Furry eksentrisiteter > Tøydyr

Favoritten som har vært med lengst...

(1/5) > >>

Vaskebjørn:
Jeg har hatt mange kosedyr opp gjennom årene, og det har skiftet hvilke som har vært favoritter med hedersplass i fotenden av senga og hvem som bare får sitte på toppen av bokhylla. Bare én har hatt hedersplassen på hodeputa mi i 25 år og 3 måneder og det er Lillepus. Han brukte å ha lang, hvit pels, men det er vanskelig å tro når man ser ham nå... Er det noen andre der ute som har like medtatte følgesvenner? ;)

Dax Cyro:
Nei dessverre. Dog hadde en litt utslitt kanin hvor litt er en underdrivelse.
Hadde han siden jeg var født til jeg var i tjue åra.
De siste årene hadde man mista mye av fyllet, fargen og pelsen, og var gjemt i skapet.
MEN det var ikke lett å kaste noe man har sett hele livet sitt. Selv i dag får jeg et lite stikk når jeg tenker på han.

Vaskebjørn:
Jeg har mange favoritter som det stikker litt i magen når jeg tenker på. Selv katten min hadde en favorittkanin som het Purre. Hun bar den rundt som en kattunge hele tiden! Helt til den var helt utslitt og tom for fyll.  :(

Dax Cyro:

--- Sitat fra: Vaskebjørn på 24. apr, 2010, 21:08 ---Selv katten min hadde en favorittkanin som het Purre. Hun bar den rundt som en kattunge hele tiden! Helt til den var helt utslitt og tom for fyll.  :(

--- Slutt sitat ---

Awww...
Katta til foreldra hadde en selv (Tigeren ifra Ole Brum), men den ble kun brukt til lekeslåssing.
Greit nok siden katten i dag jager alt av hankatter vekk ifra nabolaget :p

zandzpider:
Her er Leo (Leoparden) som er min favoritt bamse!

Han ble kjøpt på Harolds (6 etasjers lekebutikk i London) for endel år siden...

Han har vært med på ALLE dataparty's / LAN siden han ble adoptert av meg

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning