Gir egentlig totalt blaffen i hele greia. Gjør han en dårlig jobb er det hans egen skyld, og vi får heldigvis aldri sett noe til filmen.
Kort sagt, han vil grave sin egen grav. Derimot hvis han faktisk har gjort forarbeidet sitt ordentlig og skildrer alt på en god og ryddige måte, så greit.
Dog basert på hvor fort prosjektet startet så tviler jeg det er gjort så mye arbeid med storyen og faktasjekking.
Mest sannsynlig blir bare noe som havner i søppelbøtta pga. fronting egen sak (våpenmotstand) enn å holde seg til det som skjedde. Propagandafilmer snubler oftest i sine egne bein.
Men det er en ting jeg er uenig med. "Too soon"?
Igjen, hadde dette vært en godt laget film som fikk frem solidariteten folk viste etter hendelsen så kunne den ha kommet ut samme dag for min skyld.
Det er bra at folk snakker om det, og diskuterer det som skjedde. Åpenhet er sunt, selv om det ikke alltid er behagelig.
Men sensurering er et ekstremt farlig verktøy, og man bør være veldig forsiktig med å gjemme seg bak "Too soon" kortet.
Dette er også grunnen til at jeg elsker komedie, siden den gjør det mulig å diskutere tunge ting. Bl.a. Gilbert Gottfried belyste dette rett etter 11.09.2011.
Folk fikk så hatten passet da han kommenterte angrepet på en veldig forsiktig måte men ble fortsatt kritisert av publikum.
De som har sett
"The Aristocrats" kjenner sikkert til scenen. Hvis ikke, klikk på linken.