Tenkte ikke på det.
men må kanskje ta med at det er slik de skal vere i den japanske historien. Kansje det lønner seg å gjøre litt researcj på tanukier før man ser filmen, så man vet litt bakgrunnshistorie.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #30 på: 23. mar, 2010, 22:09 »

ah. hehe
Tenkte ikke på det.
men må kanskje ta med at det er slik de skal vere i den japanske historien. Kansje det lønner seg å gjøre litt researcj på tanukier før man ser filmen, så man vet litt bakgrunnshistorie.
Får ikke til å tenke på no annet x_X
Men historien er vel forsovit greit.. bortsett fra den ene tingen IMO

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #31 på: 23. mar, 2010, 22:12 »
Synes ikke de, uhm, XXXX-ene, var en veldig stor distraksjon i filmen jeg =P Kanskje jeg er blitt litt imun mot dem? =V

Vaskebjørn

• Aktiv Fur
  • **
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. mar, 2010, 23:55 »
Takk for enda flere varme velkomster alle sammen!:) Jeg blir helt rørt! Syns dog for min del syns det bør være litt rufser i pelsen, grooming om morran tar bare alt for lang tid ;)

Takk for tips når det gjelder fursona. Jeg har ikke tegnet Vaskebjørn enda (bortsett fra det meget raske profilbildet mitt) og jeg tror ikke han er fullt så rød. Jeg mener også helt klart at inspirasjonscats er bedre enn copycats, jeg vet dog ikke hva du sikter til med hårsveisen din Wolfglow;) Jeg har mer funnet ut av Vaskebjørns personlighet enn utseende, men så snart tiden strekker til vil jeg gjerne gripe pennen fatt. Jeg er glad i å tegne, men det går lang tid mellom hver gang jeg finner ro nok til å la fantasien og streken vandre fritt. Vaskebjørn er nok mer en søt liten, på grenseland irriterende skapning enn en barsking.

*riste poten tilbake til Regandor, akkurat litt for hardt og akkurat litt for lenge til å være innenfor det sosialt aksepterte* Hyggelig å hilse på en catcoon! En slik en har jeg aldri møtt før, hyggelig hyggelig! Jeg har lest litt om Tanukier og har derfor en liten anelse om hva dere sjuler bak xxxxx ;) Laster ned Pom Poko nå, gleder meg å få et slikt inspirasjonstips! :D