Skrevet av Emne: Sett noen gode tilbud i det siste?  (Lest 2715 ganger)

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sett noen gode tilbud i det siste?
« på: 16. jan, 2012, 11:18 »
Vet ikke om det er stor nød for en slik tråd, men har opplevd andre steder at det kan være kjekt med en. (Dyrt også xD)

Om man ser noen gode tilbud på furry effekter eller lignende, post om det her.


Kom til å tenke på det når vi fikk inn et spill her på butikken.
Solatorobo, laget av Madhouse og de som lager "Tales of" serien, et utrolig kult furry spill til DS.
Ganske sjeldent jeg ser det i butikk, og nå er det på tilbud her til 237kr. Har det allerede selv, så trenger ikke en kopi til.
(Parkveien 25, bare å si ifra, så kan jeg holde det av, eller eventuelt ta det med på ett furmeet)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #1 på: 18. jan, 2012, 21:29 »
Liker tanken! Men spørs vel hvor aktivt folk vil dele tilbud de snubler over. Folk vil jo ha tilbudene for seg selv. Pluss at ikke alle synes alle tilbud er like gode eller interessante, og da kanskje ikke deler de...

Men del gjerne gode tilbud i fra butikken du jobber! Kanskje hvis dere har noen flere billige eksemplarer av Babysitting Mama.

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #2 på: 19. jan, 2012, 09:47 »
Dessuten er de fleste sånne tilbud ganske lokale. Ikke like interesant for Trondheimere å se tilbud i Oslo, og motsatt.
Mow!

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #3 på: 19. jan, 2012, 19:54 »
Liker tanken! Men spørs vel hvor aktivt folk vil dele tilbud de snubler over. Folk vil jo ha tilbudene for seg selv. Pluss at ikke alle synes alle tilbud er like gode eller interessante, og da kanskje ikke deler de...

Men del gjerne gode tilbud i fra butikken du jobber! Kanskje hvis dere har noen flere billige eksemplarer av Babysitting Mama.
Dessverre utsolgt :P

Men jo, jeg ser jo at folk gjerne vil ha tilbud selv, men tenkte typ, la oss si at collarfactory har 20% off på alt en helg, da kan det jo være kjekt å la andre få høre om det.
Er vel heller sjeldent det vil postes noe ifra retail, nett er jo mest aktuelt. :P

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #4 på: 08. mar, 2012, 19:10 »
Kjøpte ca. 14 Blu-ray titler i dag på salg til 20 kroner hver på den lokale Lefdal-butikken. Så vidt jeg har forstått så er dette et salg som er i alle butikkene, hvor de selger ut litt eldre og mindre populære Blu-ray titler for å gjøre plass til nye.

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #5 på: 09. mar, 2012, 00:03 »
Not bad, synd det ikke er noen Lefdal i selve sentrum av Oslo, ellers hadde jeg tatt en kikk i morgen. :)

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #6 på: 09. mar, 2012, 08:58 »
Vel, har hørt at Vilnius er en billig by : P

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #7 på: 03. apr, 2012, 22:36 »
Den rufsete tegneserien Blacksad til 150 kroner på Outland, Jernbanetorget (Oslo). Tror de hadde et par dusin av den.

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #8 på: 05. apr, 2012, 00:19 »
Ikke verst! Blacksad må man ha.

Vi har forresten en latterlig mengde spill til 25\48\98 kroner på Game, om noen skulle sjekke innom. (Og nesten alle spillguider er 25kr om noen er interessert i de)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #9 på: 05. apr, 2012, 00:43 »
Ikke verst! Blacksad må man ha.

Vi har forresten en latterlig mengde spill til 25\48\98 kroner på Game, om noen skulle sjekke innom. (Og nesten alle spillguider er 25kr om noen er interessert i de)

OMG! Regner med at dette for det meste er current gen spill... Men si gjerne i fra hvis dere har noen av disse Wii spillene til en billig penge: Batman: The Brave And The Bold, Calling, Dead Space: Extraction, Deadly Creatures, Dogz, Ju-On: The Grudge, Muramasa, Rabbids Go Home, Resident Evil: The Darkside Chronicles, Wario Ware: Smooth Moves, eller Xenoblade Chronicles.

Eller Condemned 2, Deadly Premonition, eller Siren: Blood Curse til PS3.

Eller noen av disse PS2 spillene: Clock Tower 3, Dog's Life, Echo Night Beyond, Forbidden Siren, Forbidden Siren 2, Glass Rose, God Hand, Killer 7, Kuon, Michigan: Report From Hell, Project Zero, Project Zero 2, Project Zero 3, eller (svært usannsynlig) Rule Of Rose.



Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Sett noen gode tilbud i det siste?
« Svar #10 på: 06. apr, 2012, 00:21 »
Har et par av de wii spillene inne, kan sjekke pris å lørdag.
Resten kan jeg si sikkert at vi ikke har dessverre.