Skrevet av Emne: Spiller du et instrument?  (Lest 88427 ganger)

Denkulefreaken

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
  • *snusepå* DU lukter nom nom c:
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #50 på: 21. sep, 2012, 20:55 »
Spiller bass, fløyte, kornett, trompet, althorn, trombone, tuba, synger om det gjelder, suger på gitar men kan sånne basic  D, G, C xDDD og eg har også ukulele som eg liker å plinke og plonke på :3 så trommer, men ikke særlig flink xD
vofffff c: [ureshii]
Sitte i 5 timer uten å få inspirasjon til noe å tegne.. Dat feeling.
Add me on skypehhhh 8D "Blixo96"  (if ya don't add, I will bite yah c: )
sparegrisen.deviantart.com

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #51 på: 04. okt, 2012, 18:07 »
Vet ikke om jeg har skrevet det her. men men
jeg spiler klarinet har spilt de i 6 år nå er første klarinet i korpse :3. spiller også trommer og gotar på skoletiden spilte trommer vet ikke hva det blir av til neste år. og masse tromme ting :3. skal kanse begyne å spille saksofon :3
tsuna ^^

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #52 på: 10. okt, 2012, 09:56 »
Drev med munnspill en stund, men ble borte da jeg flytta.

Scratchy FoxyPaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #53 på: 10. okt, 2012, 10:02 »
Spiller bass, det instrumentet som de fleste bare "Meh..." Cx
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

Cheveyo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #54 på: 13. okt, 2012, 01:27 »
Jeg har spilt i et band i ett par år nå. I det bandet har jeg vært trommis, gitarist og er nå bassist og bakgrunnsvokalist. Hvis jeg skjenner bandet rett kommer det til å rullere med bandmedlemer og instrumenter utover fremtiden også.  [cool]

Liker best gitar da. Men tar ikke timer eller noe sant. Bare klanker på gitaren inne på rommet mitt og har gjort det siden jeg var 14.
Prøvde forresten å komme meg inn på musikklinjen. Men med for dårlige karakterer(må ha femmere) så måtte jeg ta audition. Haha, gikk ikke direkte bra. Gitarstrengen røk og jeg hadde helt vann over hodet med en alt for vanskelig sang, som igjen ble enda verre da fingrene skalv av nervøsitet. i tillegg hadde jeg øvd på piano og valgt en sang som prioriterte sang når hele hele fokuset på aduitionet var på gitaren... ahh, gode pinlige minner.  :-[

Sayh Pand

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Rødpanda-mandarinand-griffn
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #55 på: 13. okt, 2012, 10:23 »
Oj.. Tråder som jeg har klart å gå glipp av OvO

Jeg spillte Cakewalk en del før, men ettersom det har stort sett dødd ut, og Cubase har tatt over, har jeg gått over til å spille Cubase.

Jeg prøver og prøver å lære å spille piano, men hver gang jeg prøver, ender jeg opp med å ville lage musikk fremfor å øve på å spille, så jeg er bare sånn "halvveis ok" til å spille piano. OvO

Etter en 10-års "musikk pause" har jeg begynt igjen, og jeg håper denne gang at jeg kan klare å sette av tid til å bli litt bedre på å spille piano også OvO

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #56 på: 28. jul, 2013, 18:29 »
Fikk omsider begynnt med munnspillet óg. Det er chill.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #57 på: 28. jul, 2013, 18:52 »
Jeg spiller piano, og har spilt i cirka 2 år nå  [ureshii]
Men på grunn av mangel på motivasjon så har jeg ikke spilt så mye som jeg ønsker
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #58 på: 28. jul, 2013, 22:29 »
litt av alt egentlig xD som er ganske irriterende >.> spiller akustisk gitar som jeg har spilt i en del år (3-5) bare små spilte det første året ^^ Litt ukulele, bass, el gitar, piano/keyboard, harmonica, Banjo :3, luft gitar, spilte fløte, fikk prøve en ocarina av en venn og låt ikke dårlig etter en time xD OG trommer ^^

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #59 på: 29. jul, 2013, 01:44 »
Prøvde meg på barriton, det var ikke noe for meg.
Har øgså prøvd Piano/Keyboard, jeg var yngre og dummere enn jeg er nå og ga det opp også  [sad]
« Siste redigering: 29. jul, 2013, 01:45 av Ebbe Goldenfusky »

Th3Z3br4

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • She'll break them again.
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #60 på: 29. jul, 2013, 05:36 »
Har et sterkt ønske om å lære å spille fiolin. Teller det?
Simul stamus, seorsum cadamus. Ex viridi, ad lucens mare, spiramus, florent, amare, et vivet. Equus Terra, locum precii vivente.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #61 på: 31. jul, 2013, 16:22 »
selvlært gitarist ikke noe stort men noen få sanger

Friskusis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Instrumenter?
« Svar #62 på: 02. jan, 2014, 21:06 »
Så ikke en lignende tråd, så jeg bestemte meg får å lage en! ^^

Spiller noen furries instrumenter? Hadde vært kult om noen kunne lage et band eller noe. xD Selv spiller jeg piano og kornett/trompet, og bestemte meg for to år siden for å gå musikklinja for å utvikle "evnene" mine mer. Utrolig gøy, selv om jeg ikke er den beste i det ene eller andre!
dA
Før du sjekker ut dA min... Be warned, jeg er absolutt ikke god til å tegne! eue

Dunk

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Instrumenter?
« Svar #63 på: 02. jan, 2014, 21:32 »
Sluttet akkurat i korpset (voksenkorps) i mangel på interesse å fortsette der, men spiller sopran og tenor saksofon, og meråkerklarinett.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Instrumenter?
« Svar #64 på: 02. jan, 2014, 21:47 »
tror det var en annen post med samme tema fant kom ikke til og finne den selv, selv spiller jeg for det meste akoustisk gitar og har spilt det i 3-4 år. Har blitt mer elektrisk gitar etter at jeg fikk Rocksmith2014 til jul ^^ prøver og lære keyboard også, men har ikke helt interresen for det aka står og samler støv og klær xD fikk nettopp fikset en gammel mandolin som har stårr på hytta til bestemor så skal bli gøy og prøve det x3spiller en del andre instrumenter sånn nogenlunde som ukulele, bass, harmonica, kontra bass og bittelitt Violin som jeg har lyst og lære mer av ^^

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Instrumenter?
« Svar #65 på: 02. jan, 2014, 22:38 »
Jeg pleide å spille trommer på ungdomsskolen, men jeg driver med beatboxing istedenfor siden jeg ikke har noen instrumenter. Da funker munnen, og beste av alt er at den er gratis! :D
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Instrumenter?
« Svar #66 på: 02. jan, 2014, 22:45 »
Spilte keyboard fra jeg var 10 til rundt 16. Sluttet pga tidspress ang skole. Var ikke noe god på keyboard.
Life is boring when you don't know how to live it.

skandix

  • Gjest
Sv: Instrumenter?
« Svar #67 på: 03. jan, 2014, 00:51 »
litt piano og beatboxing.

Friskusis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Instrumenter?
« Svar #68 på: 03. jan, 2014, 10:22 »
Jepp, fikk tilsendt en link til tråden om instrumenter, så det finnes nok en... Vet ikke om jeg da bør slette denne tråden, selv om den andre tråden ikke har blitt postet i på flere år... :-\

Kult å høre at såpass mange spiller instrumenter!
Hva slags musikk spiller dere oftest? Klassisk, jazz etc.? For min del blir det mer klassisk i pianoet, mens jeg på kornetten gjerne spiller storbandlåter. Ikke nødvendigvis jazz, men sanger arrangert for blås + komp. :)
dA
Før du sjekker ut dA min... Be warned, jeg er absolutt ikke god til å tegne! eue

Pilosus Crinitius

  • Moderator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #69 på: 04. jan, 2014, 05:42 »
Jepp, fikk tilsendt en link til tråden om instrumenter, så det finnes nok en... Vet ikke om jeg da bør slette denne tråden, selv om den andre tråden ikke har blitt postet i på flere år...
Problem solved! Vi har ingen regler mot å poste i gamle tråder, men det er selvfølgelig alltid lurt å sette hva som postes i perspektiv først (for eksempel, det er ikke alltid like lurt å svare på spesifike og konkrete henvendelser som er flere år gamle, og/eller som ikke lenger er relevante).

Ellers spiller eg fremdeles basstrombone. Har nylig fått nytt og mye bedre instrument; en skikkelig Edwards, og det er et horn det virkelig låter av.

Sluttet akkurat i korpset (voksenkorps) i mangel på interesse å fortsette der, men spiller sopran og tenor saksofon, og meråkerklarinett.
Ah. Var dere aktiv i NM og sånn, eller bare lokalt? Korpset eg spiller i har greid å holde seg i førstedivisjon et par år i strekk nå, og vi kommer absolutt til å kjøre på for topp-plasering i Trondheim nå i vår.
« Siste redigering: 04. jan, 2014, 05:54 av Pilosus Crinitius »

Friskusis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #70 på: 04. jan, 2014, 09:57 »
Takk! Skal huske på det til senere (og sjekke litt grundigere om jeg finner gamle tråder med samme tema først). ;D
dA
Før du sjekker ut dA min... Be warned, jeg er absolutt ikke god til å tegne! eue

Dunk

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #71 på: 05. jan, 2014, 02:33 »
Sluttet akkurat i korpset (voksenkorps) i mangel på interesse å fortsette der, men spiller sopran og tenor saksofon, og meråkerklarinett.
Ah. Var dere aktiv i NM og sånn, eller bare lokalt? Korpset eg spiller i har greid å holde seg i førstedivisjon et par år i strekk nå, og vi kommer absolutt til å kjøre på for topp-plasering i Trondheim nå i vår.


Har ikke vært med i NM i løpet av de årene æ var i korpset. Deltok stort sett på tattooer og drilloppvisninger. Har også vært innleid til en del parader. En god del har foregått nedover i europa.

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #72 på: 15. feb, 2020, 23:31 »
Spiller synth og produserer egen musikk. Synger også.

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #73 på: 17. feb, 2020, 03:58 »
Kult, jeg spiller også synth og produserer.
+

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Spiller du et instrument?
« Svar #74 på: 17. feb, 2020, 17:13 »
Kult, jeg spiller også synth og produserer.
Har du noen låter ute? :3