Skrevet av Emne: Online furry games  (Lest 6185 ganger)

AndyPandy

  • Gjest
Online furry games
« på: 25. nov, 2010, 14:11 »
Heya, jeg bare lurer på om noen kan komme med tips til furry online games som er noenlunde lik Second life ^^ Det funket ikke skjønner dere xD så jeg bare lurer på om det er noe alternativt :3

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #1 på: 25. nov, 2010, 16:11 »
Det er ganske få Furry spill der ute på nettet, ihvertfall etter hva jeg har erfart.
Eneste som jeg egentlig kan komme på akkurat nå, som er noe som Second Life (social game omtrent..trur jeg) er Furcadia...
Ellers så er det no Furry karaktere/raser her og der på diverse online spill.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Online furry games
« Svar #2 på: 25. nov, 2010, 16:22 »
Jeg ville satset på å få SecondLife til å fungere :3 Jeg fikk det ikke til å funke helt i starten jeg heller, men jeg fikk hjelp av noen furries som hadde spilt lenge. Kanskje det kunne gjort seg å ha en SL-tråd på forumet, der førsteposten introduserer SecondLife og forklarer enkelt hvordan man setter opp en konto, laster ned en browser, får seg furry avatar og hvordan man finner furry klubber, steder, begivenheter, etc.

Kunne godt gjort det jeg, men er jo ikke noe vits i hvis det ikke er noen etterspørsel.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Online furry games
« Svar #3 på: 25. nov, 2010, 17:29 »
Jeg ville satset på å få SecondLife til å fungere :3 Jeg fikk det ikke til å funke helt i starten jeg heller, men jeg fikk hjelp av noen furries som hadde spilt lenge. Kanskje det kunne gjort seg å ha en SL-tråd på forumet, der førsteposten introduserer SecondLife og forklarer enkelt hvordan man setter opp en konto, laster ned en browser, får seg furry avatar og hvordan man finner furry klubber, steder, begivenheter, etc.

Kunne godt gjort det jeg, men er jo ikke noe vits i hvis det ikke er noen etterspørsel.

Sl tråden er kjennopplivet http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=275.45

^^ spørr meg litt senere i kveld for jeg er allene hjemme ikveld vil jeg ha litt gøy med den store flatskjermen nede i stua først =P

Jeg heter Freke Lordhunter i SL

Skype: Loniler

i tilfell noen lurer på noe

jeg kommer til å logge av for en stund men er tilbake klokka 20:00 o skal hjelpe Darkferal med å komme i gang i SL 21:00 så "feel free to join" ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #4 på: 25. nov, 2010, 19:14 »
Selv om det ikke er nødvendig, så lagde jeg en tutorial på det å komme i gang x3
Tutorial here!

lassenissen

  • Gjest
Sv: Online furry games
« Svar #5 på: 26. nov, 2010, 15:42 »
Perfect World er et MMORPG med furry-elementer i seg. Noen av rasene/klassene kan ha dyreører og hale (rev eller katt tror jeg), og den ene klassen kan være fullt antropomorfe ulver, løver, pandaer og tigre (mulig mer). Det er også mulig for en av klassene å skifte til reve-form.

Jeg er litt usikker på detaljene ettersom infosiden dems sier lite om nøyaktig hvilker raser/klasser som er hva.

Også har du jo Worgen i WoW fra 7. desember. x3
« Siste redigering: 26. nov, 2010, 15:46 av Nonih »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #6 på: 26. nov, 2010, 16:19 »
Også har du jo Worgen i WoW fra 7. desember. x3

My taurens wants a word with you x3
For å ikke nevne Druids :P

Men uansett; jeg har for lengst gitt opp å lete etter furry MMOs x3
Markedet for å lage slike spill er bare ikke stort nok til at folk gidder å lage slikt  [sad]
Holder meg til WoW jeg da, for det meste x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #7 på: 26. nov, 2010, 18:45 »
IMVU er et alternativ. men man må bruke moneys for å få en furry look xB med mindre man prøver å få promo credits (sånne penger man bare gjør stuff for, som å invitere folk osv).

Jeg har en bruker der, og jeg heter xXCanineXx, om du er intresert :B

lassenissen

  • Gjest
Sv: Online furry games
« Svar #8 på: 26. nov, 2010, 21:39 »
Også har du jo Worgen i WoW fra 7. desember. x3

My taurens wants a word with you x3


Whoops, my bad. x3
Ja og druids kan jo bli dyr.

Og med litt diskusjon og bla bla bla så mener noen at man kan regne draenei som en slags furry også. Eller scalie eller whatever.
Det kommer i hvertfall masse draenei opp hvis man søker på sider som e621 >_>
Orker og troll også forsåvidt. x3 Men det er vel Tauren, Worgen, og dyreformene til druider som er det mest furry man får spilt.
« Siste redigering: 26. nov, 2010, 21:41 av Nonih »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #9 på: 26. nov, 2010, 22:04 »
Og med litt diskusjon og bla bla bla så mener noen at man kan regne draenei som en slags furry også. Eller scalie eller whatever.
Det kommer i hvertfall masse draenei opp hvis man søker på sider som **** >_>
Orker og troll også forsåvidt. x3 Men det er vel Tauren, Worgen, og dyreformene til druider som er det mest furry man får spilt.

Nå skal det sies at den-siden-man-ikke-skal-nevne ikke er et 100% furry sted :P
Draenei.... tja, vil ikke si det, holder meg til Tauren, Worgen(etter 7des) og Druid(dyreformer) er de furry karakterene man kan spille i WoW x3
Draenei er mer alien :P eller som man kaller de; Spacegoats  [laugh]

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Online furry games
« Svar #10 på: 07. jun, 2012, 07:08 »
spiller Perfect World nå for tiden.... :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #11 på: 07. jun, 2012, 08:19 »
Prøvde Furcadia her om dagen. Skjønte knapt hvordan man skulle gå xD

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Online furry games
« Svar #12 på: 08. okt, 2012, 15:20 »
er noe forslag til å laste ned IMVU på trygg måte...?

siden jeg fikk seriøst crash når jeg sist gang lasta det ned samtidig fikk masse virus og måtte ta pc'n til reprasjon.

og et annet spørsmål... hvordan får man overført credit på IMVU`?

Miwa

  • Gjest
Sv: Online furry games
« Svar #13 på: 08. okt, 2012, 21:13 »
Antilia er jo en furry MMO i alpha, og virker som den kommer til å bli vedlig bra!
Alle har i allefall tilgang til å laste ned å prøve ut for å se hvor langt de har kommet med spillet, så det kan du gjøre å trekke en mening selv  ;D

Chuziku

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 174
  • HurrDurr
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Online furry games
« Svar #14 på: 09. okt, 2012, 17:09 »
Kanskje ikke helt det du ser etter, men om du har lyst å prøve å være en Ulv med to nivåer så har du Wolf Quest :)

Du kan spille for deg selv eller online med andre. Det går ut på å overleve, finne deg en partner og et territorium, og så beskytte fire valper og holde dem i live.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Online furry games
« Svar #15 på: 10. okt, 2012, 15:34 »
er noe forslag til å laste ned IMVU på trygg måte...?

siden jeg fikk seriøst crash når jeg sist gang lasta det ned samtidig fikk masse virus og måtte ta pc'n til reprasjon.

og et annet spørsmål... hvordan får man overført credit på IMVU`?

Om du ikke kan laste det ned på hjemmesida til imvu så kan du ikke laste det ned trygt noen sted... o_O

credits kjøper du helt enkelt under credits. Tror du kan sende credits fra en acc til en annen under credits på hjemmesida også.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Online furry games
« Svar #16 på: 10. okt, 2012, 16:59 »
Det er jo ikke akkurat noe furry spill, men du har jo noen skytespill hvor du har dinosaur vs mennesker XD
Blandt annet Dino D-Day med dinosaurer med digre gevær på ryggen, eller så kommer Primal Carnage ut
om forhåpentligvis ikke så lenge hvor du er en dinosaur uten andre våpen enn tenner, klør og ren styrke XD

Laster ned Antilia for å se hva det er for noe XD
« Siste redigering: 10. okt, 2012, 17:56 av FreesTyler »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Online furry games
« Svar #17 på: 25. okt, 2012, 18:43 »
fått laget et chatroom på IMVU :

Tora-chan's Den

bare kom å besøk den om du vil :3 slapp av og kos deg med prat. jeg passer på :3