Generelt > Spill

Rollespill

<< < (2/6) > >>

Ziggy Wolf:
ok noen lyst til å få til et dnd game over msn, irc skype eller no?

Kixt:
Huff, er lenge siden jeg har spillt D&D nå, sist gang jeg spellte det var over to år siden nå, for det meste speller jeg mere online RP games, hvor du skriver og er characteren i en annen verden..

ekke sånn quest greier..Men du er i en verden med fullt av andre spellere..Og du Rper ut characteren din

Miles T.F. Baxxter:
En gang i uken er da mye, StLoke.

Ble nettopp ferdig med å spille Draug denne helgen, det norske rollespillet som finner sted i Norge ca. år 1800. Spilte ei bondekone der som var jordmor, mor til fire, og som hadde ei magisk kjevle. For det meste ganske morsomt, men litt slitsomt å prøve å snakke med litt "bredere dialekt" enn man gjør vanlig hele tiden. Ett av høydepunktene var å få jage lensmannen med kjevla mi. Han fikk også litt bank av vår ildsinte fjøsnisse ved en anledning.

Ellers holder jeg på å lede Werewolf: The Apocalypse.

Rekondo:

--- Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 13. apr, 2008, 15:58 ---Spilte ei bondekone der som var jordmor, mor til fire, og som hadde ei magisk kjevle.

--- Slutt sitat ---

xD

Zammy:
Har ikke spilt rollespill med brett og sånne artige terninger osv., men har jo vært med på et par online rollespill. Det er moro.

Også var det jo en gang jeg og nevøen min teipa sammen ni A4 ark. 3x3, liksom. Også tegna vi et stort kart, som blei en øy. Åsså satt vi rundt det mens en av vårs fant på en eller annen historie. Og vi var liksom personer som bevegde oss rundt på kartet, da. Husker jeg pleide å være alv. Hehe. Det var litt morsomt egentlig. Vi teipa på flere ark etterhvert også. Trur vi lagde to øyer til + et stort hav.
Det var vår form for rollespill, da. Og vi hadde en terning og faktisk. Det var den som avgjorde om vi klarte de forskjellige utfordringene til fortelleren.  [laugh]

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning