Skrevet av Emne: hale eller ører ofentlig?  (Lest 16362 ganger)

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #25 på: 07. mai, 2011, 13:09 »

Catya

  • Gjest

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #27 på: 08. mai, 2011, 11:52 »
fikk lyst på de :3

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #28 på: 16. mai, 2011, 12:06 »
Men håper det ikkje gjør deg mer skeptisk til å gå med det, for da har du tapt. Stay strong!  [wink] Eg beundrer folk som tør å skille seg ut!

Litt seint svar tilbake på denne, men what ever x3
Kan vel si at jeg har tapt. Er ikke sterk nok, ihvertfall ikke selvtillit nok til å gjøre no sånt igjen.
Det gikk greit det første gangene jeg gjorde det.
Var ute på nyttårsaften med halen uten noen kommentarer e.l, og gikk langs veien opp til en bunnpris uten no.
Var bare den siste gangen nå som drepte det hele.

For min del blir det vel mer innendørs og seint på kvelden bruk, selv om det kanskje ikke akkurat er no vits ved det.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #29 på: 16. mai, 2011, 12:15 »

For min del blir det vel mer innendørs og seint på kvelden bruk, selv om det kanskje ikke akkurat er no vits ved det.

Vel, å gå med hale er opp til en selv enten det er kun inne eller kun på furmeet. Selv liker jeg å gå med hale selv om jeg ikke er så gla i å gjøre det her i Norge.
Når det kommer til om det er no vits? vel kommer jo litt an på hva en føler tenker jeg, uansett- hvis du har kjøpt en hale så regner jeg med at du har lyst til å bruke den å ;)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #30 på: 16. mai, 2011, 15:10 »
jakke eller lue med ører hadde jeg nokk gått med ofentlig, eller noe lignende, har nå desverre ikke noe haler eller ører liggende nå, men puse poter og en hårbøyle med ører som jeg brukte på en filmkveld har jeg jo  da X)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #31 på: 20. mai, 2011, 00:56 »

For min del blir det vel mer innendørs og seint på kvelden bruk, selv om det kanskje ikke akkurat er no vits ved det.

Vel, å gå med hale er opp til en selv enten det er kun inne eller kun på furmeet. Selv liker jeg å gå med hale selv om jeg ikke er så gla i å gjøre det her i Norge.
Når det kommer til om det er no vits? vel kommer jo litt an på hva en føler tenker jeg, uansett- hvis du har kjøpt en hale så regner jeg med at du har lyst til å bruke den å ;)

Joda :P det er jo klart x3 Hadde jo lyst på, ikke alt for dyrt og slikt.
Men blir nok kun hjemmebruk, siden folk ihvertfall her i Norge ikke akkurat takler helt dette med "annerledeshet".
Har lagt merke til det når det gjelder andre ting også.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #32 på: 20. mai, 2011, 04:59 »
Eg relater litt til det Snøkrystal sier :3 Selv om eg aldri har gått med hale før, så har eg prøvd suit, og eg tror neppe eg kunne klart å gå i det for lenge ute blandt folk. x3
Men... Eg kunne sett for meg at eg kunne brukt det i en barnehage ellerno, gjort små barn glade og slikt ^^ Får en god følelse når små barn ler av vitsene mine :P

Og for å være litt off-topic: Prøvde å gå ute blandt folk med goggles idag! Vet, det kan'ke MÅLE seg med en partial eller suit eller whatnot, men eg følte noen blikk på meg. Mest av smårollinger, siden de som regel er ekstra flinke på detaljer. Så eg prøvde bare å slappe av, tok på meg øreplugger og hørte på musikk. Det gikk MYE bedre da, og etter en liten stund følte eg at det var mye mer komfortabelt :3
Sitter med dem på meg fortsatt, kjenner dem blir mer og mer knyttet til hodet mitt ^^, Så eg tror eg skal fortsette med å gå med disse! Etterhvert vil eg også bruke dem på hatten min, men for now må eg nok nøye meg med dette. Å ha på seg hatt når man har kort hår funker bare rett og slett ikkje. x)

Klikketiklikk :D

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #33 på: 10. jun, 2011, 20:09 »
Hvis andre i nærheten bruker ører så kan jeg også ha det på. Men kommer nok ikke til å rusle aleine gjennom ei gate med ører på.  :P
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

DrowsySnore

  • Gjest
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #34 på: 17. jul, 2011, 13:26 »
Jeg har prøvd det flere ganger, men ble plaget så mye at jeg ikke orket mer (jeg er så innmari sensitiv på sånnt *facepalm*).

Første gangen jeg prøvde hadde jeg katteører og hale. Kjøpt på desucon, den andre gangen var det en ulvehale.
Nå gjør jeg det kun i grupper  ;D Og da er det gøy!

Miyuki

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
  • Oh Deer
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #35 på: 29. jul, 2011, 04:19 »
Gikk med min hjemmelagde ulvehale fra hjemmet mitt og til en venninne, må si at folk egentlig ikke ser ut til å bry seg så mye rundt her, bare en liten unge som ikke klarte å ta øynene vekk fra den (og da stirret jo såklart faren også som tok følge med den lille) X3 Positiv opplevelse for meg altså ^^
All you need is love... and a cat.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #36 på: 10. okt, 2011, 18:43 »
Tør ikke å gå med det jeg har blitt mobbet mange ganger. og det er det at jeg er en i klassen som blir plaget ofte av tre gutter sa ja jeg tør ikke. bruker bare caps og Sherfe og hetegenser og tshorte og bokse på skolen jeg
tsuna ^^

KIBRO

  • Gjest
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #37 på: 10. okt, 2011, 22:08 »
jæ går med en lue med svart og oransje ører hele tiden bortset fra når den er til vask eller jæ sover da

Catya

  • Gjest
Sv: hale eller ører ofentlig?
« Svar #38 på: 11. okt, 2011, 18:29 »
Hvis andre i nærheten bruker ører så kan jeg også ha det på. Men kommer nok ikke til å rusle aleine gjennom ei gate med ører på.  :P

Samme her, da blir man litt nervøs. Men lue med ører går greit.