Skrevet av Emne: [Desucon 7] 2012!  (Lest 58709 ganger)

InnosRage

  • Gjest
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #250 på: 15. jun, 2012, 12:01 »
Beklager Innos, men tviler sterkt på det.
De jeg kjenner til fikk leillighetene sine overfylt med overnattingsgjester for 1-2 måneder siden.
Aww ok, det går bra. Jeg får bli med neste gang.

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #251 på: 15. jun, 2012, 13:31 »
"nok"? Dere bare tipper at konserten koster ekstra eller har dere fått det fra nosted?
Og nei, den blir på hovedscena. Akkurat den delen har jeg peiling på, siden jeg skal rigge det opp ;)

Det har stått på hjemmesiden siden VIP-billettene ble sluppet, og ps so hardcore ;)

Hardcore is my middle name!

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #252 på: 15. jun, 2012, 18:45 »
Jeg kommer på Desucon B3
Som iBlue dag 1 og kanskje Kitty(cosplay) på dag 2. Men nesten fristende å bare være iBlue XD



Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #253 på: 15. jun, 2012, 18:47 »
Stod vist på listen XD



Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #254 på: 15. jun, 2012, 23:37 »
Jeg kommer!

Oppdater lista!

Silwer kommer på lørdag..

Catya

  • Gjest
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #255 på: 17. jun, 2012, 06:59 »
Mulig jeg kommer til å cosplaye likevel, men sier ikke hva jeg kler meg ut som. 8)

archalla

  • Gjest
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #256 på: 17. jun, 2012, 21:43 »
Så nettop at det skulle være noe opplegg om furry fandommen, noen som vet hva det dreier seg om? :D

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #257 på: 17. jun, 2012, 21:55 »
Så nettop at det skulle være noe opplegg om furry fandommen, noen som vet hva det dreier seg om? :D

Ikke fulgt med på forumet i de siste skjønner jeg, se her du: http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=2458.0

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #258 på: 18. jun, 2012, 00:02 »
Venter på bilettene. Har planer om å gjøre noe easy noe som John Constantine. I fjor var jeg the Corinthian ifra Neil Gaiman's Sandman. En gruppe jeg er med i holder foredrag der. Blir spennende.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Cyber Sheppie

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • May the music of my soul never fade
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #259 på: 18. jun, 2012, 16:36 »
Steak! Steak Steak Steak!

erh. eg mener.
Listen er oppdatert, og er det noe som må endres bør eg få beskjed. Har ikke vært lett å holde lista i orden de siste to ukene
In Soviet Russia, table flips you.
┬─┬ ︵ /(.□. \)

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #260 på: 18. jun, 2012, 16:59 »
Steak! Steak Steak Steak!

And no one ate dinner that night X3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #261 på: 18. jun, 2012, 17:02 »
Hm, noen som kunne vært interessert i å halvveis avtalt middagsspising lørdag og / eller søndag?

Hater å måtte løpe rundt for å prøve å finne folk å spise med. I verste fall finner man ingen, så må man enten spise alene eller ragequitte og droppe hele måltidet.

Cyber Sheppie

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • May the music of my soul never fade
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #262 på: 18. jun, 2012, 17:04 »
Hm, noen som kunne vært interessert i å halvveis avtalt middagsspising lørdag og / eller søndag?

Hater å måtte løpe rundt for å prøve å finne folk å spise med. I verste fall finner man ingen, så må man enten spise alene eller ragequitte og droppe hele måltidet.

eg vet ikke når festen starter på lørdag, og flyet går 19:00 på søndag, men sier Pilosus, Chrono, Leo og iRenia ja, kan vi sikkert hoppe på om det blir noe på lørdag
In Soviet Russia, table flips you.
┬─┬ ︵ /(.□. \)

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #263 på: 18. jun, 2012, 22:22 »
Hm, noen som kunne vært interessert i å halvveis avtalt middagsspising lørdag og / eller søndag?

Hater å måtte løpe rundt for å prøve å finne folk å spise med. I verste fall finner man ingen, så må man enten spise alene eller ragequitte og droppe hele måltidet.

eg vet ikke når festen starter på lørdag, og flyet går 19:00 på søndag, men sier Pilosus, Chrono, Leo og iRenia ja, kan vi sikkert hoppe på om det blir noe på lørdag

Jeg er med på noe mat opplegg :)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #264 på: 18. jun, 2012, 23:47 »
Vel, jeg hadde ikke tenkt meg noen übermiddag, men det er jo mulig det også! Men flott å se at det er noen potensielt interesserte her.

Noen som vet om noen gode spisesteder forresten? Noen greie spisesteder like ved lokalene er Santinos Spaghetteria, Rice Bowl, Fyret, Stedet Q / Café Mono, og Djengis Khan (en mongolsk buffet). Skulle gjerne hatt sushi i løpet av helgen også, men vet ikke om noen gode sushisteder i nærheten.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #265 på: 19. jun, 2012, 01:34 »
Har det med at jeg ikke vil forlate connet i fare for å gå glipp av noe, så jeg vil vel bare finne nærmeste narvesen og kjøpe noe
der XD

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #266 på: 19. jun, 2012, 10:18 »
Vel, jeg hadde ikke tenkt meg noen übermiddag, men det er jo mulig det også! Men flott å se at det er noen potensielt interesserte her.

Noen som vet om noen gode spisesteder forresten? Noen greie spisesteder like ved lokalene er Santinos Spaghetteria, Rice Bowl, Fyret, Stedet Q / Café Mono, og Djengis Khan (en mongolsk buffet). Skulle gjerne hatt sushi i løpet av helgen også, men vet ikke om noen gode sushisteder i nærheten.

Vi har jo god erfaring med Santinos, anbefaler den på lørdagen.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #267 på: 19. jun, 2012, 10:33 »
Vi har jo god erfaring med Santinos, anbefaler den på lørdagen.

Bare husk at til en hver tid kommer ca. 3 furs til å være opptatt med vakter og paneler :)
Personlig blir nok bare noen mindre måltider sammen med Tora begge dagene.

Sayh Pand

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Rødpanda-mandarinand-griffn
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #268 på: 19. jun, 2012, 17:11 »
Det var  jo kjempegod japansk restaurant med sushi like ved, vet ikke om den er der lengre.

http://www.namkang.no/ er jo like borti veien.

Vel, jeg hadde ikke tenkt meg noen übermiddag, men det er jo mulig det også! Men flott å se at det er noen potensielt interesserte her.

Noen som vet om noen gode spisesteder forresten? Noen greie spisesteder like ved lokalene er Santinos Spaghetteria, Rice Bowl, Fyret, Stedet Q / Café Mono, og Djengis Khan (en mongolsk buffet). Skulle gjerne hatt sushi i løpet av helgen også, men vet ikke om noen gode sushisteder i nærheten.

Cyber Sheppie

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • May the music of my soul never fade
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #269 på: 19. jun, 2012, 18:18 »
In Soviet Russia, table flips you.
┬─┬ ︵ /(.□. \)

Fenrisulvr

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #270 på: 19. jun, 2012, 21:14 »
Mulig jeg kommer på det her. Er litt kjipt å dra dit alene, så er litt avhengig av at jeg finner noen å dra dit med :-\. Har en kamerat som kanskje er interessert i å være med, men uheldigvis er det samme helgen som Arcon som han også gjerne skulle vært med på. Ellers om noen har lyst til å ta meg med så er det bare å ta kontakt (bor i Oslo). Kjennor jo stort sett ingen innenfor det norske fur miljøet.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #271 på: 19. jun, 2012, 21:27 »
Mulig jeg kommer på det her. Er litt kjipt å dra dit alene, så er litt avhengig av at jeg finner noen å dra dit med :-\. Har en kamerat som kanskje er interessert i å være med, men uheldigvis er det samme helgen som Arcon som han også gjerne skulle vært med på. Ellers om noen har lyst til å ta meg med så er det bare å ta kontakt (bor i Oslo). Kjennor jo stort sett ingen innenfor det norske fur miljøet.

Du nok alltid en del av oss på furry rommet :)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #272 på: 19. jun, 2012, 21:48 »
Jupp. Det kommer nok til å doble som et møterom for de som trenger noen å henge med/ønsker flere på lasset.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #273 på: 20. jun, 2012, 00:28 »
Vi har jo god erfaring med Santinos, anbefaler den på lørdagen.

Men variasjon fryder! [razz]

Bortsett fra vaktskiftet (lørdag 16:30 - 17:30), furry 101 (lørdag 13:30 - 14:30), og furry FAQ (søndag 14:30 - 15:00), så er jeg i teorien tilgjengelig.

Catya

  • Gjest
Sv: [Desucon 7] 2012!
« Svar #274 på: 20. jun, 2012, 03:38 »
Har det med at jeg ikke vil forlate connet i fare for å gå glipp av noe, så jeg vil vel bare finne nærmeste narvesen og kjøpe noe
der XD

Me too ^^

Pluss at jeg ikker er 100% kjent i Oslo....