Svarte "Høh?!? Mass Effect?" fordi det ikke var noe alternativ for oss som vet hva Mass Effect er, hater det, men liker Sci-Fi.
To grunner til at jeg tror den blir en megaflopp, 1: Filmer basert på spill har til nå vært ræva, 2: Mass Effect har til nå vært ræva.
Må helt ærlig si at dette ikke akkurat bringer meg noen grunn til å vurdere kino i 2013. Hvis den blir lagd ferdig kommer jeg trolig til å se den via en venns DVD/BD når de tvinger meg til det.
Det er så mange andre spill som har bedre og mer interesante historier som ville gjort seg mye bedre på et lerrett, siden Mass Effect er en RPG. Spill jeg mener det heller skulle vert gjort et forsøk på må være noe dradd ut av Metal Gear/Metal Gear Solid universet (Men ikke direkte filmatisering av et av spillene, det ville bli teit). Lubin sitter her og sier at Wii spillet Disaster: Day of Crisis ville kunne gjort seg bra som film, evt. noe basert på det univærset og ikke bare filmatisering av det.
Beklager, men jeg er ikke optimistisk til dette, nei.
Og forresten, jeg er veldig enig med Dax, skriv tittelen på tråden skikkelig, ALL CAPS er motbydelig, overflødige ! også.