Føler jeg burde endre/oppdatere dette innlegget litt.
Forige introduksjon fra meg var vel ganske tom av seg. Ble medlem i april en gang i fjord, men ble ikke aktiv før nå nylig på dette forumet.
Mitt (Kalle)navn er Miwa, har vært interessert i tegning og design i langt tid nå. Men det var først for 2-3år siden at jeg ble interessert i dyr med karakteristiske menneskelige trekk. Har en furr som presenterer meg, uten at jeg på noen måte mener/tror at jeg er henne. Hun er nok den mest liggnende avspeilingen som kunne presentere meg og min personlighet over internettet. For å si det på en litt hyggeligere måte liker jeg at personer kan se meg og personligheten min, gjennom denne søte karakteren som er kanskje langt mindre skummel en det jeg er!
![fox-smile [smile]](/forum/Smileys/default/redfox_smile.gif)
(Selv om hun ikke er helt ferdig 'produsert')
Bor i midten av Norge, sammen med kjæresten RekondoErgo som også er medlem her (ble sammen noen uker etter jeg meldte meg inn her faktisk

). Ellers består hverdagen min av å gå skole, lekser, dårlig samvittighet, kjæresten, soving, beundring av kjæresten, mere lekser og så mye innskvising av gaming som overhode mulig!
Grunnen for at jeg registrerte meg på dette forumet/ble aktiv igjen er av interesser for fandomen, og for å bli mer kjent med den.
OG ikke minst for at jeg alltid blir glad for å komme i kontakt med andre, og kanskje skaffe meg flere gode venner!

- Miwa T.
![fox-cool [cool]](/forum/Smileys/default/redfox_cool.gif)