Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 110977 ganger)

Miwa

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #300 på: 27. nov, 2012, 01:47 »
Var innom en *kremt* voksenbutikk i dag sammen med en gruppe venner, bare for morro skyld selvfølgelig.
Det eneste skumle med besøket er at jeg har drømt om omtrent en helt lik butikk en gang, for flere år siden, lenge før jeg flyttet til Steinkjer.
Fikk den villeste 'vent her har jeg vært før'  følelsen, drit creepy...

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #301 på: 28. nov, 2012, 01:27 »
hjærnen min må kjede vettet av seg...mann uten hue og hode ruller rundt, leter etter kroppen og sånn ekkelt fester seg oppå igjen
ellers vanelig kjedelig stuff, en kompis som sitter i sofaen min med gitaren sin, og gjennerelt andre folk jeg savner, men det blir aldri slik det var...så tydelig at jeg savner slik det var.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #302 på: 02. des, 2012, 12:18 »
Ett mareritt som jeg trodde jeg hadde lagt fra meg i barndommen. Men nei. Her kom den igjen.
Jeg kommer nok en gang til å ha denne drømmen på tankene disse dagene framover. :/

Catya

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #303 på: 03. des, 2012, 14:10 »
I det siste har jeg begynt å skrive ned det jeg drømmer om i et program som heter ZenWriter, et ganske avslappende program for å si det sånn. Når jeg våkner, så oppsummerer jeg alt jeg drømte om i hodet før det blir glemt og skriver det ned etterpå, og når jeg leser om igjen det jeg drømte om dagene før, så husker jeg det faktisk.

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #304 på: 03. des, 2012, 15:49 »
jeg drømte at jeg skulle brenne ned en boligblokk og det var mange politifolk som var forberedt på at jeg skulle komme også tok jeg fyr på den (det går jo ikke ann å brennemurstein akkurat..) og de dret totalt i det xD
også gikk jeg hjem til noen ''venner'' som jeg ikke aner kem var og begynte å spille en dritgammel verisjon av Worms O . O

Samul Laeon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • This is my hands and face and this is weird colors
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #305 på: 05. des, 2012, 02:53 »
Jeg drømmer om en verden der alt er mye bedre, og det var ikke drittsekker, og folk brydde seg mer om andre. en kan drømme.
Even if peace is acquired
and the war is over
do not forget
our soul is in an endless battle.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #306 på: 06. des, 2012, 00:19 »
jeg fatter ikke hvor jeg får dette syke greiene fra o___O
spiste sau også ble sauen plutselig levende og gikk rundt med et stort sår på magen og det ene bakbeinet var " amputert" halveis.
tror jeg husker noe angående zoombie sauer før det også.

Samul Laeon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • This is my hands and face and this is weird colors
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #307 på: 07. des, 2012, 06:32 »
Jeg drømmer om 'forsjellige dimensjoner, og åsen ting kunne vert, jeg drømmer et liv der jeg har noen på siden av meg, men det vil aldri bli, og drømmer om at usa falller o.O
Even if peace is acquired
and the war is over
do not forget
our soul is in an endless battle.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #308 på: 07. des, 2012, 12:10 »
I natt drømte jeg at jeg var i krig.

Folka jeg hadde med meg var Garen, Jarvan IV, Fiora og Darius fra League of Legends. Nesten litt rart at Darius er den eneste som ikke er fra Damacia xD
^Linka Champion Spotlights for vær champ om du ikke vet hvem de er



den krigen må ha representert meg som sleit med å vokne :V

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #309 på: 07. des, 2012, 12:24 »
Jeg drømte at jeg så en hund bli påkjørt, så at en mann knakk nakken dens med et skikkelig CRUNCH. Yay.

Catya

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #310 på: 07. des, 2012, 16:26 »
Drømte at Steve Irwin ble angrepet av en løve, han overlevde, men var blodig og fæl etterpå.

Rart at jeg drømte om en mann som døde for flere år siden.... :s

Men det er ikke første gangen, drømte at Vincent Price hjemsøkte huset vårt en gang XD

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #311 på: 08. des, 2012, 02:17 »
Fikk en litt "What" opplevelse i går natt.
Drømte om at jeg og Trashwolf var på besøk til Tokes, og hadde vært innom en slags hytte. Når vi kom tilbake til det som liksom var huset til Tokes, fant Trashwolf ut at han hadde mistet bilnøklene sine. For å fikse problemet, trengte vi naturligvis en nøkkel til et kott i huset. Dermed skulle Trashwolf gå ned til en by, finne noe kontor av noe slag, og låne en bil fra en garasje. Det var noe i den duren, bare noe helt sykt mer komplisert. Snakka alt for fort, og jeg fikk vondt i magen av hvor komplisert han skulle ha det til. Det var vel noe slikt at han skulle bruke flere uker i byen for å få nøkkelen slipt.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #312 på: 10. des, 2012, 11:02 »
Jeg drømte at jeg var sammen med kjæresten (jeg har ikke kjæreste) ... Men var en god drøm læll :) Beste drømmen jeg har hatt på lang tid :)

krinche

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 27
  • ponymon 4 life
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #313 på: 10. des, 2012, 11:05 »
jeg drømmer om å være i en ekte pokemon verden hvor jeg er en pikachu som hjelper alle vennene mine [blush] it's so sweet [smile]

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #314 på: 17. jan, 2013, 12:52 »
Hadde en drøm inatt hvor jeg drømte at jeg + noen venner spilte Playstation All-Stars. xD That game yoh, så sykt nice!

Klikketiklikk :D

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #315 på: 17. jan, 2013, 13:06 »
Drømte at jeg sto ute sammen med en snill, svart rev med noe lilla farge på hodet.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #316 på: 17. jan, 2013, 19:02 »
Før jeg gikk å la meg var jeg egentlig tørst. Så jeg drømte hele nattan om drikke. Når jeg våkna var jeg fortsatt tørst. D:
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #317 på: 17. jan, 2013, 21:32 »
Før jeg gikk å la meg var jeg egentlig tørst. Så jeg drømte hele nattan om drikke. Når jeg våkna var jeg fortsatt tørst. D:

Derfor drikker jeg en slurk vann før jeg legger meg, så slipper jeg å gjøre det når jeg våkner xD Men somregel så glemmer jeg å spise før jeg legger meg, så jeg er litt sulten (kjenner det ikke så mye pågrunn av medisinske bivirkninger) så drømmer jeg om å spise, når jeg våkner så er hodet mitt instilt på at jeg har spist, så jeg er ikke sulten o.0...

Annet en den typen drøm så drømmer jeg at jeg har flyttet ut av huset til foreldrene mine, bestått eksamen i IT studiene og har tatt fly til kjæresten min. Elsker den drømmen... Men hater lyden av vekkerklokka når jeg våkner og forstår at det bare var en drøm, som av og til setter meg i et veldig dårlig humør... Sånne realistiske drømmer kan ødelegge hele dager...

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #318 på: 18. jan, 2013, 14:28 »
Drømte at jeg sto ute sammen med en snill, svart rev med noe lilla farge på hodet.

awww (heart) Om me ikkje e hverandre kroppsligt nær, så e sjelå mi me deg allti, elskling [smile]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #319 på: 18. jan, 2013, 15:03 »
Jeg drømmer stadig at jeg har fått jobb. Også blir jeg kjempeglad. Også våkner jeg. :|

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #320 på: 18. jan, 2013, 20:08 »
Hatt masse mareritt i det siste også!~ Egentlig ganske godt å føle noe vondt i drømmer, for da man våkner finner man ut av at realiteten ikke er så værst.
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Zoxeb

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #321 på: 19. jan, 2013, 12:37 »
drømte at jeg smasha gitaren min mot veggen >n>

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #322 på: 20. jan, 2013, 13:20 »
Noen ganger har jeg bare helt fucka drømmer.

Går ute i skogen med noen andre folk, og plutselig kjører det biler og en buss inn som prøver å kjøre på meg. Alle får panikk og løper bort til starten av en lang bakke, men folk kommer med masse pistoler og slikt. Får tak i to selv når en fyr kommer opp i ansiktet mitt med en, og vennene mine og jeg bestemmer oss for å ta en lastebil som står der.
Plutselig begynner vi å kjøre opp noen lange bakker som er okkupert av nazister eller noe slikt.. Holder på å kaste masse granater, men plutselig er vi i en liten by.

Pleier egentlig å ha masser av Deja Vu i slike drømmer, men det var nok ingen forekomster av det den gangen her.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #323 på: 20. jan, 2013, 23:48 »
Eg drømte om att eg og en venn ble forfulgt av noen på vei hjem, så når eg lukket døren og skulle vri rundt låsen, dro han som forfulgte oss opp døren og vi begynte å stirre på hverandre. Når det skjedde, startet gangnam style som alarm på ipaden å spille av, og eg fikk en genial ide. Hehehe
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

MouseClick

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #324 på: 21. jan, 2013, 03:30 »
Drømmer nesten ikke jeg :D Bare sovner og våkner opp igjen med en gang x3