Skrevet av Emne: Her går slangen til angrep på modellens pupper  (Lest 4250 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Her går slangen til angrep på modellens pupper
« på: 15. mar, 2011, 14:19 »
.. Må si at brødteksten fikk meg til å le i denne saken;
"Slangen skal ha dødd av silikonforgiftning."

Må vel egentlig si at jeg syns saken er litt sær, men siden den ga meg et lol og handler om dyr, legger jeg den til her. Hvis mod/adm heller syns den bør være i dagens latter før dere lime dette inn der.
Les saken her.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #1 på: 15. mar, 2011, 15:29 »
har sett den videoen xD, å der fikk hu denn!  jeg synes nå hu behandla slangen dårlig, så det er bare tilpass for henne x3 
litt komisk at slangen døde, men det er jo litt synd også da.  hadde håpa på at det var modellen som ble forgifta x3
[inserts passende signatur]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #2 på: 15. mar, 2011, 15:42 »
O.o Minner meg litt om Michael Jackson.
Den modellen ser ut til å ha bli lagd av silikon og plastikk.
Og man kunne ha sett at den slagen kom til å dø av silikonforgifting, seriously xD

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #3 på: 16. mar, 2011, 18:02 »
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah


jeg mista pusten jeg lo så hardt

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #4 på: 16. mar, 2011, 18:20 »
Stakkers slange. >:

Men jeg flirte.

Dr. Al Zheimer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #5 på: 17. mar, 2011, 03:06 »
*snickers* Poor snakie though. :P

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #6 på: 18. mar, 2011, 05:13 »
Hva sier folk stakkars slange for? Den lever i beste velstand. Det var faktisk bare ment som en spøk at den døde av silikonforgiftning. (Hvis silikon er så giftig at mindre enn 1 gram i kroppen er giftig, tror du ikke det ville vært ulovlig da? Så vidt jeg vet tygde ikkje slangen av en stor bit, og den fikk da minimalt av silikon i seg.)

Det virker usannsynlig at slangen er død + at han som originalt skrev det mente det som en spøk.



Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #7 på: 18. mar, 2011, 07:23 »
Hva sier folk stakkars slange for? Den lever i beste velstand. Det var faktisk bare ment som en spøk at den døde av silikonforgiftning. (Hvis silikon er så giftig at mindre enn 1 gram i kroppen er giftig, tror du ikke det ville vært ulovlig da? Så vidt jeg vet tygde ikkje slangen av en stor bit, og den fikk da minimalt av silikon i seg.)

Det virker usannsynlig at slangen er død + at han som originalt skrev det mente det som en spøk.



Hvis man sprekker silikon boobsa må man jo inn å få ordna det i all hast(virker det som, men klarer ikke å finne noen grunn). Dog tviler jeg på at slangen døde av det, tror sjansen for at selskapet heller tok livet av den en silikonen.
Men en videoen og brødteksten fikk meg til å le x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #8 på: 20. mar, 2011, 00:52 »
HUN SER UT SOM EI TØYTE SOM FORTJENER DET

:DD

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #9 på: 30. mar, 2011, 10:40 »
så ut som hun fortjente det :3

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #10 på: 15. apr, 2011, 19:45 »
Å herregud! jeg må vel si lol her ja :P

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Her går slangen til angrep på modellens pupper
« Svar #11 på: 19. apr, 2011, 10:26 »
....

Jeg satt og så på detta...Jeg synes synd på slangen, men ved Odins manglende øye så begynnte jeg å le som bare det! :p Takk ,dette gjorde dagen så langt perfekt!  [w-happy]