Skrevet av Emne: Har en ledig plass på leiligheten, noen interesserte? (Oslo, Majorstuen)  (Lest 1350 ganger)

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Slenger ut tråden her så alle kan se den, siden det ikke er noen flere responser på bakrommet.
Leiekontrakten skal helst skrives under\fornyes mellom 10. og 16. desember.
Innflytting skjer ikke før i februar-mars en gang, med mindre noe annet er ønskelig.
Håper på raskt svar.

Folkene:
Ser ut til å nærme oss en leilighet med kun furries (4-5, pluss den som tar siste rommet), vil du vite noe om meg er det bare å bla frem introduksjonsposten min, tror den sier det meste. :P
Ellers er vi vel spill\anime\tech geeks, så plenty av ting å finne på, og folk å gjøre det med. (Wait, I didn't m... *meep*)

Lokasjon:
Leiligheten ligger lokalt til på majorstuen, som er den "gode" delen av Oslo "Sentrum", usikker på hvor grensene går, men er jo blant de fire store t-bane stoppene ihvertfall, går utifra at det går som sentrum.
Og vi har stort sett alt du kan tenke deg liggende innenfor ca. 5-10 minutter til fots.
5-10 minutter med t-banen, så er man i Karl Johan\på Oslo S
Pleier å være ganske rolig rundt her, stort flertall av studenter som bor her siden vi ligger så nærme universitetet.

Selve leiligheten:
Ligger i tredje etasje
4 Soverom + en stue som brukes som soverom og fellesrom til tider.
Veranda
Stor gang
Separat bad og do
Kjøkken
Kott
Bod i kjelleren

Ellers:
Vi har det meste av utstyr tilgjengelig, så er ikke så mye å tenke på. Kjøkkenutstyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin etc.
Vi har ikke tørketrommel, men vi har en tørkekjeller. (Som er fantastisk) Og plenty av plass til tørkestativ, som vi også har, om man skulle være for lat til å gå ned. :P
Muligheter for parkeringsplass finnes også, men må i utgangspunktet leies separat.
Gratis oppvarming + ekstremt billig strømregning.

Priser:
Nå ligger det i et ganske greit strøk, så er jo litt dyrere enn f.eks Grønland :P
Men vi slipper ihvertfall oppvarming, så strømregning ligger på ca. 120kr måneden.
Et av disse rommene er åpne, valgfritt etter hva som passer best:
Det mellomste, på 12 kvadratmeter. (Plass til seng, PC-bord, TV-bord, 5-6 hyller\skap + mer. Etter hva som er der inne nå.)
3450kr
Det nest største, på 18 kvadratmeter. (Her kan du nærmest anlegge egen bowlingbane xP)
5450 + 300kr for noe ekstra fellesareal

Det er også et depositum, 4 måneders leie fordelt på 5.


Krav til søkere:
- Må kunne betale, obviously
- Klare å rydde etter seg, spesielt på kjøkkenet (Dårlig erfaring med folk som etterlater alt som er skittent\brukt til nestemann, men det burde ikke være noe problem :P)
- Er for øyeblikket bare gutter her, men jenter er også velkomne. Either way is fine :)
- Du MÅ klare å innstallere en dorull riktig vei
- Om du kjenner noen som ikke er fur, men fur-friendly, går det bra også, men rufser\otherkin er spesielt velkommen :P
- Om du vil bedrive... "andre" aktiviteter på leiligheten, så er vi vel egentlig meget komfortable med det. (I tilfelle noen skulle føle at felles leilighet med noen setter stopper for noe :P)


Update:
Siden Darkferal har tatt det minste, og jeg har funnet noen å sannsynligvis dele det nest største rommet med, legger jeg også ut det mellomste rommet, som var mitt.
Det mellomste, på 12 kvadratmeter. (Plass til seng, PC-bord, anlegg, TV-bord, 5-6 hyller\skap + mer. Etter hva som er der inne nå.)
3450kr


Tror det dekker det meste
For flere spørsmål, post her eller send PM. Skype\tlf om du har tilgang på det.