Skrevet av Emne: Ziggys psychic hotline (Gjenåpnet!)  (Lest 23515 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Ziggys psychic hotline (Gjenåpnet!)
« på: 03. jun, 2010, 02:28 »
Bleh jeg kjeder meg selv, såååå

Undrer du hva fremtiden vil bringe?
Noen ting du skulle hatt råd om?
Jeg spår i tarotkort, runer og dyretotemer.
Såååh hvem vil bli spådd?

Bare si i fra i tråden her, så får vi se hvor godt jeg treffer.
Noen som trenger et heksebrygg til å kurere alminnelige
plager kan jeg sikkert fikse det og.

« Siste redigering: 08. mar, 2011, 18:36 av Ziggy_wolf »

Phear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #1 på: 03. jun, 2010, 13:36 »
Prøver å tenke på noe... funker ikke så bra fordi jeg er for opptatt med å le atm ^^

Å ja, kommer jeg til å klare å tegne reptil/drage hodene forfra med noe ok nøyaktighet innen uken er over? Jobbet med det av og på for en liten stund etter jeg bare skulle tegne en forfra og failet totalt.

^ Ikke så mye annet jeg lurer på atm

Og ja, hvor lenge til neste side av denne comicen kommer ut? http://www.furaffinity.net/view/3950555/
Den ser omfg ut! =P
Do de do

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #2 på: 03. jun, 2010, 15:10 »
Omstendigheter rundt: 3 of wands: En jobb et arbeid du søker hjelp til av andre.

Fortid: The Hermit: du har funnet noe du ønsker å studere/ utforske
og trengte kanskje lit tid for deg selv og grubble

Negative påvirkningr: The moon: negative tanker, eller for store ideer som kan legge hinder.

Positive påvirkninger: 5 of wands reversed: har du tro på at du ikke vil feile vill du lykkes

Fremtid: 10 of wands: et verk eller arbeid som er fullført

Klarifisering: the devil reversed: gi slipp på gamle ideer om hva du kan eller ikke. Disse er bare ting som holder deg bundet.

Kraftdyr: Løven. Løven er stor og sterk, men vet at virkelig styrke ligger i en sammlet flokk.
« Siste redigering: 03. jun, 2010, 15:18 av Ziggy_wolf »

Phear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #3 på: 03. jun, 2010, 15:23 »
*blunker*

Okaaaaaaaaay.

*ser litt nervøst rundt seg*

...Tar det som et "sannsynligvis". *skynder seg ut før noe skummelt skjer*
Do de do

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #4 på: 03. jun, 2010, 21:01 »
What?! [w-confused]

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #5 på: 03. jun, 2010, 21:18 »
Ble litt nyskjerrig (<- muligens skrive feil) på dette her. 
Gjør ditt beste og spå meg ;3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #6 på: 03. jun, 2010, 21:51 »
Omstendigheter rundt: King of swords:  Du søker etter å fostå noe, overkomme et problem ved hjelp av tankekraft.

Fortid:  Ten of cups: Du har vert omringet av folk som er glad i deg. Nylig har du muligens blitt ferdig med en fase i livet ditt og er rede til å begynne på en ny prosess.  (kanskje du har sluttet på en skole eller sluttet i en jobb, eller blitt ferdig med et prosjekt.

Negative påvirkninger: nine of pentacles: Igjenn  en  fase har blitt avsluttet, muligens blitt ferdig med en utdannelse eller sluttet i en jobb. Mulig du er på jakt etter noe nytt. Og det kan være tungt når noe er avsluttet og måtte ta opp noe nytt, men ikke la den frykten overvelde deg.  

Positive påvirkninger:  six of cups:  En ny fase med følsesmessig stabilitet og optimisme hersker. Energi bygges opp, bruk dette til din fordel.

Fremtid:  Seven of wands reversed:  det er mulig du vill gjøre noen feiltrinn om du fortsetter på samme fremgangsmåte som før.
Og det er også mulig du ikke vil lære av dine feil før det er for sent. Så følg med på ting som skjer rundt deg, fare signaler som kan opfattes før ting skjer.

Klarifisering:  Ten of cups reversed. Fra et sted hvor det var stabilt, er det mulig du er på vei inn i noe ukjent, noe som kanskje skaper en del bekjymmring, mulig du er i en hektisk periode med tanke på folk rundt deg.

Kraftdyr: Villsvin  Uansett hva tradisjoner sier eller andere forventer skal du være tro mot deg selv. For å sitere Disney: follow your heart.

For meg kan det virke som om du står ovenfor noen utfordringer på veien, og du vet kanskje ikke helt hvilken vei du skal ta..
Dette er noe du må finne ut selv, og når du først har gjort det vil du ha staket ut en vei å gå videre,
Men husk hold deg til den, bryt med gammle mønstre og søk til noe nytt.


Vet ikke om det gav mye mening, men det er hva jeg fikk opp.
« Siste redigering: 03. jun, 2010, 21:54 av Ziggy_wolf »

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #7 på: 04. jun, 2010, 01:32 »
Oooooh! DO ME DO ME! :D 

Pwetty pwease? *bambi-auge*

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #8 på: 06. jun, 2010, 16:10 »
i want one for me and fangz too. :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #9 på: 07. jun, 2010, 12:49 »
Alliha:

Denne ble litt vanskelig å tyde men dette er hva jeg fikk opp: [w-sniff]

Omstendigheter rundt: 5 of wands: et prosjekt som krever fler deltagere
men siden ikke alle klarer å komme til enighet raser det sammen

Fortid: 9 of wands reversed: et prosjekt/fase i livet som ikke ennå er avsluttet

Positive påvirkiniger: 8 of wands: hardt arbeid, vill føre til evner som finslipes, og vill gi deg nye uante evner.

Negative påvirkninger: the hermit reverced: ha tolmodighet, ikke kast deg ut i ting. her må du forsøke å sammarbeide med andre i steden for å lukke deg inne

Fremtid: 3 of wands reverced: som sagt vil du trenge andres hjelp, men pass deg for hvilke motiver andre kan ha og hva de kan kreve i retur

Klarifisering:
the moon reverced: la ikke frykt for å feile overvinne deg. hold hodet oppe, Som Tsun su sa: alle slag blir avgjort i sinnet lenger før slaget begynner.

Kraftdyr: Ulv: lytt til den indre visdom og fryd deg over frihetes gave
M.a.o tenk før du handler, og ta deg tid til å slappe av lade opp, spar opp energien din og bruk det fult ut når det trengs.

Rune: (følte at dette trengte mer klarifisering) Ger: Innen året har gått en yule (til jul) vil du ha endret deg og utvikklet deg mye. Vær bare varsom for å ta til deg ting som hjelper deg og ikke skader deg.

« Siste redigering: 07. jun, 2010, 12:51 av Ziggy_wolf »

MouseClick

  • Gjest
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #10 på: 07. jun, 2010, 13:13 »
Jeg vil gjerne vite hva fremtiden bringer  :)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #11 på: 07. jun, 2010, 13:14 »
Fangz & Reggie


Omstendigheter rundt: three of cups: en ny ide blomstrer, nye holdninger dukker opp. kjerlighet til en ung person forsterkes, tilitt styrkes.

Fortid:
nine of swords: En tung fase i livet er forbi, men fremdeles er det sår som streber med å gro.

Positive påvirkiniger: Queen of cups: åpenhet til hverandre, å kunne holde ut under turblente forrhold, og ikke være så optatt av hva andre annser som moralsk. Dog vil det være en positiv ting å holde seg unna et visst kvinnfolk? (hm, jupp er det jeg får opp)

Negative påvirkninger: The high priestess: for at dere skal få det bra, er dere nødt til å offre noe gi slipp på ting og kanskje personer. Se ting for hva de virkelig er.

Fremtid:Page of swords: Folk kan komme til å baksnakke dere, til og med forsøke å skille dere. Samtidig som dette er et sverd kort anntyder det også et våpen dere har til disposisjon (ikke nødvendigvis fysisk) Sverd representerer tanker og ideer.

Klarifisering: six of wands Etter en litt hektisk periode, vil ting roe seg ned, dere vill finne flere ting felles fra barndommen, og finne nye talenter dere kanskje ikke var klar over.

Kraftdyr: Sort panter: Sensualitet og lidenskap dirrer under en kappe av styrke. M.a.o Hva som kan virke søtt avslappet kan hoppe på deg og klore deg i fillebiter for å foravare sitt teretorium.
« Siste redigering: 07. jun, 2010, 13:48 av Ziggy_wolf »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #12 på: 07. jun, 2010, 13:39 »
MouseClick

Omstendigheter rundt:
king of cups reversed: Mulig du har hatt noe emosjonell ubalanse som har gjort deg aggresiv. problem med å stole på noen.

Fortid: queen of wands: du har fullført noe du føler deg stolt over. jeg ser også en sort katt her det kan være enten en sort katt eller tolkes som en person som går i veien din, men hvorfor?

Positive påvirkiniger: page of pentacles: Et ønske om å lære/studere utforske, nyskjerrighet.

Negative påvirkninger: three of pentacles: et fundament som kanskje ikke er ferdig, detaljer du kan ha oversett, folk du ikke har spurt om hjelp.

Fremtid: the high priestess reversed: Vogt deg for tegn du kan ha oversett, vær varsom for folk som kan være ute etter å lure deg, men tenk ikke bare på deg selv følg med på ting rundt deg. lytt ikke til indre stemmer som forteller deg du vil feile. Fortiden er kanskje satt, men du selv har makt til å endre din egen skjebne.

Klarifisering: the tower reversed: Uvillig til å gi splipp på noe fra fortiden som holder deg fanget. Hva enn det er, gi slipp på det.
Dette er noe som du har hatt lenge, noe som har sammlet seg opp over årene.

Kraftdyr: Bjørnen. Gi nering til kreativiteten og gjennvinn livetssødme.
Bjørnern i følge indiansk tro dør om vinteren når den går i hi og gjennopstår om våren.
Den er også sterk og uavhengig, og klarer å overleve mye alene.

Så Basicly: gi slipp på ting fra fortiden, sjekk ut hvilke muligheter du har rundt deg, gjør noe kreativt.
« Siste redigering: 07. jun, 2010, 13:43 av Ziggy_wolf »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #13 på: 07. jun, 2010, 16:29 »
Yayay, do mee! 8D

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline, you want fries with that?
« Svar #14 på: 07. jun, 2010, 16:40 »
Hvordan løser du en tre-delt hybrid da? ^.^
Why wasn't I informed?

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline, you want fries with that?
« Svar #15 på: 07. jun, 2010, 17:12 »
Hvordan løser du en tre-delt hybrid da? ^.^
Du finner nål og tråd og syr den sammen i gjen!
http://instantrimshot.com/

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #16 på: 07. jun, 2010, 17:39 »
Pumzie

Omstendigheter rundt: Knight of wands. Et prosjekt eller en livsfase som er på begynt, dette kan være noe du lager selv eller jobber med.

Fortid: The lovers reverced: Uffda, et forrhold eller krangel innad i familien som ikke gikk så bra, vandkeligheter følesesmessig.

Positive påvirkiniger: Ace of cups reversed: Vell kan tyde på at ting fortsatt er vanskelig hva kjerlighet angår, hovedsaklig tilitt.
Hva som er positivt derimot er at du har kanskje funnet en slags ny spirituell bevisthet, og nye venner. Disse vil hjelpe deg om du tør å stole på dem.

Negative påvirkninger: Four of cups: Igjenn kanskje noe ikke føles helt helt, følses messig, men tidligere erfaringr har gjort deg klokere

Fremtid: King of pentacles reverced. Vogt deg for å høre for mye på hva andre sier, ikke la andre tvinge deg inn i noe du selv egentlig ikke vil.

Klarifisering: Ten of wands reversed: er arbeid står uferdig,  noen kan ha sveket deg i fortiden.

Kraftdyr: Krokodille: Energiens alkimy sier, at døden alltid vil gi nytt liv. Krokodillen kan ligge lenge stille og se død ut eller som en tømmerstokk som flyter forbi, før den plutselig går til angrep.
Hva som kan dødt død eller ødelagt, kan gi et utgangspunkt for noe nytt.

Så for å oppsumere: lær av fortiden, stol på andre, stol på deg selv,
ta imot andres råd, men gjør opp din egen mening og har du en ide til et prosjekt er dette tidspunktet å starte/fulføre det.

« Siste redigering: 07. jun, 2010, 17:44 av Ziggy_wolf »

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline, you want fries with that?
« Svar #17 på: 07. jun, 2010, 19:14 »
Hvordan løser du en tre-delt hybrid da? ^.^
Du finner nål og tråd og syr den sammen i gjen!
http://instantrimshot.com/

Ouch  [eek]
Og jeg som har sprøyteskrekk >.<
Why wasn't I informed?

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #18 på: 07. jun, 2010, 19:16 »
Noen sjanse for at du kan spå meg? =p

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #19 på: 07. jun, 2010, 19:42 »
Do me, do me? : D

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #20 på: 09. jun, 2010, 01:14 »
Alliha:

Denne ble litt vanskelig å tyde men dette er hva jeg fikk opp: [w-sniff]
o.o
Altså... Mind. Blown.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #21 på: 20. jun, 2010, 10:09 »
Dragondan Ro

Omstendigheter: 2 of cups. Et Forrhold til noen nær deg har blitt sterkere.

Fortid: The devil reversed. Noe som har holdt deg lenket har blitt brutt.

Negative påvirkninger: The Magician reverced. Du har kanskje litt vanskeligheter for å mestre flere ting,  og for å se helheter i ting. Det er litt som å se på stjerner, når du ikke fokuserer direkte på det vil alt bli mye klarere.

Positive påvirkninger:
  Eight of penticles.Hardt arbeid, kan virke uutholdelig eller uintresant til tider, men det er det som hjelper deg utvikkle deg.
bare ikke overanstreng deg, ta ting som de kommer.

Fremtid:
The hiriophant reversed. Vær forsiktig så andre ikke utnytter godtroheten din. Følg ikke hva andre gjør, Forsøk nye veier og ting du ikke har prøvd.


Kraftdyr: Fjellgeit. Fjellgeita er sterk ov villig til å slost for det den vil ha. Den klatrer også vidre opp mot høyere mål. Vær bare forskiktig at det du sloss for er det rette og at du ikke klatrer for høyt så du faller ned.

Så for å sumere, søk hjelp hos en "nær venn" Ikke overannstreng deg, men la ting flyte som de kommer.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #22 på: 20. jun, 2010, 10:35 »
Spicey

 Omstendigheter: 6 of pentacles.Det er mulig du har vært vant til å ha stabilitet rundt deg, både økonomisk, sosialt og familiemessig. Er det denne tryggheten og stabiliteten du søker kanskje?

Fortid: Ten of wands: reversed. Et stort prosjekt eller livsfase vær nær å bli ferdig, men så var det noe som gikk galt, noen som ikke gadd å stille opp noen du mistt kontakt med eller noen som tokk æren selv.

Positive påvirkninger: Knight of wands. En endring kan komme i hjemmet ditt. Staver representerer noe materielt, og riddere starter alltid på et oppdrag.
Så dette indikerer at du er klar for å flytte hjemmer fra.

Negative påvirkninger: Six of pentacles. Jeg ser fremgang, både pengemessig, utsende messig, comfor og status kommer din vei. Men husk medaljen har to sider, Selvoptatthet og sjalusi fra andre kan gjøre at du mister venner og eventuelt det du har opnådd

Fremtid: The lovers, Jeg ser to som forenes i kjerlighet. Du vil bære med deg frukter av det du har opnådd så langt, den andre, vil bære med seg en sterk lidenskap, men denne lidenskapen kan bli litt overdreven til tider.

Kraftdyr:  Tiger. I Shamanistiske samfunn har tigeren evnen til å vandre melleom denne verden og drømmeverden.
Den tar folk med på fantastiske reiser og viser en fantastiske ting.

Tiger. Ride the tiger, you can see his stripes, but you know his clean. Jump on the tiger, you can feel his heart, but you know his mean, Oh can`t you see what I meen.
Ronnie James Dio


Så for å oppsumere: Fortsett å finslipe de evnene du har, spar penger for du kommer til å trenge det. Hold et ok forhold til familien, men vær forbredt på å gi litt slipp på dem. Stol på kjerligheten.
« Siste redigering: 24. jun, 2010, 12:09 av Ziggy_wolf »

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #23 på: 21. jun, 2010, 17:17 »
Do me too pretty please? :3

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Ziggys psychic hotline
« Svar #24 på: 21. jun, 2010, 21:00 »
å kan du legge et legg for meg har aldri blitt spådd selv?  [laugh]

« Siste redigering: 08. jul, 2010, 15:22 av Astral »
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/