Skrevet av Emne: Er noen medlem av Natur og ungdom her eller? Hvis ikke Join join :3  (Lest 6574 ganger)

YlvaWolfie

  • Gjest
Hey alle norske furries. :3

Er det noen som er medlem av natur og ungdom? Hvis ikke så kan jeg gjerne verve dere.
Vi er en veldig hyggelig gjeng, men liker dere ikke vann pipe så get lost x3
Neida.
Uansett... Vi har mange gode aktivister, men trenger flere. Olja tar snart slutt og Norges stat gjør nesten ingen ting får å finne på måter å skaffe fornybar energi på. Fellestransport er ikke akkurat heller Norges sterkeste side kan man vel si.

Vi har sommerleir og i tillegg har vi aktivistkurs tre ganger i året (eller noe sånt)
Det er også selvfølgelig lokallags møter minst en gang i uka.

Jeg tror ikke jeg gidder å si så utrolig mye mer om oss... You get the point.

Cheers! <3
« Siste redigering: 20. apr, 2010, 16:06 av YlvaWolfie »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Er noen medlem av Natur og ungdom her eller?
« Svar #1 på: 11. apr, 2010, 22:35 »
Jeg er med i Naturvernforbundet, støtter utrydningstrua dyrearter i norge, med en del spenn.
Har en drit kul tskjorte fra de, bla

YlvaWolfie

  • Gjest
Sv: Er noen medlem av Natur og ungdom her eller?
« Svar #2 på: 11. apr, 2010, 22:47 »
Jeg er med i Naturvernforbundet, støtter utrydningstrua dyrearter i norge, med en del spenn.
Har en drit kul tskjorte fra de, bla

Nice!
Har du sett NU t-skjorten med "Vil du være med meg hjem og se på varmepumpa mi" hihi Den ruler ;3

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Er noen medlem av Natur og ungdom her eller?
« Svar #3 på: 12. apr, 2010, 08:42 »
Eg er ikkje medlem, men eg kan godt bli verva :) Usikker på om kjem til å var så aktiv, men me får sjå ;)
Då støtte eg iallefall organisasjonen :D


also: hookah <3 x3

YlvaWolfie

  • Gjest
Sv: Er noen medlem av Natur og ungdom her eller?
« Svar #4 på: 12. apr, 2010, 15:12 »
Eg er ikkje medlem, men eg kan godt bli verva :) Usikker på om kjem til å var så aktiv, men me får sjå ;)
Då støtte eg iallefall organisasjonen :D


also: hookah <3 x3

Nice nice ;3

Men det koster hundre spenn i året. (Tror det er 50 uten Putsj-abonnement) Litt ny i NU, x3 men et er jo ikke akkurat så utrolig mye.

Du kan sende meg en melding med fødsels dato, email, adresse, post nr. post sted og mobil nummerett ditt så skal jeg verve deg i løpet av uka.

Du får en giro i posten og hvis du vil så kan du også få putsj som er NUs kule medlems blad. I såfall krysser jeg av det også.

Håper du er keen!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Jeg var medlem for noen år siden, det var litt kos, men jeg sluttet fordi jeg følte det ikke gikk noen vei. Det kan ha vært min mangel på motivasjon også, da.

Catya

  • Gjest

Er det noen som er medlem av natur og ungdom? Hvis ikke så kan jeg gjerne verve dere.
Vi er en veldig hyggelig gjeng, men liker dere ikke vann pipe så get lost x3

Vann pipe får du sopp i lungene av. Men har lenge tenk på å bli med i Dyrebeskyttelsen i Bergen. [wink]

YlvaWolfie

  • Gjest
Klart, det med vannpipe eller get lost var litt på fleip. ;P
NU er en veldig fin gjeng, men som Atrox sa er det viktig å være motivert. Det er en veldig hard kamp vi kjemper og vi møter mye motstand fra blant annet voksne så det gjelder å vite fakta og ikke være gretten for å bli tatt mest mulig seriøst. Jeg var på aktivist kurs i April, og det er slitsomt, men skikkelig motiverende.
 Hvis det er noen som er litt usikker på om de vil være med eller ikke foreslår jeg å dra på Nasjonalt seminar, eller til og med sommerleir. Det er utrolig gøy og ikke fullt så intenst som aktivistkurs. :3

Catya

  • Gjest
Har de noe sånt i Bergen?

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Da jeg var medlem hadde vi kontor på Bryggen, så jau.

YlvaWolfie

  • Gjest
Ja  og jeg tror nok NU Bergen er veldig intresert i nye aktive medlemer :3

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Yay eg er medlem^^
Har nå endå ein button hengande på courier bagen min :3 Yay^^

YlvaWolfie

  • Gjest
Yay eg er medlem^^
Har nå endå ein button hengande på courier bagen min :3 Yay^^

Coolness ;D Hvilket lokallag?

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Uhmm... Since I live in Stavanger I guess Stavanger NU?

YlvaWolfie

  • Gjest
Uhmm... Since I live in Stavanger I guess Stavanger NU?

Oi heisann Alliha xD LOL tenkte ikke over hvem du var siden du hadde skiftet sånt profilbilde.
FAIL

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Oh hay x3 Du er kul fordetom :3 ^^