Etter mye om og men, og masse mer av frem og tilbake, så har eg bestemt meg å sette favorittanimé som Naruto :3
På tross av ufattelig masse fillers, så er det den serien eg ALLTID gleder meg til nye episoder av.
Men eg har sett en del (ikkje mye altså, men en del) og eg har noen animéer som er verd å nevne.
One Piece (Eg vil si "Liker du Naruto, vil du også like One Piece
!", men alle har sin smak. Følger med hver uke! :3)
MÄR Märchen Awakens Romance (Ikkje la deg lure av tittelen, serien er uten tvil ganske så awesome!)
Soul Eater(Denne serien har bare 50 episoder or so, men du blir absolutt fenget av det som skjer!)
High School of The Dead(SUPERKUL zombie-serie på rundt 20 episoder. Blodig bra)
Bomberman Jetterz(Liker du barnslig humor, så er dette serien for deg
Eg lo ganske mye hvertfall)
Death Note(Den måtte bare komme. Serien som så og si alle har hørt om. Den er å anbefale.)
Rainbow - Nisha Rokubou no Shichinin(Her også, ikkje la deg lure av tittelen. Dette må være den sterkeste serien eg har sett hittil, og eg anbefaler den på det varmeste.)
Prince of Tennis(Om du ikkje liker tennis, ikkje tro at dette er ordinær tennis. Thrust me. På japansk animert stil, så kan ALT skje. I filmen om Prince of Tennis slår de tilogmed så hardt at alle klærne går av. Nei, eg kødder ikkje. xD Entertaining as hell!)
B Gata H Kei(Pervers humor.
Trenger eg si mer?)
Kiss x sis(Pervers! Trenger eg virkelig å si mer?)
Eyeshield 21(American football. Men still amazing, eg lo utrolig mye av diverse ting her ^^)