Skrevet av Emne: Gran Turismo 5  (Lest 2348 ganger)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Gran Turismo 5
« på: 26. jan, 2011, 13:01 »
Hei, folkens!

Jeg vet det er fler enn meg på forumet her som spiller det og selv om det ikke er like lett å gjøre en bil personlig i Gran Turismo, så synes jeg de har noen heldige modeller som har fått diverse påbygg av forskjellige slag og selvfølgelig hjelper det på at du kan lakkere de fleste bilene i en fage du har lyst på (så lenge du har fått en lappe med fargen på :P) så mener jeg da det burde vært en tråd her hvor vi kan diskutere og dele angående akkurat dette.

Skal hive opp noen bilder av bilene mine her senere i dag, så vil jeg bare oppfordre dere andre til å gjøre det også! Legg til PSN navnet deres her også, så finner vi kanskje noen fler som spiller GT5.


Jeg er da AikhoBear på PSN (samme som på XBL)

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Gran Turismo 5
« Svar #1 på: 26. jan, 2011, 13:08 »

Hei.  [ureshii]

Er Garantert flere som spiller Gran Turismo 5 og jeg skulle gjerne hatt flere på friend-listen her.
Kommer til å ordne noe bilder av bilene mine.  [razz]

Finner meg på PSN som Olly_theFox
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Raywolf

  • Gjest
Sv: Gran Turismo 5
« Svar #2 på: 26. jan, 2011, 13:13 »
--slettet--

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Gran Turismo 5
« Svar #3 på: 27. jan, 2011, 11:35 »
Er ikke så ofte jeg kommer meg på, men har blitt ganske hektet på GT5, så når jeg kommer på er det det jeg spiller :3

PSN! =D

Also, tok noen bilder i går, krympet dem i photoshop (de ble veldig store ;)) og la på en liten ramme, samt redigerte _litt_ på et par av dem. (bare farger altså, litt contrast og slikt)