Skrevet av Emne: CWPS AS  (Lest 3504 ganger)

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
CWPS AS
« på: 17. okt, 2011, 21:32 »
hei hei  jeg og noen vennr har tenkt på det men vi vet ikke vi lurte på om dere synes det er god ide om vi begyner å lagee og selge vi har lagd 3 men det skal vi beholde (men vi er ikke helt) ferdig komiter og si hva dere mener [laugh]
tsuna ^^

Zoxeb

  • Gjest
Sv: CWPS AS
« Svar #1 på: 18. nov, 2011, 17:42 »
Spør dere selv:

Har dere fritid nok til å rekke en deadline?
Orker dere å rekke en deadline?
Har dere nødvendige verktøy?
Kan dere sy i flere timer i strekk?
Har dere ferdigheter til å sy vansklige markeringer/små detaljer?
Har dere en betalingsplan?
Kan dere lage en fursuit som kan vare i flere år?
Vet dere hvor dere kan kjøpe materialer som holder i flere år?

Fursuit laging høres kansje ut som en enkel metode for å tjene penger, men det er det ikke.
Håntering av vansklige kunder, ufornøyde kunder og krevende kunder generelt.

Spør gjerne HER hvis dere har livejournal.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #2 på: 18. nov, 2011, 21:05 »
Spør dere selv:

Har dere fritid nok til å rekke en deadline?
Orker dere å rekke en deadline?
Har dere nødvendige verktøy?
Kan dere sy i flere timer i strekk?
Har dere ferdigheter til å sy vansklige markeringer/små detaljer?
Har dere en betalingsplan?
Kan dere lage en fursuit som kan vare i flere år?
Vet dere hvor dere kan kjøpe materialer som holder i flere år?

-.- kan du slute å klage vis vi velger å gjøre det velger vi det og vi har tid ti det og vi kan lage suiter som varer i feere år og vi vet hvor vi kjøper ting som varer i mange år Og jeg elsker å sy det er nesten det eneste jeg gjør untat musikk og basket. Og ja Jeg har lagd en hale med drit vanskelig desain som jeg selegr til min breven
Fursuit laging høres kansje ut som en enkel metode for å tjene penger, men det er det ikke.
Håntering av vansklige kunder, ufornøyde kunder og krevende kunder generelt.

Spør gjerne HER hvis dere har livejournal.
tsuna ^^

Zoxeb

  • Gjest
Sv: CWPS AS
« Svar #3 på: 18. nov, 2011, 23:46 »
-.- kan du slute å klage vis vi velger å gjøre det velger vi det og vi har tid ti det og vi kan lage suiter som varer i feere år og vi vet hvor vi kjøper ting som varer i mange år Og jeg elsker å sy det er nesten det eneste jeg gjør untat musikk og basket. Og ja Jeg har lagd en hale med drit vanskelig desain som jeg selegr til min breven

Unskyld meg, men du var da den som spurte om hva jeg/andre mener, så da for du tåle å få spørsmål.
Jeg prøver bare å hjelpe dere med å ikke svi rykte deres som fursuit lagere i fandomen, noe  som skjer hvis man ikke hører på andres meninger.
Og med den holdningen til spørsmål som dere garantert får av fremtidige kunder, kommer dere med stor sansynlighet å slite.

Sorry men sånn er det bare.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #4 på: 19. nov, 2011, 10:43 »
-.- kan du slute å klage vis vi velger å gjøre det velger vi det og vi har tid ti det og vi kan lage suiter som varer i feere år og vi vet hvor vi kjøper ting som varer i mange år Og jeg elsker å sy det er nesten det eneste jeg gjør untat musikk og basket. Og ja Jeg har lagd en hale med drit vanskelig desain som jeg selegr til min breven

Unskyld meg, men du var da den som spurte om hva jeg/andre mener, så da for du tåle å få spørsmål.
Jeg prøver bare å hjelpe dere med å ikke svi rykte deres som fursuit lagere i fandomen, noe  som skjer hvis man ikke hører på andres meninger.
Og med den holdningen til spørsmål som dere garantert får av fremtidige kunder, kommer dere med stor sansynlighet å slite.

Sorry men sånn er det bare.
Jeg vet det men jeg var i dålig humør i går sorry
tsuna ^^

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #5 på: 19. nov, 2011, 12:14 »
Jeg synes det ser ut som en fin nettsie jeg :3
[inserts passende signatur]

Zoxeb

  • Gjest
Sv: CWPS AS
« Svar #6 på: 19. nov, 2011, 13:27 »
-.- kan du slute å klage vis vi velger å gjøre det velger vi det og vi har tid ti det og vi kan lage suiter som varer i feere år og vi vet hvor vi kjøper ting som varer i mange år Og jeg elsker å sy det er nesten det eneste jeg gjør untat musikk og basket. Og ja Jeg har lagd en hale med drit vanskelig desain som jeg selegr til min breven

Unskyld meg, men du var da den som spurte om hva jeg/andre mener, så da for du tåle å få spørsmål.
Jeg prøver bare å hjelpe dere med å ikke svi rykte deres som fursuit lagere i fandomen, noe  som skjer hvis man ikke hører på andres meninger.
Og med den holdningen til spørsmål som dere garantert får av fremtidige kunder, kommer dere med stor sansynlighet å slite.

Sorry men sånn er det bare.
Jeg vet det men jeg var i dålig humør i går sorry
Det går greit.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #7 på: 30. nov, 2011, 02:37 »
Jeg er enig med Zoxeb, det er grunnen til at jeg ikke orker noe sånt :( Tegning er mer min stil.

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #8 på: 30. nov, 2011, 14:10 »
Jeg er enig med Zoxeb, det er grunnen til at jeg ikke orker noe sånt :( Tegning er mer min stil.
Du er da ikke så veldig gretten du :3 Ikke du heller chimmy!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #9 på: 30. nov, 2011, 15:48 »
Jeg er enig med Zoxeb, det er grunnen til at jeg ikke orker noe sånt :( Tegning er mer min stil.
Du er da ikke så veldig gretten du :3 Ikke du heller chimmy!

Hvor kom det ifra?

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: CWPS AS
« Svar #10 på: 30. nov, 2011, 20:47 »
Jeg er enig med Zoxeb, det er grunnen til at jeg ikke orker noe sånt :( Tegning er mer min stil.
vi orker det for du må jo tenke at vi er 5 somlager  og alle har en ting de gjør :3 plus vi synes det var drit gøyt
tsuna ^^