Skrevet av Emne: The Sims gjør det igjen!  (Lest 4639 ganger)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
The Sims gjør det igjen!
« på: 10. jun, 2011, 18:25 »
fikk akkurat med meg at i høst kommer den nye The Sims 3 Pets jeg er en stor The Sims Fan og har ventet lenge på denne packen
som man kan se på siden han man ha alt fra små fisk til katter til hunder og til og med hester!

det jeg vet er at den kommer en tid i høst men skal oppdatere dette så fort jeg får vite mer ^^

For mer info les sjekk ut disse linkene:
http://www.thesims3.com/content/en_US/promo/pets/pets.htm
http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.850300/productID.229351900
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #1 på: 10. jun, 2011, 18:33 »
Urk, nå fikk jeg lyst å installere Sims på PC-en min igjen........ xD
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #2 på: 10. jun, 2011, 18:58 »
DOO EET!!!
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #3 på: 11. jun, 2011, 01:40 »
fikk lyst på [smile]
 har sims 3, men vil av en eller annen grunn ikke fungere da :/

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #4 på: 11. jun, 2011, 17:39 »
Hvorfor Sims, hvorfor? OTL Jeg har ikke en PC som ville klart å håndtere det spillet. Den bestemte
seg jo for at Sims 2 ikke skulle funke lengre heller....
JEG VIL HA HEST! D: Har venta på det så lenge...så kan jeg ikke spille uansett D:

Velvian

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
    • Vis profil
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #5 på: 11. jun, 2011, 20:53 »
Hvorfor Sims, hvorfor? OTL Jeg har ikke en PC som ville klart å håndtere det spillet. Den bestemte
seg jo for at Sims 2 ikke skulle funke lengre heller....
JEG VIL HA HEST! D: Har venta på det så lenge...så kan jeg ikke spille uansett D:

Hvis jeg får oppgradert pc'en snart kan du installere det på min og spelle så mye du gidder =P

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #6 på: 13. jun, 2011, 00:09 »
Jeg så på videoen på siden http://www.thesims3.com/content/en_US/promo/pets/pets.htm
som du henviste til...

Var det bare meg, eller re mannen med ljåen ut til "den andre siden" med en hest?  ???
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Chuziku

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 174
  • HurrDurr
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #7 på: 29. jun, 2011, 17:56 »
Jeg hater windows 7 :\ Når jeg hadde vista kunne jeg installere alle tillegspakkene mine OG spille!

Nå når jeg installerer dem komer det "Startsproblem, sjekk logg" ett eller annet og den siste tilleggspakken på en måte bare stopper og installere på en fil :\ Så leeeenge etter kommer det en feil melding :\

Og jeg som hadde gledet meg sånn til sims 3 kjæledyr ;w;

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #8 på: 30. jun, 2011, 15:19 »
Jeg så på videoen på siden http://www.thesims3.com/content/en_US/promo/pets/pets.htm
som du henviste til...

Var det bare meg, eller re mannen med ljåen ut til "den andre siden" med en hest?  ???

tror det er det som sjer når hesten din dør eller noe o.o vet ikke men det finner man ut
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #9 på: 19. aug, 2011, 18:54 »
The sims 3 pets 3ds: "Kontroller dyrene selv, du kan tilogmed lage en familie bare av dyr" står det. hvis dette er sant, MÅ eg ha det!

Edit: Kansje, skal først sjekke kor bra terningkast spillet får.
« Siste redigering: 19. aug, 2011, 19:00 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

MouseClick

  • Gjest
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #10 på: 19. aug, 2011, 19:01 »
*kremt* MAXIS gjør det igjen Freke ;)

iRenia

  • Gjest
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #11 på: 19. aug, 2011, 23:25 »
Umm...føle mæ som ein n00b siden æ ikkje har The Sims i d heile tatt...har spilt d, men d blir så utrolig kjedelig etter ein stond... >.<

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #12 på: 20. okt, 2011, 15:42 »
NÅ ER DET UTE!!!!!
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #13 på: 20. okt, 2011, 16:03 »
Must have *-*

Tror jeg skriver det på ønskelista mi til jul xD
Mow!

Catya

  • Gjest
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #14 på: 21. okt, 2011, 00:03 »
Jeg har Sims 2 Pets på NGC, det er så stort at jeg måtte kjøpe et 16gb minnekort.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #15 på: 21. okt, 2011, 02:58 »
Akkurat kjøpt spillet, så venter på å få både pets og det første sims 3 spillet i posten.
Må vel trolig kanskje lage litt plass til disse spillene, for de tar sikkert en del plass.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #16 på: 14. nov, 2011, 08:32 »
Kjøpte Pets til 3DS for en liten uke siden, og eg ble veldig imponert over kor lik den var som the sims 2 pc versjonen, men har fler muligheter til å gjøre ting, for eksempel ødelegge ting, ule til radioen, pisse på tven osv. ganske mange og store muligheter for å customize, lage hus osv. beste håndholdte sims spill eg noensinne har sett faktisk.

(spilte sims 2 pets for wii, og denne versjonen er 100 ganger bedre) og 3DS versjonen er den eneste som går ann å lage en familie bare av dyr hvis eg ikke tar feil, var hvertfall noe som ble sagt offisielt. så, hvis noen har en 3DS her, anbefaler eg dette spillet på det høyeste. morsomste 3DS spillet eg noensinne har spilt [wink]

(kansje ikke akkuratt spillet for dem som ikke liker katter, hunder, rever, ulver, leoparder, pandaer osv..)
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Zoxeb

  • Gjest
Sv: The Sims gjør det igjen!
« Svar #17 på: 14. nov, 2011, 11:19 »
Kjøpte pets på lørdag.
Glad for at det er enehjørning i stedet for varulv.
« Siste redigering: 14. nov, 2011, 16:21 av Zoxeb »