Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Og du valgte å laste det opp på Artige fordi at?De er sexy men de displayer feil typen melding til folket. :S
Sitat fra: Logen Felxon på 19. okt, 2011, 21:17Og du valgte å laste det opp på Artige fordi at?De er sexy men de displayer feil typen melding til folket. :SJeg lastet det opp fordi jeg syntes det er artig når PETA driter på draget
Sitat fra: Kweet på 19. okt, 2011, 21:32Sitat fra: Logen Felxon på 19. okt, 2011, 21:17Og du valgte å laste det opp på Artige fordi at?De er sexy men de displayer feil typen melding til folket. :SJeg lastet det opp fordi jeg syntes det er artig når PETA driter på draget" People Eating Tasty Animals " De er så full av fail, du beskytter ikke dyr hvis du støtter dem.
PETA er jo bare helt teit IMO.Dyr er jo skapt for å klare seg i naturen, og mennesket har jo ingen fuckings grunn til å ha bort alt som sees på som plager.Men jeg må jo innrømme at avlivning kan være godt hvis dyret er hardt skadd, eller er i for dårlig form til å overleve alene..Bare utrolig trist..
En sint hund kan hjelpes, det krever mot og tålmodighet!! Bare fordi den knurrer, burde ikke første valg være å drepe den.
PETA? Ja jeg lurte på hva det var... OMG. e_eMen åhh, Kweet, jeg hvisste ikke at du la det ut. x3