Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841718 ganger)

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3075 på: 26. jan, 2011, 13:20 »
--slettet--

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3076 på: 26. jan, 2011, 14:34 »
I dag skal jeg til Oslo og ingen ting kan stoppe meg muahahahaha =P

er i oslo ca 17:15 tror jeg og jeg skal se på Kino ^^

"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3077 på: 26. jan, 2011, 14:38 »
har bursdag yay

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3078 på: 26. jan, 2011, 14:51 »
så nettopp at; kommer på kino på Fredag :P føler litt for å se den, men resten av meg går liksom : NO WAI!

Venter nå på å pelle meg hjem herfra.
Å gratz med dagen, Ukamii!

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3079 på: 26. jan, 2011, 21:39 »
Gratz Ukamii


kom nettop hjem fra Oslo. jeg var i Oslo og gjorde det jeg ikke fikk gjort i går :P altså jeg så på filmen "The Tourist" og den var faktisk litt bedre enn jeg hadde forventet.

jeg føler at jeg må ta meg en tur ut litt oftere det var godt å komme seg ut litt. jeg bruker alt for mye tid hjemme inne på rommet mitt -.-'
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3080 på: 26. jan, 2011, 21:42 »
litt fjern nå forsvinner fort i fantasien og JA GRATIS MED DAGEN Ukamii. [ureshii]
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3081 på: 26. jan, 2011, 22:17 »
har bursdag yay

GRATULERER MED DAGEN!

Eg har det... uhm.. lat? Eg har ikke fått gjort en ting i dag (utenom det vanlige) som plager meg, har lyst å lage tegneserie, tegne noe i det hele tatt, lage tenner og klør til fursuiten eller designe en t-shorte og en genser. (helst med noe innenfor fandomen)
For å si det på en annen måte: lage noe i det hele tatt...

Har ikke rørt på en eneste klo i dag -_-
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3082 på: 27. jan, 2011, 11:23 »
Jeg er litt surrete i hodet. Jeg tror ikke jeg har fått så mye oppmerksomhet på en bursdag før:
http://howtolookhot.blogg.no/1296108846_en_dag_i_familiens_te.html
Det er føles bra. c:

Ildri

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Per aspera ad astra. . .
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3083 på: 27. jan, 2011, 13:17 »
Jeg har det ganske bra i dag, til tross for noe som har skapt en del vansker for meg i det siste. Jeg fant ut hva det var, og det er tålelig, heldigvis :>

Ellers har vi lært om avslapping i dag, og hatt en rolig historietime. Skal hjem for å gjøre ferdig tre andre oppgaver og gjøre dem klar for innlevering. Det er solfylt og klart ute, og alt er vel - så dette er en bra dag.
Vola con me, più altamente, - più altamente; per sempre.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3084 på: 27. jan, 2011, 14:10 »
Jeg er litt surrete i hodet. Jeg tror ikke jeg har fått så mye oppmerksomhet på en bursdag før:
http://howtolookhot.blogg.no/1296108846_en_dag_i_familiens_te.html
Det er føles bra. c:
Godt å høre, godt å høre ;3
Have fun!

Bæh, selv er eg littegranne nedfor. Mye å tenke på x33
... men sjokade er godt! 83 *gjøre alt for å muntre megselv opp i stillheten her*

Klikketiklikk :D

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3085 på: 27. jan, 2011, 14:16 »
Gratzz Ukamii

Har det bra ^-^

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3086 på: 27. jan, 2011, 14:31 »
Jeg er trøtt og sliten, meep! Men må være våken nok til at jeg rekker toget til Oslo om en time, huhu.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3087 på: 27. jan, 2011, 14:39 »
venter på å pelle meg hjem igjen.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3088 på: 27. jan, 2011, 15:38 »
Faen så misunnelig eg er på min lillebror -_-"
Han får besøk på besøk på besøk. Selv om han er ett rasshøl. Hvorfor?
Han sier _ganske_ ofte til de som kommer her at han ikkje har tid til å være med dem, han sier han ikkje vil gå ut, han er noenganger direkte frekk mot dem selv om de kommer på besøk gang på gang, og så setter han seg inn på rommet igjen for å spille CoD. -_-

Og han får besøk hver dag. Og avviser omtrent hver dag. EG FATTER DET IKKJE, EG VILLE DREPT FOR LITT BESØK.
... ikkje bokstavlig, men you know. ;_; Det er så frustrerende å ha en lillebror som på tross av sin frekke oppførsel er populær til de grenser!

[/rage]
...[/deppedag] x3

Don't mind me, I'm just passing through ~

Klikketiklikk :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3089 på: 27. jan, 2011, 15:57 »
Jeg skal spise middag naow.
også føler jeg meg semi-depressed fordi at foreldrene mine maser så på meg x3
Og på lørdag skal vi feire bursdagen min. eller, i venninene mine sine øyne: ADAM LAMBERTS BURSDAG ,_,

jaja. ei vennine kommer over for å hjelpe meg å bake på lørdag før selskapet. minilan etterpå.

x3 jeg tror det går i dass som vanelig. sist og gangen før det startet alle å krangle, eller så skjedde det noe tragisk, eller så blir en syk osv.

._.

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3090 på: 27. jan, 2011, 16:10 »
Håper du får en fin feiring av bursdagen din ;D

Gidder ikke å lage nytt innlegg.
Munnen min brenner. En hel chilli er sterk :-[
« Siste redigering: 27. jan, 2011, 17:05 av Ukamii Wolf »

Ildri

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Per aspera ad astra. . .
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3091 på: 27. jan, 2011, 17:26 »
Håper at alle som er nedfor får det litt lettere snart! :>

Selv skal jeg ut for å representere spanskklassen. To timer med synging av merkelige kjærlighetssanger, dansing og sånt - yay! Gleder meg mye. Burde ha sovet i mellomtiden, fordi jeg er litt sliten, men det skal gå. *Her positivt innstilt!*
Vola con me, più altamente, - più altamente; per sempre.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3092 på: 27. jan, 2011, 19:28 »
Var digg å komme hjem igjen ^^
Bilen ble godkjent... MEN.. Biltilsynet måtte absolutt være litt tungvinne -_-''

Farfaren min tok med bilen min til godkjenning, siden Biltilsynet har åpningstider som noen retards >_> (åpner rundt 10, og stenger i 15-tiden.. og dermed stenger alt for tidlig til at noen kan komme seg dit tidsnok etter jobb/skole -.-)
Så fattern må innom der med Vognkort del 1 & 2 (del 2 var problemet idag.. bastards!), Godkjent kontroll ark og et ark til med kopi av førerkortet mitt for at jeg skal få de nye skiltene >_>
Gawd.. Er det mulig?! Er greit at det er bra kontroll og slikt.. Men hvorfor skal de ha det på en kontroll?
Tviler på at en tjuv i det hele tatt hadde stikki på Biltilsynet for å ta kontroll og godkjenning av Varebil til Personbil for noen -_-''

menmen.. Utenom det så håper jeg på fred idag  [ureshii]
Vil ha tid til kjæresten og litt sånt ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3093 på: 27. jan, 2011, 23:52 »
Jeg skal til å legge meg. har på litt musikk, så kanskje jeg får sove bedre. får alltid sove best med musikk på, av hvilken som helst sjanger egentlig. alt fra J-pop til blackmetal osv xD det har altid gjort det, siden jeg var veldig liten sovna jeg med musikk på.

Jeg føler meg ok, samtidig som at jeg er litt trist, og hofta mi er ekkel. det gjør ikke vondt, men det kjennes ut som en haug med makk elns som kravler rundt inni hofta og ned til beinet og litt oppgjennom ryggraden :\ Det at jeg er trist må være at jeg tenker på alle som har gått bort de siste seks årene, og hvor stort tommrommet inni meg var da jeg så gamlenaboens hund og nye valp. Med tanke på at jeg elsker hunder og de gamle hundene våre så ekstremt høyt, du aner ikke. Som dere kan lese i et emne om deres kjæledyr, så står den tragiske perioden min de siste seks årene når det gjelder dyr. Og ikke bare dyra forsvant, men oldemora mi som jeg kun fikk møte en gang da jeg var veldig liten. Selv om jeg kanskje ikke husker så mye om henne, så er det veldig tomt inni meg.

Og jeg ser ting som både er koselige, og ikke så koselige. å prate til psykologer gjør ALT værre. de mener at rehab og en haug "treatments" burde virke. men effekten er ikke akkurat bra. det blir bare mer, og jeg blir mer og mer deprimert etter vært besøk hos BUP i H-våg og hammerfest. I tilleg til dette spørr de om jeg vill ta antidepresive, aka lykkepiller elns. Jeg svarte blangt NEI. for jeg hater piller, med tanke på at jeg har tatt diverse medisiner siden jeg var veldig liten, 2 år faktisk. Jeg føler meg som en drugaddic og det liker jeg ikke x3

Foreldrene mine har også gått av skaftet når det gjelder internett og TV, selv om jeg ga blanke faen i å lystre da. de brydde seg ikke uansett. De skulle "Ta" nettet og TVen 22:00, som dere ser, ikke skjedde. I tilleg fikk jeg kjeft for noe jeg ikke har gjort igjenn. Stjele penger fra mammas bil. Hvorfor i fanden skulle jeg sjele 100 kroner i tiere når jeg har rundt 1000 kr!? Og de tok pengboka mi også ;_; den jeg fikk hos bestevennina mi ifjor til jul.. med svampebob på :C Fordi penger forsvinner, og de mener det er min skyld. Men selv om jeg har vært så "slemm" så har de lagd vaffelrøre FOR meg siden vi i niende trinn lager altid vaffler for hele skolen på fredager for å få penger til klassetur til London. Selv kunne jeg gjærne gjort det, men de insisterte. og derretter klager over at jeg ikke duger til noe. "du e tross alt 15 år nu!" sier de, men jeg gjør jo mitt beste for å opprettholde humøret i huset. men alikevell forsvinner ting, og de skylder på meg.

Kattene mine lysner litt på humøret mitt da. de er altid der til en vær tid, spessielt når jeg trenger det som mest. de bare kommer til meg, og gir et lite purr som et signal på at de vill trøste meg.

Håper dette er en god nokk forklaring på hvorfor jeg er sint/trist i det siste da. siden jeg kan være litt småkjapp i kjeften :\

Men natta folks. jeg skal prøve å få sove, selv om jeg sikkert ikke får til å sove ordentlig da x3 I never do.. :C

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3094 på: 28. jan, 2011, 00:54 »
I feel happiness again! Komme meg bort i fra Toten denne helga, og være med Regandor og Fangz!<3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3095 på: 28. jan, 2011, 02:58 »
Lettere deprimert. Kneet er fortsatt ikke helt bra så er fortsatt relativt stasjonær, hadde en alvorlig prat med kjæresten om forholdet vårt, og min EF registrering har blitt avlyst. (Men burde være mulig å registrere meg på nytt.) Og en del småting jeg burde få gjort som jeg ikke har enda. [sad]

Humøret blir forhåpentligvis bedre snart. Vil nok hjelpe når jeg endelig kan bevege på meg noenlunde fritt igjen.

Chris

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3096 på: 28. jan, 2011, 03:06 »
Våknet nettopp opp etter 6,5 timers søvn.
Jeg våkner svett og med et hår som står til alle kanter.
Andre natten på rad jeg sliter med søvn, og hvorfor?
Fordi den jævla jobben utløste masse tanker og stress som jeg ikke vil ha.
Som igjen har resultert i 2 netter med mareritt.
Akkurat nå er det faktisk ikke verdt å være i nærheten, men det går over.
Livet stinker for tiden, trenger seriøst et lyspunkt nå.....

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3097 på: 28. jan, 2011, 09:26 »
--slettet--

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3098 på: 28. jan, 2011, 13:48 »
Sliten i ryggen etter å sittet å korket 3 pakker med flasker v.v''
snart hjem i hvertfall, Thank Goodness it's Friday!

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3099 på: 28. jan, 2011, 16:08 »
endelig helg <3 <3!!! :D
Forhåpetligvis så ringer ingen meg opp fra jobben i morgen tidlig  [razz] (seriøst.. På arbeidsplassen min må ha det høyeste (syke)fraværet ever -_-'')
Har fiksa setetrekket på bilen nå ^^ ihvertfall delvis.. Baksetet var det litt værre med siden jeg må fikse hull til setebeltene og litt sånn, slik at jeg venter til fattern kan hjelpe meg ^^

Menmen, God Helg folkens  [ureshii]