Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 114817 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #200 på: 03. jan, 2012, 21:20 »
noe av det  jeg har drømt i det siste, at det spøker hos mormor.  og, uhm eteller  annet sjukt, husker ikke hva

Det spøker hos mor, vi lurte på om det kunne være tante Gudrunn som går igjen

MouseClick

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #201 på: 04. jan, 2012, 11:41 »
blir missunnelig bare av å lese om hva dere drømmer om :U

Har ikke hatt noen drømmer på flere år her >.=.<
Hadde det samme, men nå plutselig har det begynt på igjen.

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #202 på: 04. jan, 2012, 12:49 »
Jeg har hatt en voldsom pågang av drømmer i det siste, etter mange mer eller mindre drømmeløse år. Et gjennomgående tema er at jeg er på reise, roter meg bort, og plutselig befinner meg veeldig langt fra utgangspunktet mitt, for så å bli sjekket opp/antastet av noen sære figurer (gitte eksempler, en diger inuitt og en kvinnelig dverg) for så og våkne, eller løpe skrikende og deretter våkne.   
[puzzled]
Det er som sære perversjoner av de forunderlige eventyrdrømmene jeg hadde som barn.


En annen drøm jeg kan huske fra siste tida er at jeg spiser en kake som viser seg å inneholde to nåler som setter seg fast i svelget og jeg må trekke ut gjennom halsen. En veldig lang og slitsom drøm for å si det mildt.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #203 på: 05. jan, 2012, 12:59 »
drømmer om et vennskap som ble slutt nå for litt siden ettersom personen oppførte seg som en bitch....
men i drømmene er hun kjempegrei og vi har det gøy, savner sånn hun var før, eller egentlig det forholdet vi hadde da vi var barn
ah vel, folk vokser fra hverandre, hun er alt for ulik meg og vi har ikke noe å snakke om ^^

RegaFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #204 på: 05. jan, 2012, 14:29 »
Jeg drømmer ofte om at franskmennene invaderer plassen jeg bor på, altså helle.

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #205 på: 05. jan, 2012, 17:44 »
Drømte sykt masse rart, deriblant at jeg hadde blitt rik og at mange sekretærer invaderte meg .__.

Catya

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #206 på: 18. jan, 2012, 03:49 »
Jeg drømmer mest om diverse karakterer jeg liker, skjer oftest hvis jeg har sett tegnefilm av karakterene, lest tegneserier eller spilt spill, men også fordi jeg liker de. Utenom det har jeg veldig rare drømmer.

Som idag etter å ha komt hjem fra tannlegen, gikk jeg og la meg, og drømte at jeg hadde en DS som kunne steke mat, og jeg skar av tynne strimler fra leggen min, så våknet jeg.

Har dere hatt drømmer hvor dere kjenner dere igjen i, som steder dere husker fra tidligere som dere besøker igjen i drømmene? Jeg drømmer ofte om en utrolig spill butikk, den ligger på høyre siden av et hjørne, med grønn og lilla led-lights utenfor døren, og inne er det to etasjer med nye og gamle spill.

Synd den ikke finnes.....:c


Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #207 på: 18. jan, 2012, 08:08 »
I natt drømte jeg at jeg satt på senga mi på den plassen jeg bodde før.. Jeg satt å pratet med en fyr; jeg vet ikke helt hvem han var. Det var kjempekoselig, fikk meg til å føle meg ensom når jeg våknet.

Det føles så langt utenfor rekkevidde også, å ha noen som jeg bare kan snakke med på den måten. Ikke misforstå, jeg har jo mange venner. Men mange av dem bor langt unna, og de prater jeg bare med på skype. De jeg bor i nærheten av treffer jeg oftest på byen. Og hvis jeg først treffer noen hjemme hos dem eller hos meg blir det ofte at vi spiller et eller annet.
Mow!

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #208 på: 18. jan, 2012, 09:45 »
I natt hadde jeg en litt pussig drøm. Drømte at en fyr jeg kjenner lagde en gigantisk musefelle fordi han ville fange ett eller annet. Fjær-mekanismen i fella gav fra seg en helt vannvittig syntetisk lyd når fella ble spent - en skikkelig lang, dronende tone.

Vi sto ute i en lysning, omkranset av mange dyr, men de fleste av dyrene ble redde for denne tonen og sprang sin vei. Etterhvert dukket det opp to hannløver som hadde noe uoppgjort i lysningen. Da de hørte tonen ble de forvirret og satte etter oss og vi løp. Klatret opp en fjellside og måtte derifra hoppe opp i en trekrone, med vissheten om at løvene før eller senere kom til å ta oss igjen.

Snodige greier. Ikke vet jeg om det er sånn løver eller musefeller fungerer, men, men.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

RegaFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #209 på: 18. jan, 2012, 10:07 »
Jeg har nå hver natt denne uken hatt min kjære i hodet mens jeg sover. Mer skal jeg ikke si.

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #210 på: 18. jan, 2012, 13:30 »
drømte at jeg warper i tid og at 2012 er på vei så vi måtte redde menneskene ^^ men så skjer det noe galt 1% overlever og jeg er en av dem.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #211 på: 18. jan, 2012, 13:37 »
Ponnier!

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #212 på: 18. jan, 2012, 13:38 »
Ponnier!
*peker på signaturen sin*
Mow!

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #213 på: 18. jan, 2012, 15:58 »
Ponnier!

I think i might have something to do with this, just a subtle influence :p


OT: ingenting!

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #214 på: 20. jan, 2012, 06:30 »
morra mi som klikker helt og jeg begynner å grine, og jeg sier det til noen, personen reagerer med å ville hente henne. helt ulikt meg IRL , misliker oppmerksomhet  slik og går heller å gjemmer meg med en hette over hode på et bad innelåst og blir ferdig med det om jeg først skal være lei meg for noe. Tror drømmen betydde noe, hadde ikke direkte hell i dag* skamme seg* -.-"

Miwa

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #215 på: 20. jan, 2012, 11:11 »
For tiden drømmer jeg utrolig mye om en verden etter apocalypsen. Noen av dem så detaljerte og langvarige, at jeg føler de har vart i en uke eller lengre (selv om jeg sover i 7t). Drømmene er veldig realistiske, da alle sansene mine virker som om jeg skulle hvert våken i det virkelige liv. Opp til flere ganger har jeg vurdert å skrive dem ned, men det blir liksom aldri noe av...

Synes heller ikke det er særlig behagelig med disse drømmene, da jeg veeldig ofte blir forvirret i det jeg våkner.  :-\

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #216 på: 20. jan, 2012, 17:01 »
Hadde ein vill drøm i dag, kor det var ein fyr som lagde eit slags zombie-virus eller noko, men zombiane var ikkje aggresive. Dei følgte bare ledaren deiras, som trua andre byar med denne hæren av zombiar, slik at han kunne få verdensherredømme. Eg fekk ofte innblikk i korleis zombiane hadde det, det var weird det. :s Dei huska fortsatt deiras gamle liv, slik at når dei gjekk forbli ein plass dei kjente blei dei veldig triste.
Sjukt klomsete forklart, men det var veldig særegent å oppleve, eg blei genuint lei meg på deiras vegne. :P 

Siste scene eg huskar, så knelte nokon lederar for ein by (kledd i middelalder-klede) foran denne zombie-ledaren, medan han kåra dei til ridderar sidan dei overga byen sin.

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #217 på: 20. jan, 2012, 17:37 »
Hadde ein vill drøm i dag, kor det var ein fyr som lagde eit slags zombie-virus eller noko, men zombiane var ikkje aggresive. Dei følgte bare ledaren deiras, som trua andre byar med denne hæren av zombiar, slik at han kunne få verdensherredømme. Eg fekk ofte innblikk i korleis zombiane hadde det, det var weird det. :s Dei huska fortsatt deiras gamle liv, slik at når dei gjekk forbli ein plass dei kjente blei dei veldig triste.
Sjukt klomsete forklart, men det var veldig særegent å oppleve, eg blei genuint lei meg på deiras vegne. :P 

Siste scene eg huskar, så knelte nokon lederar for ein by (kledd i middelalder-klede) foran denne zombie-ledaren, medan han kåra dei til ridderar sidan dei overga byen sin.

for en vill drøm

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #218 på: 20. jan, 2012, 17:42 »
Verste var at det ikkje var så vilt, alt gjekk så roleg for seg. :I

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #219 på: 21. jan, 2012, 12:20 »

n_n

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #220 på: 21. jan, 2012, 13:04 »
Jeg drømte at Lucius Malfang, Vargar, og noen andre slemminger fra Harry Potter hadde kidnappet noen ponnier (Twilight Sparkle, Pinkie Pie, Rainbow Dash, og noen flere). Så Ronny, Hermine, og Harry måtte redde dem. Men så ble Vargar til varulv og bet Lucius, og resten av drømmen husker jeg ikke.
Mow!

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #221 på: 21. jan, 2012, 23:39 »
at jeg farger håret rosa med noe som ikke er skadelig for håret

Catya

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #222 på: 23. jan, 2012, 00:53 »
Hadde en rar drøm for ikke så lengesiden, dømte at jeg hadde en DS (tror jeg, eller en mobil) som kunne steke mat, og jeg skar av strimler fra leggen min.... [puzzled]

Khajiit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #223 på: 23. jan, 2012, 03:23 »
I got the most epic ever. i have Inseption every night.  Dream in a dream :D
- Khajiit

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #224 på: 25. jan, 2012, 14:13 »
Underbevisteten min bestemte seg for å plage meg med å dra fram håp/drømmer som jeg for ikke lenge siden akksepterte som urealistiske.
Mow!