avstemning

Føler du deg ignorert eller sett ned på

Ja
5 (18.5%)
Nei
18 (66.7%)
Ingen kommentar
4 (14.8%)

Stemmer totalt: 21

Avstemning er avsluttet: 21. aug, 2012, 14:08

Skrevet av Emne: Ignorerte medlemmer  (Lest 5671 ganger)

SarahLynx

• Hyperaktiv Fur
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Ignorerte medlemmer
« på: 11. aug, 2012, 14:08 »
Jeg lager denne pollen for å se om vi kan bekrefte et problem hvor mange jegjeg har vært i kontakt med føler seg avvist og utestengt på NorPaws og generelt i den norske fandommen

Vi ber helst at de uten spesielle evner som gir oppmerksomhet ikke stemmer her. Etter som disse ikke  
Eksempler på evner er: tegner, maler eller annen form for kunstner etc. likeså mod, admin osv.

Avstemningene er helt anonyme for andre medlemmer.

Poenget med denne avstemningen er for å sjekke om noe bør gjøres.

EDIT: Takk for at dere deltar
« Siste redigering: 12. aug, 2012, 15:04 av SarahLynx »

SpiceyFeline

• Senior Fur
    • Vis profil
Sv: Ignorerte medlemmer
« Svar #1 på: 11. aug, 2012, 16:28 »
Om man føler seg ignorert og utelatt burde man først tenke selv "hva kan jeg gjøre med det?" Tar man selv kontakt med andre medlemmer og slår av en prat, eller sitter man bare og venter på at andre skal det? Hvordan opptrer du på forumet? Er man den som sutrer over livet sitt, eller engasjerer seg i andre sine innleg? Man må ta initiativ selv også. Og ang. tegninger og sånt, man kan ikke tvinges til å like andre sine ting, eller andre for den del, om man ikke kommentererpå andre sine ting synes jeg ikke man bare kan forvente seg respons på sine egne ting.

Catya

• Gjest
« Svar #2 på: 11. aug, 2012, 16:30 »
Egentlig ikke, men føler det på en annen nettside (skal ikke si navn)....

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #3 på: 11. aug, 2012, 17:56 »
Har følt meg sligthly ignorert nå og da, men har i ettertid kommet frem til at det har vært min egen feil (inaktivitet og innelukkede tider)

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #4 på: 11. aug, 2012, 17:59 »
Hvorfor får ikke alle lov til å stemme, Sarah? Blir ikke dette også en ignorering av medlemmer?
Og hvis det skulle være et problem, hvem skal ta tak i det? Personene selv, du, administratorer?

Dog, sier meg enig i Spices kommentar. Mitt inntrykk er at vi er et ganske åpent forum og miljø.
Medlemmer blir ønsket velkommen med ganske åpne armer, og forumet har en veldig uformel struktur.

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. aug, 2012, 18:39 »
vist noen føler seg ignorert, så er jeg alltids åpen for en chat, enten på forumet eller skype, jeg er åpen for alle og en hver, INGEN skal føle seg ignorert, er selv veldig ny her på forumet og jeg prøver å satt meg inn i samfunnet her, få noen venner etc :)

jeg biter ikke og jeg blir veldig glad om noen vil adde meg på skype etc :) (biter ikke)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #6 på: 11. aug, 2012, 23:12 »
Det er nok som Spicey sier. Også må man skille på det å ikke være en del av miljøet, og det å ikke være velkommen, tror jeg.

Say.. jeg kjenner nesten ingen her, og snakker ikke med så mange av dere, men det er 100% min egen feil som er sjenert og innadvent. :b Jeg får ikke følelsen av at om jeg hadde engasjert meg litt mer, så hadde jeg blitt avvist og utestengt. Snarere tvert imot, faktisk.    [w-happy]

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. aug, 2012, 00:20 »
Det er nok som Spicey sier. Også må man skille på det å ikke være en del av miljøet, og det å ikke være velkommen, tror jeg.

Say.. jeg kjenner nesten ingen her, og snakker ikke med så mange av dere, men det er 100% min egen feil som er sjenert og innadvent. :b Jeg får ikke følelsen av at om jeg hadde engasjert meg litt mer, så hadde jeg blitt avvist og utestengt. Snarere tvert imot, faktisk.    [w-happy]

hei på deg vill du leke med meg? mitt navn er arrius og jeg er leken og grei :D

Zoxeb

• Gjest
« Svar #8 på: 12. aug, 2012, 00:58 »

Det var litt småcreepy, no offence X)

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #9 på: 13. aug, 2012, 00:07 »

Det var litt småcreepy, no offence X)

joda, ser den ><

(>^-^)>

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13. aug, 2012, 00:09 »
nå har jeg lagt til godt over 110 stk på skype fra forumet og grupper, håper jeg har fått med meg alle sammen, vist du IKKE har fått en invitasjon fra meg, (skype: potatotard ) så add meg vist du har lyst på en prat :)

vist noen føler seg ignorert så si i fra, prøver mitt beste å opprettholde og få nye venner på forumet og innen furryfandom i Norge!