Skrevet av Emne: Hva spiller du for tiden?  (Lest 1702257 ganger)

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #175 på: 14. mar, 2011, 21:03 »

Tenkte jeg skulle gi Just Cause 2 en sjangse. Minner meg veeeeldig mye om Protorype, bare uten weirdo monsters etc. Artig men går litt fort lei av å bli sprengt to pieces 24/7 :p
Where do you want it, in the head, or the chest?

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #176 på: 14. mar, 2011, 22:53 »
spiller endel warhammer 40000 retribution

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #177 på: 14. mar, 2011, 22:57 »
Ooooh Runescape.. Spilte det vel fra 5. klasse til  slutten av 8. klasse. Haha, hadde nok vært i mye høyere level hadde det ikke vært for at jeg skulle tjene penger på rune ess/ coal hele tiden.. xD  Herlig spill, først mmo'et som jeg faktisk spilte mer enn en halv måned.

samme her :P
Først MMO'et jeg var borti... Husker jeg var så vidt innom når det var i classic o.o
2D og hele pakka xP uff, det er lenge siden ^^
Men er kult å loke rundt på gamle spill :P ;D

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #178 på: 15. mar, 2011, 02:07 »
spiller endel warhammer 40000 retribution

Me to, favoritt "rase", and your ass is so mine in vs mode :p
Where do you want it, in the head, or the chest?

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #179 på: 15. mar, 2011, 06:46 »
spiller endel warhammer 40000 retribution

Me to, favoritt "rase", and your ass is so mine in vs mode :p

hah! the faithfull servants of the emperor will win the day. through blood, grit and sheer numbers. the heretic will burn, the mutants will be killed and the Xenos will be purged. may the light of the God Emperor from the holy planet of Terra shine upon us and give us his blessing as we fight in his name and empire of mankind. our mighty guns will devastate you, our armored tracks will flatten you and our legions of guardsmen will see to your end foul heaten.

(sorry xD hatt litt kaffe for å våkne opp, blir gjerne litt dramatisk eller noe i den duren)

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #180 på: 15. mar, 2011, 09:20 »
spiller endel warhammer 40000 retribution

Me to, favoritt "rase", and your ass is so mine in vs mode :p

hah! the faithfull servants of the emperor will win the day. through blood, grit and sheer numbers. the heretic will burn, the mutants will be killed and the Xenos will be purged. may the light of the God Emperor from the holy planet of Terra shine upon us and give us his blessing as we fight in his name and empire of mankind. our mighty guns will devastate you, our armored tracks will flatten you and our legions of guardsmen will see to your end foul heaten.

(sorry xD hatt litt kaffe for å våkne opp, blir gjerne litt dramatisk eller noe i den duren)

Hehe, kom til ord 15&16 for jeg tenkte "cannonfodder"... :D Holder meg til space marines atm. Selv om jeg har bare godt å si om Imperial Guard. "Remmember, It is but the most loyal and faithful of the Emperors children that guard the golden steps to his eternal throne, were no mere mortal dare gaze or set his fot, for the cleansing shall be swift as we purge the taint of mortality. For we are all of his seed, and we are ever vigilant, we his Angels of Death."
Where do you want it, in the head, or the chest?

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #181 på: 15. mar, 2011, 13:30 »
pokemon :D

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #182 på: 15. mar, 2011, 13:31 »
begynt å spille litt wow igjen x3
Prøver også å starte på Pokemon Gold igjen men hakke kommet så langt

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #183 på: 15. mar, 2011, 19:15 »
Ooooh Runescape.. Spilte det vel fra 5. klasse til  slutten av 8. klasse. Haha, hadde nok vært i mye høyere level hadde det ikke vært for at jeg skulle tjene penger på rune ess/ coal hele tiden.. xD  Herlig spill, først mmo'et som jeg faktisk spilte mer enn en halv måned.

samme her :P
Først MMO'et jeg var borti... Husker jeg var så vidt innom når det var i classic o.o
2D og hele pakka xP uff, det er lenge siden ^^
Men er kult å loke rundt på gamle spill :P ;D

Ah, classic ja. Spilte der litt jeg også (til det ble member only)
Hadde det ikke vært for at jeg aldri fikk lov å bli member som alle venna mine fikk så hadde jeg nok spilt like aktivt den dag idag.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #184 på: 15. mar, 2011, 20:22 »
Ooooh Runescape.. Spilte det vel fra 5. klasse til  slutten av 8. klasse. Haha, hadde nok vært i mye høyere level hadde det ikke vært for at jeg skulle tjene penger på rune ess/ coal hele tiden.. xD  Herlig spill, først mmo'et som jeg faktisk spilte mer enn en halv måned.

samme her :P
Først MMO'et jeg var borti... Husker jeg var så vidt innom når det var i classic o.o
2D og hele pakka xP uff, det er lenge siden ^^
Men er kult å loke rundt på gamle spill :P ;D

Ah, classic ja. Spilte der litt jeg også (til det ble member only)
Hadde det ikke vært for at jeg aldri fikk lov å bli member som alle venna mine fikk så hadde jeg nok spilt like aktivt den dag idag.
Eg har bare dårlige minner fra RuneScape x)
Men jau, har spilt det eg og. Ble myrda her og der ^^"

Klikketiklikk :D

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #185 på: 15. mar, 2011, 22:30 »

Hehe, kom til ord 15&16 for jeg tenkte "cannonfodder"... :D Holder meg til space marines atm. Selv om jeg har bare godt å si om Imperial Guard. "Remmember, It is but the most loyal and faithful of the Emperors children that guard the golden steps to his eternal throne, were no mere mortal dare gaze or set his fot, for the cleansing shall be swift as we purge the taint of mortality. For we are all of his seed, and we are ever vigilant, we his Angels of Death."

space marines eh, er vel de jeg hater mest å krangle med som guard, er i stor grad de kjipe ASMene gjør livet surt for meg hehe xD skjønt terms kan lett gjøre livet surt for en stakkar fotslogger.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #186 på: 16. mar, 2011, 07:55 »

Hehe, kom til ord 15&16 for jeg tenkte "cannonfodder"... :D Holder meg til space marines atm. Selv om jeg har bare godt å si om Imperial Guard. "Remmember, It is but the most loyal and faithful of the Emperors children that guard the golden steps to his eternal throne, were no mere mortal dare gaze or set his fot, for the cleansing shall be swift as we purge the taint of mortality. For we are all of his seed, and we are ever vigilant, we his Angels of Death."

space marines eh, er vel de jeg hater mest å krangle med som guard, er i stor grad de kjipe ASMene gjør livet surt for meg hehe xD skjønt terms kan lett gjøre livet surt for en stakkar fotslogger.

When you can go big, brawny and deady, why choose anything else? Det jeg liker med Space Marines, spesielt Black Templars er at du rusher ikke med wave after wave, men spiller taktisk, litt som Eldar, bare at units faktisk tåler litt mer en å bli sett stygt på av en Ork :p
Evt så liker jeg Tau and the whole "For the Greater Good!" greia.
Where do you want it, in the head, or the chest?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #187 på: 16. mar, 2011, 10:30 »
Fra og med i går begynte jeg å beta teste litt ;D
Kom inn i lukket beta for det nye APB i går med to kontoer ^^
Så nå blir det å brekke ned spillet, finne de noen nasty bugs, glitcher, og gi dem litt dugelig med feedback  [razz]

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #188 på: 17. mar, 2011, 05:49 »
Jeg har spilt Star Fox Adventures til Nintendo Gamecube og nyttet den opplevelsen det gir meg som jeg har så mange ganger før <3

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #189 på: 17. mar, 2011, 17:22 »
--slettet--

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #190 på: 18. mar, 2011, 00:54 »
spiller eve online.
eneste spilelt jeg spiller. men siden jeg er corp leader (samma som guild leader) i en 300 man corp (guild)  så har jeg mer en nokk med det....

er utroli morro da, men ikke så morro når en mister babyen sin i spillet, mista titan en min på valentines day, og det tok meg over 7 mndr og skaffe bastarden, driver og bygger en ny da. (titan classe romskip = biggest baddest and most expensive there is i eve)

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #191 på: 19. mar, 2011, 05:36 »
spiller eve online.
eneste spilelt jeg spiller. men siden jeg er corp leader (samma som guild leader) i en 300 man corp (guild)  så har jeg mer en nokk med det....

er utroli morro da, men ikke så morro når en mister babyen sin i spillet, mista titan en min på valentines day, og det tok meg over 7 mndr og skaffe bastarden, driver og bygger en ny da. (titan classe romskip = biggest baddest and most expensive there is i eve)

Spilte EVE for lengesiden, hadde det kjempe gøy, men fikk plutselig ikke så mye tid å spille :(

Nå straks skal jeg spille Shogun 2, så vi får se om det lever opp til hypen og mine forventninger...
Where do you want it, in the head, or the chest?

Bonzu

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • In dog beers, I've only had one.
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #192 på: 19. mar, 2011, 16:15 »
Spiller for det meste WoW og HoN. De største nerdrage spillene!! Men veldig morro å spille med folk når man skyper, for da nerdrageer man ikke alene xD
♥️♥️

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #193 på: 19. mar, 2011, 21:35 »
Jeg spiller Amnesia: The Dark Decsent

av og til. jeg kan ikke spille det alene apparently :I

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #194 på: 20. mar, 2011, 07:42 »
Jeg spiller Amnesia: The Dark Decsent

av og til. jeg kan ikke spille det alene apparently :I

Du og olly burde spille det sammen x3 han spilte det og streamet samtidig, stakkars lille han x3

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #195 på: 20. mar, 2011, 08:25 »
Total War: Shogun II, SKUFFA!!! Vurderer sterkt å gi SEGA en kald skulder å sverge troskap til Paradox fra nå av. Snakk om å gi opp noen grunnprinsipper og rushe et produkt -.-
Where do you want it, in the head, or the chest?

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #196 på: 20. mar, 2011, 19:53 »
Total War: Shogun II, SKUFFA!!! Vurderer sterkt å gi SEGA en kald skulder å sverge troskap til Paradox fra nå av. Snakk om å gi opp noen grunnprinsipper og rushe et produkt -.-

Jeg vet ikke om Sega og Shogun.

Men å sverge til Paradox kan umulig slå feil! :D

Jeg? Jeg spiller Sword of the Stars. Og når jeg får tilbake ordentlig internett om en to og en halv ukes tid så skal jeg og en 4-5 andre spille det. ^^ ALltid artig med backstabs og slikt! <3

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #197 på: 20. mar, 2011, 20:10 »
Battlefield Play 4 Free, Minecraft, litt Bad Company 2 og Team Fortress 2..

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #198 på: 20. mar, 2011, 23:26 »
Shogun 2, litt skuffet. ikke helt verdt pengene, var jo blitt lovprist opp i skyene. det faktum at dem enda ikke støtter direct x 10/11 til å begynne med var nå heller urteit.. nei, får gå tilbake til å slakte mutants, heretics og xenos istedenfor ^^

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #199 på: 21. mar, 2011, 06:29 »
Heroes of might and magic III - Armageddons Blade


<3<3