Skrevet av Emne: EF 17!  (Lest 143203 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: EF 17!
« Svar #250 på: 14. mar, 2011, 22:56 »
Hmmmmm, har ikke bestemt meg om jeg vil eller ikke ennå. Har tiden, pengene og alt det der. Noen som gidder å nudge meg i en eller annen retning på det her?

Da har du absolutt ingen unnskyldninger. GO!
Beste måte å finne ut om det er interessant er ved å dra på en og oppleve det i egen person.
Enten så finner du ut at det ikke var noe for deg eller så blir det unik opplevelse.

Mitt tips: Stikk på youtube, søk "Eurofurence 16" og se litt på fiiii..... **Dax glemmer seg bort mens han ser på filmer**.... hvor var jeg? Ble en liten "trip down memory lane" der.
Hvis ingenting holder deg igjen fra å besøke EF og du er bittelitt interessert har du ikke lov til noe annet enn å dra.
Nok tid, nok penger og litt interesse var alt jeg trengte for å dra til min første, og jeg angrer aldri på det :D



Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: EF 17!
« Svar #251 på: 14. mar, 2011, 23:54 »
Trengte penger til EF, så bestemte meg for å søke om studioelån. Fikk det innvilget, men det ser ut som jeg ikke får første ut betaling før 15 dager ETTER at fristen for å betale til EF har gått ut X3

Heldgivis ser det ut som mormor er villig til å låne meg penger slik at jeg får betalt EF i tide. I'm going no matter what. EF er årest høydepunkt!

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #252 på: 15. mar, 2011, 01:59 »

Hehe, dere to da :p
Give me more incentives so snakker vi kansje ;)

Det handler litt om det er noe jeg kan forsvarlig hive 10 lapper på for en uke i Tyskland. Jeg gjør ikke ting i små doser. "Big Cat, Bigger Show".
Pluss at jeg skal til Mexico og Brazil denne sommeren også.  Men siden Pappa Norge sa nei til Somalia så må jeg gjøre noe med tiden min... :p

Det lille jeg har hørt om EF og det som skjer der hjelper ikke så mye, så hvis folk har lyst til å fortelle meg om sine opplevelser og hvordan de hadde det så hadde det vært konge. Fordi å se filmer og høre fra folk jeg ikke kjenner blir ikke det samme, lettere når jeg kan relatere til de jeg kjenner og deres opplevelser, siden jeg da kan få et bedre innsyn i hvordan jeg ville ha det der og om det er noe for meg.
Where do you want it, in the head, or the chest?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: EF 17!
« Svar #253 på: 16. mar, 2011, 11:28 »
For de som reiser Norwegian: Dere skal ha fått en melding om reiseendring (via mail) i dag.
Selve endringen er at returnflighten går 5 minutter senere, men krever at vi godkjenner endringen.
Fikset det for meg selv, Nupsi og Siba.

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #254 på: 16. mar, 2011, 13:08 »
Jeg skal også til EF 17. Early arrival og late departure. Glæder mig til at se jer alle der nede :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #255 på: 16. mar, 2011, 13:34 »
Jeg skal også til EF 17. Early arrival og late departure. Glæder mig til at se jer alle der nede :)
Du ser nok de fleste av oss på bussen :3 (i hvertfall til hotellet)

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #256 på: 16. mar, 2011, 19:04 »
Da ble det EF på meg!
Where do you want it, in the head, or the chest?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: EF 17!
« Svar #257 på: 16. mar, 2011, 19:56 »
Da ble det EF på meg!

Gratis. Håper du får det moro :)

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #258 på: 17. mar, 2011, 04:21 »
Da ble det EF på meg!

Gratis. Håper du får det moro :)

I so plan on it ;)
Where do you want it, in the head, or the chest?

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Badges, anyone?
« Svar #259 på: 18. mar, 2011, 22:53 »
Jeg tenkte bare jeg skulle tipse om at en tegner tilbyr nesten gratis, japanskete badges, hvis noen skulle trenge et til EF. (Og temaet er jo kung fur hustle.) Trenger bare å betale rundt 6 USD via PayPal for selve transporten.

Du kan lese mer her og her. Mine to favoritter av han så langt er denne og denne.


Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Badges, anyone?
« Svar #260 på: 18. mar, 2011, 23:16 »
Jeg tenkte bare jeg skulle tipse om at en tegner tilbyr nesten gratis, japanskete badges, hvis noen skulle trenge et til EF. (Og temaet er jo kung fur hustle.) Trenger bare å betale rundt 6 USD via PayPal for selve transporten.

Du kan lese mer her og her. Mine to favoritter av han så langt er denne og denne.



Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?
Where do you want it, in the head, or the chest?

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #261 på: 19. mar, 2011, 09:10 »
Japanske badges på et con med det temaet...? Tsk..
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Badges, anyone?
« Svar #262 på: 19. mar, 2011, 10:26 »
Jeg tenkte bare jeg skulle tipse om at en tegner tilbyr nesten gratis, japanskete badges, hvis noen skulle trenge et til EF. (Og temaet er jo kung fur hustle.) Trenger bare å betale rundt 6 USD via PayPal for selve transporten.

Du kan lese mer her og her. Mine to favoritter av han så langt er denne og denne.



Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?
Kan jo trykke på linkene ;)
Men kommer også an på hva slags art type du liker.
Ziggy, Tellos og Glow kan sikkert lage en eller flere til deg (sikkert Atrox og Pumzie også, hvis du spør).
Fins også noen auksjoner på furbuy, furbid og thedealersden - Samt at det også er mulig å spørre artister på FA som er open for commissions.
Å du kan også commissione badges på EF i dealers den.( NB! husk at på EF bytter mange artister kun ut dollar tegnet med euro tegn, slik at det kan være billigere å bestille på nett. f.eks Blotch Scratches koster online 25 dollar, på EF 25 euro)

Å det kommer også an på hvor mye du er villig til å betale, Goldenwolf tar f.eks 65 dollar for en badge, mens andre kan ta helt ned til 10 dollar

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Badges, anyone?
« Svar #263 på: 19. mar, 2011, 20:26 »
Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?

Mange måter å gå frem på, som Wolftale nevner. Du kan jo poste her hvis du har lyst til at en av våre lokale skal gjøre det, eller snuse rundt etter tegnere på FA eller DA som er ledige, eller hvis du er ute etter noe billigere er det alltids teenycom.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Badges, anyone?
« Svar #264 på: 20. mar, 2011, 07:51 »
Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?

Mange måter å gå frem på, som Wolftale nevner. Du kan jo poste her hvis du har lyst til at en av våre lokale skal gjøre det, eller snuse rundt etter tegnere på FA eller DA som er ledige, eller hvis du er ute etter noe billigere er det alltids teenycom.
Jeg tenkte bare jeg skulle tipse om at en tegner tilbyr nesten gratis, japanskete badges, hvis noen skulle trenge et til EF. (Og temaet er jo kung fur hustle.) Trenger bare å betale rundt 6 USD via PayPal for selve transporten.

Du kan lese mer her og her. Mine to favoritter av han så langt er denne og denne.



Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?
Kan jo trykke på linkene ;)
Men kommer også an på hva slags art type du liker.
Ziggy, Tellos og Glow kan sikkert lage en eller flere til deg (sikkert Atrox og Pumzie også, hvis du spør).
Fins også noen auksjoner på furbuy, furbid og thedealersden - Samt at det også er mulig å spørre artister på FA som er open for commissions.
Å du kan også commissione badges på EF i dealers den.( NB! husk at på EF bytter mange artister kun ut dollar tegnet med euro tegn, slik at det kan være billigere å bestille på nett. f.eks Blotch Scratches koster online 25 dollar, på EF 25 euro)

Å det kommer også an på hvor mye du er villig til å betale, Goldenwolf tar f.eks 65 dollar for en badge, mens andre kan ta helt ned til 10 dollar

Takk folkens!
Altså penger er ikke et issue, og jeg foretrekker å støtte de lokale fursa, siden jeg vet mange ikke hadde hatt vondt av litt ekstra penger. Jeg er bare en smule "kresen", it has to fit just right, if you catch my drift... For å ikke nevne horden av furries som ikke leverer et slutt produkt av div grunner eller for sent til å være av nytte. Kjenner eknelte der. Så dere som har mere erfaring her, noen å anbefale osv?
Where do you want it, in the head, or the chest?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Badges, anyone?
« Svar #265 på: 20. mar, 2011, 11:22 »
Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?

Mange måter å gå frem på, som Wolftale nevner. Du kan jo poste her hvis du har lyst til at en av våre lokale skal gjøre det, eller snuse rundt etter tegnere på FA eller DA som er ledige, eller hvis du er ute etter noe billigere er det alltids teenycom.
Jeg tenkte bare jeg skulle tipse om at en tegner tilbyr nesten gratis, japanskete badges, hvis noen skulle trenge et til EF. (Og temaet er jo kung fur hustle.) Trenger bare å betale rundt 6 USD via PayPal for selve transporten.

Du kan lese mer her og her. Mine to favoritter av han så langt er denne og denne.



Det er en ting jeg må få meg ja, badge. Noen folk som gidder å gi meg noen pekepin i riktig retning?
Kan jo trykke på linkene ;)
Men kommer også an på hva slags art type du liker.
Ziggy, Tellos og Glow kan sikkert lage en eller flere til deg (sikkert Atrox og Pumzie også, hvis du spør).
Fins også noen auksjoner på furbuy, furbid og thedealersden - Samt at det også er mulig å spørre artister på FA som er open for commissions.
Å du kan også commissione badges på EF i dealers den.( NB! husk at på EF bytter mange artister kun ut dollar tegnet med euro tegn, slik at det kan være billigere å bestille på nett. f.eks Blotch Scratches koster online 25 dollar, på EF 25 euro)

Å det kommer også an på hvor mye du er villig til å betale, Goldenwolf tar f.eks 65 dollar for en badge, mens andre kan ta helt ned til 10 dollar

Takk folkens!
Altså penger er ikke et issue, og jeg foretrekker å støtte de lokale fursa, siden jeg vet mange ikke hadde hatt vondt av litt ekstra penger. Jeg er bare en smule "kresen", it has to fit just right, if you catch my drift... For å ikke nevne horden av furries som ikke leverer et slutt produkt av div grunner eller for sent til å være av nytte. Kjenner eknelte der. Så dere som har mere erfaring her, noen å anbefale osv?

Noen her;
http://www.furaffinity.net/user/bloodhoundomega/
http://www.furaffinity.net/user/wolf-nymph/
http://www.furaffinity.net/user/korrok/
Glemte:
 http://www.ashalind.com/
http://www.furaffinity.net/user/eosfoxx/

Disse har jeg commissiona for conbadges i hvertfall med bra resultat (sende deg en PM med flere Leo som jeg har commissiona for andre ting også, noen av de tar også badge commission)
Problemet med de jeg har linka til er at det ikke tar commissions, så man å eventuelt vente å se når/om de åpner i tide.
Er også en del Ad reklamer på FA, så kan jo clicke på de som sier de er open for commission å se om du liker stilen dems.
« Siste redigering: 20. mar, 2011, 11:45 av Wolftale »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: EF 17!
« Svar #266 på: 20. mar, 2011, 16:31 »
Foresten. Når det kommer til sånne badges, er det noen spesiell måte
å lage dem på? Å tegne er ikke noe problem for meg, men skal det vare noe
plastgreier runt eller noe?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #267 på: 20. mar, 2011, 16:39 »
Foresten. Når det kommer til sånne badges, er det noen spesiell måte
å lage dem på? Å tegne er ikke noe problem for meg, men skal det vare noe
plastgreier runt eller noe?
noen laminerer bagdene, mens andre bare legger de i sånne plastlommer evnetuelt navnskilt holder.
men bortsett fra det er det ikke no spesielt annet enn en tegning

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: EF 17!
« Svar #268 på: 20. mar, 2011, 20:04 »
jeg har lyst til å dra nå......
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: EF 17!
« Svar #269 på: 20. mar, 2011, 20:16 »
jeg har lyst til å dra nå......


Eg har lyst å dra også, men kan ikke D;
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: EF 17!
« Svar #270 på: 20. mar, 2011, 21:49 »
Will make laminated badges for beer.
Bare send meg en beskrivelse, og spander en dramm på meg på EF.  [w-cool]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: EF 17!
« Svar #271 på: 20. mar, 2011, 22:04 »
Tenkte jeg skulle betale for EF now!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #272 på: 20. mar, 2011, 22:05 »
Tenkte jeg skulle betale for EF now!
meld deg på bussen nå også ;) å poke Reggy å Fangz om det samme.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: EF 17!
« Svar #273 på: 20. mar, 2011, 22:37 »
Foresten. Når det kommer til sånne badges, er det noen spesiell måte
å lage dem på? Å tegne er ikke noe problem for meg, men skal det vare noe
plastgreier runt eller noe?
Som Wolftale nevner, er de ofte laminerte.
Om du skal laminere, anbefaler jeg deg å gå på Clas Ohlson, de har veldig billige lamineringsmaskiner. ^^

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EF 17!
« Svar #274 på: 21. mar, 2011, 07:36 »
Foresten. Når det kommer til sånne badges, er det noen spesiell måte
å lage dem på? Å tegne er ikke noe problem for meg, men skal det vare noe
plastgreier runt eller noe?
Som Wolftale nevner, er de ofte laminerte.
Om du skal laminere, anbefaler jeg deg å gå på Clas Ohlson, de har veldig billige lamineringsmaskiner. ^^
har faktisk vurdert å kjøpe meg lamineringsmaskin x3 Bare for moro skyld.