Generelt > Dyr og natur

DINE Dyr

(1/52) > >>

Kalamu:
Tråden for å poste bilder eller morsomme historier om dine egne dyr. Familien(e) min har til sammen tre katter og en bråte med kyr på fjøset. Gjennom oppveksten har vi hatt alt fra gullfisk til sebrafink til gris og lam... og geit (fantastiske dyr. Fantastisk umulig, ja)

La meg introdusere Bob Kåre Marley, vår nyeste katt. Han er nå et par-tre år gammel, men oppfører seg fortsatt som en dust. Han deler husvær med gamlekatta, Pusur, som han stadig fyker ihop med. Til tider svært liksel, men så absolutt ikke pålitelig rundt barn i og med at han plutselig kan angripe og bite og klore ganske kraftig

Skal ta noe bilder av de andre to (og kansje stikke opp på fjøset for å hilse på kyrne) og poste dem ved en seinere andledning

VVolfsong:
Har alltid hatt lyst på en hund, gjerne en sjæfer, men desverre er jeg allergisk. Hovedsakelig katter, dem tåler jeg ikke i det hele tatt, men hunder vil gi meg små irritasjoner etter en stund om jeg henger for lenge rundt dem og =\

Syns det er på tide at de kurerer allergi snart!

Kalamu:
Du kunne jo alltid prøvd en av de mer allergivennlige hundene, slik som pudler eller andre hunder med likedan pels (tror det er fettet i pelsen mye av de allergiske reaksjonene kommer fra) eller en slik nakenhund greie. Selv har jeg forferdelig lyst på en Canadisk minigris og kan ikke tenke meg et bedre kjæledyr. Griser er forferdelig undervurdert, for ikke å si misforstått

Gray Fang:
Vi hadde jo altid noen hunder når  jeg bodde hjemme hos foreldra og et par katter :P tor min fav var den langhårete sjæfern  Rocky hehe.
når har jeg ikkeno da siden jeg bor på hybelleilighet, har en katt da men han er hjemme hos gammel folket, rart navn Kitty hehe ikke orginalt :P

Jhansi:
Gray Fang, your kitty looks just like this one i knew through an online friend a while back. That kitty was called "Kyrre", and he /loved/ sleeping in the sink:p

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning