Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
HOT FUZZ!Name this one!Quote: "Aaaah! Crossjoint!"
Sitat fra: Skarpen på 14. feb, 2011, 02:15HOT FUZZ!Name this one!Quote: "Aaaah! Crossjoint!"Duuuhh Pinapple Express x3!!Nå, nevn denna!"Snooch to the Nooch"
Ok here`s one fer yah!It`s time to P A R T why?BECAUSE I GOTTA!!
Tar dere denne da?“Guns are for show. Knives are for pros.”
Avatar, correct quote er btw "They're just pissing on us without even giving us the courtesy of calling it rain" :p
Sitat fra: Lord_Leo på 15. mar, 2011, 09:46Avatar, correct quote er btw "They're just pissing on us without even giving us the courtesy of calling it rain" :pUhm nei.... *sjekket i filmen* Du hadde rett med at det var "They're" men resten av det jeg hadde skrevet var korrekt :3"I mean, they're just pissing on us without even the courtesy of caling it rain" :3So we were both a little wrong xP
Jakten på røde oktober! Ta denna "What's that? Fucking Cunt-a-nese? " x)
Sitat fra: Bonzu på 19. mar, 2011, 03:05Jakten på røde oktober! Ta denna "What's that? Fucking Cunt-a-nese? " x) THANK FUCKING GAWD at noen tok Hunt for the Red October, ventet en stund på den :pA: Crank hvis jeg husker riktig.Quote: "Suck me sideways!"
Sitat fra: Lord_Leo på 19. mar, 2011, 03:20Sitat fra: Bonzu på 19. mar, 2011, 03:05Jakten på røde oktober! Ta denna "What's that? Fucking Cunt-a-nese? " x) THANK FUCKING GAWD at noen tok Hunt for the Red October, ventet en stund på den :pA: Crank hvis jeg husker riktig.Quote: "Suck me sideways!"That has to be... Dumb and dumber!amirite!?
Den var fra Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 1964, tidløs klassiker -.-Ny Quote da: "Goin' on a year now. I ain't had nothin' twixt my nethers weren't run on batteries!"
Serenity Leo?Ny Quote: "Do you think that’s air you’re breathing now?"