Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Gurri...Kanskje på tide at folk prøve å sove på nattaen også og skaffer seg eventuelt andre spill xP(Glad jeg ikke er avhengig av WoW )
Ser at noen har hatt det gøy Champions online er det det spillet heter?
Maintenance er ingen unnskyldning. Blizzard har hatt vedlikehold hver natt til onsdag siden spillet ble rullet ut, og større vedlikehold blir meldt fra på forhånd i login skjermen.Den er like plausibel som å si at du mangler gaver siden du ikke viste det var juleaften :pEnig med Aikhos beslutning. Telletråden er grei nok, men akkurat da pushet den andre innlegg av "vis de nyeste innleggene", og tellingen blir litt pointless når alle adminene sover
Er bra at Aikho stengten den tråden, må få folk i seng om kveldene, og ikke sittende oppe og telle med andre edit: Dessuten en gay måte å få seg flere posts på x3 Shame on you three guys! shame! x3
Yup, enig i det dax sier ;3Fyfy for å telle når ikke admins sitter å niglor på sida, er no fun i det ;P
Hvis postkonto betyr masse for deg så :3 man dømmer vel heller hvem som er mest aktiv etter hva innholdet i postene er? ;3
Sitat fra: Skarpen på 03. mar, 2011, 02:53Hvis postkonto betyr masse for deg så :3 man dømmer vel heller hvem som er mest aktiv etter hva innholdet i postene er? ;3Sier bare at det er en cheap måte å få seg flere posts på x3 Ikke at det er så mye galt i det. Man velger jo åssen man selv vil bidra med aktivitet på forumet..Men seriøst... 10 sider, 3 personer, +/- 45 min (i følge Aikho).. Det er litt vel mye synes du ikke? edit: men.. nå er det vel egentlig ikke så mye å disktuere her? x3
wait.er det snakk om "Tell til 10 før en admin poster" emnet? xDjeg stjal den fra WolfHome forumet. de har en del flere adminer da... x3edit: Mange ser da ut til å like det topicet. hadde det ikke vært likt, hadde ingen posta i det. men jeg tror ikke noen hadde brydd seg om det ble lukket heller da men x3