lag en Livejournal profil og ta det der på artists_beware(dot)livejournal ^^ Med mindre det var en norsk artist(?), uansett om hun er norsk eller ikke så kan du skrive hun der.
og så ville eg kanskje skrevet det ned i mer.. ehm.. setninger, unnskyld men eg forsto nesten ingenting.
Du vant en auksjon med m/k, kanskje en av intim karakter, og så tapte du den ene delen? Her mistet du meg.
Vant du auksjonen for begge figurene, eller tapte du kun figuren på den kvinnelige? Altså at hun la til en karakter du ikke ville ha der sammen med din?
Om det var slik så ville eg akseptert å bli refundert, men ikke det å tape penger i transaksjonen. Om det er artisten som forandret på dette uten ditt samtykke så har du rett på full refund (sorry, blander engelsk og norsk idag^^;), da ville jeg gått til Artists-beware med dette siden artisten da har dårlig forrettnings-etikk. kanskje eg tar feil her, men eg føler at hun burde refundert deg, og så brukt de pengene hun fikk for å tegne den/de andre karakterene som ikke var dine til å betale det som ble belastet for transaksjonen.
Det at du forlot FA en stund hjalp nok ikke, selv om det er helt forståelig, men artisten kan ha tatt dette som et tegn på at alt var ok.
Mitt råd er å skrive ned steg og steg hva som skjedde, ka du har tapt i dette økonomisk, men holdt det følelsesmessige nede. Du har fullt lov å føle det du gjør, men å skrive det ut på denne måten (caps og banne ord), får folk imot deg, heller enn på din side.